خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

درد و بلات، غصه هات به جونم!

 

همه چی خیلی خوبه٬ خیلی توپه٬ خدایا شکرت! اینقدر خوش می گذره که امروز تو حموم فی البداهه این شعر رو سرودم: 

به به! به به! چه چه! چه چه! زندگی خوبه دوسش دارم!  بعد اومدم واسه برکه اجرا کردم خیلی خوشش اومد

در راستای خوشحالی خفن من و طراوت و برکه و همه ی پایان نامه داران این آهنگ را با گوش جان می شنویم و قر می دهیم: مجنون

نظرات 8 + ارسال نظر
طراوت جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:12 http://nabeghehaye89.blogsky.com

ولم کن تروخدا بلی نصفه شبی! قرم کجا بود!
نه تروخدا اصرار نکن؛ ولا الان اصلا جون ندارماااا!
خب حالا که اصرار داری دیگه نمیشه روتو زمین بندازم!
خوش به حال فاطمه و صحرا که الان مستفیذ میشن!
.
سروده ات منو کیشته!

فدای تو که همیشه پایه ای. آآآخی یادش به خیر با صدای دزد گیر ماشینا یاشیر آب قر می دادیم
هیییییییییی بازم یادم اومد از سروده ایی که می سراییدیم و کلی درش استاد بودیم

طراوت جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:23 http://nabeghehaye89.blogsky.com

وای وای پست گرجوییت شدم من/پست پست پست گرجوییت(۲بار)/نونت کم بود/آبت کم بود/پست گرجوییت شدنت چی بود؟!/(حالا همه با هم)نونت کم بود؛ آبت کم بود؛ پست گرجوییت شدنت چی بود؟
/...

خیلی پر معنی بودن همشون! هی ی ی ی جوونی کجایی که یادت بخیر

پشیمونم پشیمون
پشیمونم به ایوون
این ارشده یا شرخر
دلم می خواد یه کارون!!!
هییییی یادته؟ تازه قرم می دادیم!

فری جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:28 http://fffery.blogsky.com/

شعرت خیلی خیلی باحال بود. خودتون ته با حالایین. منو یاد دوستای دوران لیسانسم میندازین با کلی حسادت! ایشالا همیشه خوش باشین

فدای تو دوست گلم خودت خیلی باحالی
مگه الان شیطنت نمی کنین خو؟

فری جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:44 http://fffery.blogsky.com/

بسه اینقدر شعر نزارین! من ترکیدم از حسادت

الهی بگردم خودمونم داریم می ترکیم آخه دیگه پیش هم نیستیم

فاطمه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:13

خدارو شکر خوشحالی .خیلی خوبه . اصن هیچ دورانی مث این دوران نیست که آدم در کنار دوستاش باشه

فدای تو آره واقعا دوست خوب نعمت بزرگیه مث تو که دوست جیگر منی

یک پیر شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:35 http://arshadane.persianblog.ir


خدایا منو با شعرای این شکلی محشور بدار
چه عکس باحالی دختررررررررررر
مجنونم مجنونم عاشقونه میخونم....

قویبونت عجیجم
مهتاب جون یعنی اوضامون روز به روز داغون تر میشه

یه ضعیفه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:42 http://zaefeh.blogsky.com/

همه چی آرومه
همه چی آرومه
همه چی مثله گل بادومه
همه چی مثله گل بادومه
من اینجا ..من اون جا
طراوت با بلی همه جا
یه فندق یه پسته
یه صندوق پر از دستهای بسته
طراوتو بلیو پایان نامه
ساره که اول راهه


خوشتون اومد
این شعرو برای طراوت و بلی عزیزم سرودم
موفق باشید ان شالله / بوس بوس

فداااااااااای تو قربونت برم گلم که اینهمه استعداد داری مث خودمون خیلی خوشم اومد تنکیو سو ماچ با یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووس

قیچی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:18

خوبه که وقت خوشی به فکر مخاطبا هم هستی
آهنگتم انرژی داشت...مثه همیشه

خوبی از خودته که فک می کنی من خوشحالم می دونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد