خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

لوگوی پپسی روی ماه یا خل وضع ها کیان؟!

آخه ملت چرا اینقد زودباورن؟ واقعا که من داشتم تو سالن مطالعه درس می خوندما ولی این جماعت بیکار ارشد و پی اچ دی و رزیدنت منو اغفال کردن و همه پریدیم تو حیاط که آرم پپسی رو ببینیم! من واقعا واسه این جماعت متاسفم از اونجایی که گفتیم شاید گوگل ارت بخواد عکس علافهای مملکت رو فردا بزنه تو صفحه اولش خودمون زودتر اینکارو کردیم:

خاله خانباجیهای خرذوق از دیدن آرم پپسی!!!! 

 

 

 

چند تا دختر خوشگل و مانکن کنار لامبورگینی!!!!

 

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:29


وای خداااا
خو میذاشتی صورتا رو هم ببینیم البته از این ژستا هم میشه اوج فوضولی رو درک کرد

والله این جماعت نخبه شناسایی میشن می دزدنشون دیگه اعصاب نمی مونه واسه آدم

قیچی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:44

هووی بلی بوگوبینیم خو تو کدومی مادر؟؟؟؟
نکونه اون مانتوییه؟
دمپاییشکه خیسه ... شاید خودت باشی

من پشت دوربینم همونکه عکاسهاون مانتوییه آزه؛ نه دمپاییاش نو هستش احتمالا

یک پیر چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:41 http://arshadane.persianblog.ir

فدای اون دمپاییاتون
اون ژستای رعنا بی بی سی وارانتون
و ایضا اون روو گرفتنتون بششششششششم من
خانوم مرام بذار 1 دور با لامبورگینیتون بزن ببینیم.

فدای تو مرسی جیجر والله بهشون گفتم فک کنین مایو دوتیکیه پوشیدین و کنار یه لامبورگینی وایسادین اونام که پااااااایه
هیییی از لامبورگینیای دنیا ایناش نصیب ما شد

فری پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 http://fffery.blogsky.com/

اولش که تیتر رو خوندم، یه ده بیست باری این ور اون ور کردم ببینم چیه! بعدا خبرش رو تو اخبار شنیدم و فهمیدم که خالی بندی آمر*یکا بوده که شما ها هم رفتین سرکار گرچه اگه منم بین اون همه خاله خانباجی بودم جو گیر می شدم! حالا چه مدت منتظر دیدن لوگو بودین؟!

خدایی دیدی چطوری رفتیم سر کار؟ راستش قرار بود ۱۱:۳۰ این اتفاق بیفته که نشد و ما رفتیم از مناظر زیبا و دیدنی!!!! خوابگاه در بیابان برهوت عکس گرفتیم و هر هر خندیدیم تا شد ۱۱:۴۵ رفتیم پی کارمون

memole پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:27

ژستهاتون منو کشته.
تو عکس پایینیه، اونی که وسطه برکه ی خودمونه، نه؟!!!!

فدای تو
اون وسطیه سال پایینی مونه نفر دوم از سمت چپ برکه ست

طراوت جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 http://nabeghehaye89.blogsky.com


خیلی باحال بود بلی.
مردم از خنده. از دست تو دختر.
تو هم که نیستی که!
تو عکس اولی کنار آزاده؛ مطهره کناریش هم برکه؟درست گفتم؟ چون داره شیطونی میکنه و به ماه اشاره کرده تو عکس!

فدااااااااااااای تو خوبی جیگر؟
دگیگا درست حدس زدی جیجر
شما سر کار نرفتین؟

طراوت جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:50 http://nabeghehaye89.blogsky.com

ایولا! دیدی! خب خودم بزرگ کردم دخترمو؛ میشناسمش دیگه!
میدونی یاد اون فشن شو که برگزار کردیم افتادم!!!
بذار پست میکنم این خاطره رو
نه باو! ما از کلیه ی اخبار و اوضاع مملکتی و جهانی بیخبریم وللو(به قول دوستان گفتنی)
الان از شما شنیدم شایعه رو!!

دم هر چی انسان جیگر طلاااااا ولرم!
آخی یادش به خیر خیلی باحال بود ما تا دو هفته ی دیگه امتحان داریم بعدش یه برنامه بذار بیایم اونجا یه فشن شو اساسی بازی کنیم واسه آیندگان

یه ضعیفه جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:18 http://zaefeh.blogsky.com/

واقعا از دس کارای شما
آدم نمی دونه به وجد بیاد یا خندش بگیره یا کلهم تعجب کنه

می بینی تو رو خدا؟ ناسلانتی ریسرچرای مملکت ماییم باید یه فرقی با بقیه داشته باشیم

یه ضعیفه یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:37 http://zaefeh.blogsky.com/

با جُک مُک آپم
دعوتت می کنم که بخندی

مرسی جیگر خدمت میرسم بووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد