خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوشحااااال

                                                  

امشب خیلی خوشحالم

خوشحال خوشحال خوشحال

البته خوشحال نبودماااا؛ ییهو خوشحال شدم. 

چقدر خوبه آدم خوشحال باشه! 

حالا یکمم استرس تنگش بود اشکالی نداره(مث الان من). 

مهم اینه که در اون لحظه خوشحال باشه. 

سلام به همه ی خوشحالا!    

 

 

په.نون: امیدوارم بعد از خوندن تایید نکرده باشی که من امشب خوشحالم! 

 

اوضاع بس ناجوانمردانه شاد است!

نظرات 8 + ارسال نظر
memole چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:27

خوشحالم که خوشحالی
.
موفق باشی عزیزم

منم خوشحالم که خوشحالم!
هم خوووووووشحالم؛ هم خوشحال!
اگه فهمیدی چم شده؟!

یه ضعیفه چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 http://zaefeh.blogsky.com/

طراوت چته تو
تو کنکور دکترا رتبه ی1 آوردی عزیز ...دی :
یا اینکه خواب دیدی که رتبه ی 1 شدی ...پی :

فک کنم هر دوش اگه خدا بخواد!

خودمم نمیدونم چم شده عزیزم!
این خوشحالی دو معنی میده وااااا! هم ازون لحاظ؛ هم ازین لحاظ

فری چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 http://fffery.blogsky.com/

ته غما بودم. تا وبلاگتو باز کردم و آیکون ها رو دیدم خندم گرفت. دمت گرم. دمت از خیلی های دیگه بیشتر گرم.

الهی بگردم. چرا فری جون؟
خب بابا هنو که هیچی معلوم نیس. چرا از الان زانوی غم بغل گرفتی دختر.
اگه قبول نشدی هم فدای سرت. دنیا که به آخر نمیرسه.
منو که میبینی اینقدر میگم خداکنه قبول شم و اینا؛ اگه قبول نشدم حتی؛ فک نکنم این قدرا غصه بخورم یعنی سعیمو میکنم.
چه برسه به تو که حتما قبولی ولی نمیدونم چرا رفتی استقبال غم؟!

belladona چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:44

چییییییییییی شده ؟ به منم بگو زوووووووووود


بین بذار واضح تر برات بگم! هر چند که دیشب زنگ زدی، ولی برای بینندگان محترم میگم!!
این پست اوج خوشجالی من در عین دپسردگی تمامو میگه!
داغونم مادر!

قیچی چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:43

کل این پست رو هم نمینوشتی، با همون دوتا آیکون همه چی دستمون میومد.
...
البته تجربه به من میگه در مواقعی که خوشحالی به این شدت و با این غلظت از دماغت داره می چکد،
احتمالا
پای یک مرد در میان است...
(آیکونه شایعه و تبریک و درخواست شیرینی و از این حرفا)

ببقشیداااا، خیلی خیلی ببقشید! ولی به قول نابغه ها گفتنی:
بیشین بینیم باااو

شاید برای شما آقایون اوج خوشحالی با ورود یک زن باشه، ولی ما خانوما تازه اول دردسرامونه
(آیکون یک فمنیست تمام عیار)

فری پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 http://fffery.blogsky.com/

چه جالب! قیچی مرده؟!

آره دیگه! بهش نمیاد؛ نه؟

یک پیر پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:57 http://arshadane.persianblog.ir


خوشحـــــــــــــــــــــالم که خوشی خو بوگو اگر خبر خوبیه منم شیرینی بگیرم .
شیرینی میخوام.
به هرکی میگم با دست گل و شیرینی بیاد نمیاد .نمیدونم چرا ؟به نظرت چرا؟
باور کن چیزی نمیشه همش 10 20 تومنه.
مردم خسیسه داریم؟

بابامجاااااااااااااااااااااااااااااان! من خوشحال ازون لحاظی شدم! نه ازین لحاظی که!
یعنی با مث شنگولا فقط دور خودم میچرخم! یعنی حواسم به زمانی که داره مث باد از دست میره نیست! یعنی...
.
همون بهتر که نمیان! بذار داداش من بزرگ شه؛ خودم با گل و شیرنی میرسم خدمتت عزیزم

یک پیر جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:30 http://arshadane.persianblog.ir

داداشت بزرگه عزیزم من همینو قبول دارم شما فقط شیرینی رو به دست ما برسون فدات بشم
الهی پیر شی جوووون خیر از جووونیت ببینی

آخ جون! نه چک زدیم نه چونه/عروس اومد به خونه

تو که نامرئی میای مشهد و میری؛ دیگه شیرنی چطور میخوای؟!
دفعه بعد که مث بچه های خوب پاشدی اومدی خوابگا پیشک هر چی بخوای شیرنی و دسته گل میارم خدمتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد