خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

روز پدر

 

روزت مبارک عزیزم تو که اینقده خوبی و مهربونی؛ نمی دونم که می دونی چقدر عاشق شخصیت و منشتم؟ تو که سخت کوش و خستگی ناپذیر و با معرفت و با ادب و با ایمان و جیگری، تو که مسئولیت پذیری در قبال دخترت. من که سالهاست آویزونتم و حالا حالاهام هستم و تو اینو خوب می دونی و حتی خوشحالم هستی از این بابت، یا علی! تو دیگه کی هستی :xxxxxxx 

پ.ن: نمی دونم کادو روز پدر چی قراره از خانواده بگیرم:)))

نظرات 6 + ارسال نظر
طراوت یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:25 http://nabeghehaye89.blogsky.com


تبریییییییییییییییییییییک به همه ی باباهای خوب و مهربون دنیا.
الهی که من فدای بابام شم که اینقده مهربون و زحمت کشه
خدایا؛ همشونو حفظ کن.

کلللللللللللللللللللللللل
سووووووووووووووووووووت
جییییییییییییییییییییییییغ
قربون همه ی باباهای مهربون

یه ضعیفه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:45 http://zaefeh.blogsky.com/

قربون همه ی باباهای دنیا
شک نکن همشون خوبن
منم تبریک می گم
قربون تو هم برم

فدای تو جیگر طلا من که خیلی دوست دارم

فاطمه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:11

روزه همه باباها مبارک امروز بابام کلی با مامان شوخی کرد میگفت :اینقد این مامانت خوشحال که من شوهرشم

مامانم هم میگفت : تو دیوونه شدی بعد بابام غش غش میخندید.

از خوشحالیشون خیلی خوشحال شدم

الهی الهی قربون همه ی مامان باباهای جیگر که نفس ما به نفسشون بنده

یک پیر دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:59 http://arshadane.persianblog.ir

روز همه بابا ها مبارک
سلامت باشن همیشههههههههههههههه که عشقن به خدا

بهههههههههههههههه مهتاب جون خوبی جیگر؟ الهی آآآآآآمین واسه دعای قشنگت

قیچی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:17

حتما بابا آدم موجهی بوده که همچین دختره خوبی تربیت کرده

شک نکن پدر منحصر به فردن ولی دختر متاسفانه از پدر نشان نداره

memole پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:13

روز همه ی باباهای گل مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد