خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

چشم و هم چشمی>>>قبولی آیا؟!

خیلی خووشحالم. خیلی خیلی. 

الان خبر رسید مریم(ترم بالایی) دکتری تربیت مدرس تهران قبول شده! چهار نفر میخواد و ایشون رتبه سه شده!! 

چند ماه پیش فاطمه و سه تای دیگه از ترم بالایی ها؛ دانشگاه تهران و شهید بهشتی قبول شدن با رتبه های چهار و هفت و... 

این خیلی عالیه

ولی اگه من امسال قبول نشم.....

اگه قبول نشیم که آبرومون رفته که!

هــــــــــــــــــــــــــی وای من!  

 

 

اعتراف نوشتنی: حقیقتا اصلا حوصله ی خوندن برا کنکورو ندارم. یعنی جونشو ندارم! ولی مگه چشم و هم چشمی میذاره راحت باشم!  

دعا

پس فرداش نوشت: خیلی خیلی جالب شد! هم کلاسی من هم شرکت کرده و رتبش شده 

 یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک  اولین نفر در کشورررررررررررررر!

هم کلاسی مریم(یک ترم بالایی دیگه) هم شده پنجمین نفر! 

خدایااااااااااااااااااااااااااااااا   

نظرات 17 + ارسال نظر
فری سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 http://fffery.blogsky.com/

من مرحله اول قبول شدم! برام دعا کن.

جدی ی ی؟
خوشبحالت فری ی ی.
کی مصاحبه داری؟! ایشالا که قبولی مادر

فری سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 http://fffery.blogsky.com/

ممنونم. دفترچه فردا میاد. تازه باید اونجا انتخاب دانشگاه داشته باشیم. خیلی دعا کن.

فری جون از بهترین دانشگاه شروع کن تا بدترین! یه وخ نری پایینارو بزنی واسه شانس قبولیاااا! قول میدم به امید خدا بهترین جا قبولی.
بعدشم میای دست راستتو میکشی رو سر من محظ احتیاط دیگه

belladona سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:50

ای جووووونم شما که آمار قبولیتون خوبه تو هم حتما قبول میشی جیگر نگران نباش. مارو بگو که سال بالاییامونم هنوز فارغ التحصیل نشدنو و از سال بالا بالاییا هم یه نفر قبول شده فقط! تازه شاگرد اول خرخونشونم تو مصاحبه رد شد

خدا از دهنت بشنفه دختر.
تویی که من سراغ دارم؛ قول میدم همین امسال قبولی
البته اگه اون موشا بهت جواب بدن و بذارن

یک پیر سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:05 http://arshadane.persianblog.ir

اهای خبرارو بدید ببینم ...
بگید من اخر هفته میام چند تا شیرینی قرار بگیرم .اگر زیاد زودتر بیام .
آآآآآآ ی کسانی که ایمان اوردید همانا شیرینی دادن قبولی از هزار سال عبادت والا تر است
باب الشیرینی جلد دوم پاورقی

دخترم مهتاب جان هم کلاسیا قبول شدن؛ ما که نه ه ه ه!
جدی اخر هفته میای؟
ببین من تصمیم داشتم برم خونه؛ اگه واقعنی میای بگو نرم! کی میای؟ از چندشنبه تا چندشنبه؟ با کی؟ میای خوابگا؟ زود بگو که کلی کار دارم! تدارکات ندیدم هنوز

memole سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:23

تبریککککککککککککک به همه ی عزیزینی که قبول شدن.
ایشاله که ما هم قبول میشیم.
دوتایی میخونیم و میزنیم تو گوشش! (گوش کی؟!!)

تبریککککککککککککککک من به تو که قراره قبول شی در آینده
مرسی بابت تبریک گلم.
من که پایم بدجور! حالا بگو بینم کیو باید لت و پار کنیم؟! آی نفس کش

یک پیر سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:50 http://arshadane.persianblog.ir

ایشالا شما هم میشی نگران نباش انقدر اسونه هرکی خونده قبول شده بوگووووووو ایشالا
من با اجازتون 3 شنبه باید برم سمنان .اگر شد و بلیط گیرمون اومد و همه اوکی بودن 4 شنبه شب سوار میشیم به سمت شما که 5 شنبه وجمعه و برگشت .باز اگر خدا بخواد.ولی تو تا وقتی من اوکی قطعی ندادم سفرت خراب نکن خونه از همه چیز مهمتره باور کن.
فدای تو .بوس بغلی

ایشالاااااااااااااااااا
برات ایمیل میزام جیگر

یک پیر چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 http://arshadane.persianblog.ir

ببین ما هیچیمون قطعی نیست اینم اولین و اخرین سفرمون که نخواهد بود اگر این دفعه نشد ایشالا دفعه های بعدی میشه.
اگر بیام با 2 تا از دوستان میام که شما نمیشناسین .برای همین دیگه مزاحمتون نمیشیم تو خوابگاه.
مرسی فداتون بشم منم دلم میخواد ببینمتون ولی تو 1 فرصت بهتر.شما بیاین تهران دور هم باشیم

آخرشم جواب سوالای منو ندادی وا
تا شنبه نمیمونین؟!

اگه قطعی اومدین حتما خبر بده. اوکی؟
سفرت بی خطر

ali چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:32 http://ghayyoomi.blogfa.com

تبریک میگم
به خانم دکترهای اینده

مرسی.
مبارکشون باشه

یک پیر پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:48 http://arshadane.persianblog.ir

ای جونم نه نمیتونیم تا شنبه وایسیم.
باشه گلم مرسی بوس بوس

زهرا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:37 http://loser-in-love.blogsky.com

طرااااااااااااااااااااوت چرا نمیای پیش من
امشب برات دعا کردم
امیدوارم توام به یاد من بوده باشی
ایشالا که قبول میشیییییییییییییییی

خوب آپ نکرده بودی جونم.
الهی بگردم. مرسی عزیزم. منم همیشه به یادتم

حسام جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:22

سلام ؛

امیدوارم شما هم قبول بشی..

سلام.
مرسی.

قیچی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:54

ایشالا امسال قبول میشی میای تهران
اونموقع حالیت میکنیم دیر به دیر آپ کردن و ریسایز نکردن عکس ها چه عواقبی داره
حالا فک کن بیای دیگه کلاست ور نداره ما دوستاتیم

میگی حسین؟...حسین؟...قیچی؟....به جا نمیارم

ولی اگه قبول شدی تربیت مدرس رو بی خیال شو
جای چرتیه
بهشتی برو
باکلاس تره...
اااااااااااا...الان یادم اومد..خواهر فاطی هم بهشتی دنودون پزشکی میخونه..هواتو داره

حسین؟...حسین؟...قیچی؟....
چرا اینقدر میخندی؟!
همه با هم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآامین
من بیام تهران طرفای شما آفتابی نمیشم. کلاسم میره بالا خب! ازم چه توقعی داری؟!

آره. از دانشکده پزشکیش که گروه ما هم اونجا بود اصن خوشم نیومد. خیلی مزخرف بود. برای همینم ثبت نام نکردم. وگرنه که اون رتبه یکه من بودم
بهشتی ام نه! فقط دانشگاه تهران!!!!!!

یاسی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:01

سلام طراوت جون.چه وبلاگ نازی دارین.یاد دوره دانشگاه افتادم.با دوستات همیشه شاد باشین و خوش بگذرونین.ایشالا که قبول میشین فقط کمی همت میخواد گلم.

سلام یاسی عزیزم
خوش اومدی خانوم.
لطف داری.
آره واقعا. خب همین همته نمیاد دیگه

belladona یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:00

شد 14 تا

یه ضعیفه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:14

وای بچه ها این طوری که شما ها دارین از دکترا میگید همین الان که من تازه اولای ارشد هستم ..کلی استرس برم داشته خو

راستی مبارک همه یدوست هات باشه خانومی تبریک می گم و برای تو هم دعا می کنم

پس چی ی ی ی؟ تازه داغون تر! خیلی خطرناکه! گفته باشم!
مرسی عزیزم. ایشالا مبارک تو باشه سال دیگه!
مرسی. آره دعا کن که بدجور محتاجم! دعا کن دختر خوبی شم و بشینم سر درس و مقشم

فرزانه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:11 http://room417.blogfa.com

هه هه

چقد نوشته ات با حرفات با نمک شده۹ بود
به جا اینکه برات ناراحت شم و استرس بگیرم
هه هه خندیدم

میخوام من رتبه ارشد امسالم رو بگم تا امیدوار شی
یک سوم تعداد مجازی هاشدم
من امیدی ندارم به قبولی
تو داری؟؟


اون خنده بالایی میگه: کارم از گریه گذشته؛ به همین میخندم! آره بابامجان!

چند شدی فرزانه جون؟ خب بگو دیگه دادا! کنجکاو شدم. ولی همینقدر بگم که در ناامیدی بسی امید است ماااادر
ایشالا که قبولی.
من برا خودم که دنبال رتبه یک تا دو هستم! ها ولا!

فرزانه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:31 http://room417.blogfa.com

شدم 1880 از 5100 تا مجاز اعلامی
شمردم کل ظرفیت که میگیره نزدیکه 1000 تا است
فک کن!!!!!!
حالا بیا با هم بخندیم
خودم مهندسی نرم بودم ولی مهندسی IT شرکت کرده بودم
آخه دمه کنکور یه مشکلی پیش اومد که همه میدونستن قبول نمیشم

الهی الهی؛ اشکال نداره دختر گل.
همین درسته! که بخندی و شاد باشی جدی میگم. هیچی ازین مهمتر نیس.
ایشالا مشکلات هر چه زودتر رفع و رجوع شن. پس دلیل داشتی دیگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد