خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

اسمایل شله زردی!

سلام علیک. 

هفته پیش نذری داشتیم! 

صحرا نذر کرده بود اگه برگردیم این خوابگاه شله زرد بده! 

برا موندنمون اما هیچ نذری نشده دیگه با خداست! 

خوش گذشت. اینم عکس شله زردا 

  

فک میکنی کدوم یکیو من کشیدم؟ کدومو ممول و کدوم یکیو صحرا؟! 

یکیشو هم درست بگی جایزه رو بردی!

نظرات 16 + ارسال نظر
یک پیر یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:15 http://arshadane.persianblog.ir

علیکم السلام به به دختر گل خونه.
خار سو خوبه ؟سلام برسون زییییییاد
اخی نذرشون قبول نذرتون قبول .
ها
خو اون چشم چپکیه تویی .لپ گلیه صحرا .ممولم دندون خرگوشیه؟بابا این خیلی سخته سوال بعدی

و علیکم و برکاته.
قوربون عروس! سلام میرسونه

فقط لپ گلیه رو درست گفتی! آفرین.
شما تا کنون موفق به دریافت یک امتیاز شدی!

صحرا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:22

من بگم من بگم؟

هیسسسسسسسسسسسس
بذار بینم بچه ها بلدن یا نه! تو که دختر زرنگ خودمی
حتما بلدی مااااادر

belladona یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:20

اوه اوه اوه ایول بروبچ
چیدمان ظرفا و اون بالاییه وسط و بالا سمت چپ و اونکه چشاش چپچول شده : ممول
اونکه دندوناش پیداست و Ph.d: خودت
اونکه زبونش بیرونه: صحرا

بله بله. تو نمیدونی تو این خوابگاه چقدر خوبه ه ه ه که!
چیدمان ظرفا با من بود.
اون بالاییه وسط و بالا سمت چپو درست گفتی.
دندون پیدارو هم درست گفتی

فاطمه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:24

من دلم خواست
اون که زبونش بیرونه خودت کشیدی .چقد خوشکلن ایناااااو ایضا باید خوشمزه باشن

بیا پیش ما عزیزم. صحرا برات یه دیگ درست میکنه!
خوشمزه هم بود انصافا.
اشتبااااااااه گفتی

قیچی یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:00

اوونی که بالا سمت راسته چهار خونه هست فک کنم صحرا هست
چون بخ خونه علاقه داره
یکی از پی اچ دی ها هم باس خودت باشی


نه! اون چهارخونه داده ی پرت بود!(اصطلاح آماریش)
نقاشی فاطمه هس برای اون سوئیتی که خونواده میزیَد.

آره! اون غلط املاییه؛ منم
شما یک امتیاز کسب نمودید

یک پیر یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:52 http://arshadane.persianblog.ir

جایزمون چیه ؟ها ها ها؟
من خودم جایزمو بگم 1 روز میخوام بیام مشهد رام بدین شب بی خانمان نمونم.
اقا بلی تقلب کرده قبول نییییی

بلادونا: مهتاب تو فقط بیا اینجا خانمانت با من با خیارشور اضافه حتی
طراوت: جدی میای مهتاب؟!
منو بلی که تو یه خوابگا نیستیم که! بچم درست گفت بابا! خوب میشناخت مارو
قدمت رو چشششششششششششششم

memole دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:36

بلادونا و برکه، نبودین سهمتونو ما خوردیم


دماختون بسووووزه

زهرا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:17 http://loser-in-love.blogsky.com

ایـــــــــــــــول خیلی خوشگل شدن
ولی حیف من شله زرد دوس ندارم
فک کنم بالا وسطی با اون قلب تیر خوردرو تو تزیین کردی
درسته؟درسته؟؟

ایـــــــــــــــول قلب تیر خورده رو درست گفتی!
اما بالا وسطی غلطه آی غلطه
شله زرد که خیلی خاصیت داره!

حسام سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:35

سلام ؛

از بالا دوّمی سمت چپ..

و علیکم.
خیر!
اون :دی رو میگی؟!
اون کار مموله!
بذار بگم خب!
طراوت: قلب؛PHD ، دندونی
ممول:خط اول دومش، :دی،Ph.D ،زیون درازه
صحرا: چشم چپرچلاغه، لپ گلی

حسام سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:58

سلام ؛

از بالا دومی سمت چپ..

یک پیر سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:33 http://arshadane.persianblog.ir

جدی هوس مشهد کردم .اگر اومدم بی زحمتتون نمیذارم حتما میام دنبالتون بریم جایی دور همی خوش بگذرونیم با نون اضافه
طراوت جو دادم به موضوع جدی نگیر که ..
ایول ایول ایول حدسای ابجی بلی رو ایول

مهتاب جدی؟!
ببین من جو مو کار ندارم! گفتی میای؛ رو قولت بمون دیگه مادر!

یک دوست پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:38 http://tekyegah7.blogfa.com

phd

لی لا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:43 http://halogen1983.blogfa.com

سلام طراوت عزیزم.
خوبی؟
والله من از اواخر فروردین رفتم توی قرنطینه، و دیگه نت نمیام مگه واسه ضروریات.
این قرنطینه تا 2تیرماه ادامه داره،عصر 2تیر کنکور دارم. والله تا میتونم که میخونم،ببینم چی بشه امسال، و خداجون چی برامون صلاح بدونه.
دانشگاه مشهد؟ دلم برای امام رضا جونم نقطه شده، از طرفی هم اگه مشهد قبول بشم یه جورایی تبعید میشماااااااااااااا...
تا ببینم خدا چی میخواد برام، بهداشت محیط کنکورشو خیلی سخت میگیرن، دعا کن عزیزم،دعا کن دل بچه شاد بشه
موفق باشی انشالله

سلام لیلا جون. خوبی گلم؟
تو چطور قرنطینه ای که الان اینجایی؟ هان؟
برو سر درس و مقشت بچه!
خب البته استادای بهداشت محیط مشهد هم خیلی سخت گیرن! توصیه میکنم نیای! چون پدرتو در میارن
اما ایشالا هر چی به صلاحه. دعا میکنم خوشبخت و موفق و سلامت باشی همیییییییییییشه عزیزم

فرزانه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:25 http://room417.blogfa.com

چشم چپوله و لپ گلی کار خودته
اون دهن رعشه گرفته ه ردیف بالای بالا و اون نیش بازه که دندوناش خراب شده کار بلادوناس

چشم چپوله و لپ گلی هر دو کار صحراست
دهن رعشه و اون نیش بازه که دندوناش خراب شده کار مموله.
من: اون دو دندونیه و قلبه و PHD

فرزانه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:41 http://room417.blogfa.com

حال کردی همه رو اشتباه گفتم
حالا یه جایزه بده برای نهایت چرت گفتنم


خب معلومه مارو خوب نشناختی واااا!
جایزت اینه که روزی پنج بار بیای وبلاگ ما تا بهتر بشناسیمون
خوب بید؟

فرزانه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 http://room417.blogfa.com

گفتم جایزه نه تنبیه

وب ما نمیاین؟!
راستی از یک ضعیفه خبر نداری؟؟؟
وبش رو یا بسته یا اسمش رو عوض کرده
نمیدانم


چرا گلم. دیروز کل پست های جدیدتو خوندم! عکس علاقه مندی هات رو هم دیدم اما نمیدونم چرا یادم رفت کامنت بذارم!
پیر شدم فرزانه! باور کن...

نه ولا! منم متعجب شدم. امیدوارم که مشکلی نباشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد