خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

ولادت حضرت امیر مومنان امام علی (ع)، روز پدر و روز مرد مبارک

 شعر زیبای مناجات از اشعار استاد شهریار تبریزی است که آن را به مناسبت فرارسیدن سیزده رجب، ولادت حضرت امیر مومنان امام علی (ع)، روز پدر و روز مرد تقدیم می کنم به همه ی پدران دلسوز و همسران وفادار:

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را        که به ماسوا فکندی همه سایه هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین        به علی شناختم به خدا قسم خدا را

به خدا که در دو عالم اثر از فنا نماند               چو علی گرفته باشد سر چشمه بقا را

مگر ای سحاب رحمت تو بباری ارنه دوزخ         به شرار قهر سوزد همه جان ماسوا را

برو ای گدای مسکین در خانه علی زن            که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را

به جز از علی که گوید به پسر که قاتل من      چو اسیر توست اکنون به اسیر کن مدارا

به جز از علی که آرد پسری ابوالعجائب           که علم کند به عالم شهدای کربلا را

چو به دوست عهد بندد ز میان پاکبازان            چو علی که می تواند که به سر برد وفا را

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت     متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را

بدو چشم خون فشانم هله ای نسیم رحمت   که ز کوی او غباری به من آر توتیا را

به امید آن که شاید برسد به خاک پایت          چه پیامها سپردم همه سوز دل صبا را

چو تویی قضای گردان به دعای مستمندان      که ز جان ما بگردان ره آفت قضا را

چه زنم چونای هردم ز نوای شوق او دم          که لسان غیب خوشتر بنوازد این نوا را

همه شب در این امیدم که نسیم صبحگاهی    به پیام آشنائی بنوازد و آشنا را

ز نوای مرغ یا حق بشنو که در دل شب           غم دل به دوست گفتن چه خوش است شهریارا

 

 

چه کسی میداند در پس این چهره مهربان، خستگیت را 

پدر عزیزم دوستت دارم   

 

پ.ن: از اونجایی که دوشنبه یه جای خوبی بودم که به اینترنت دسترسی نداشتم الان این پستو گذاشتم. 

نظرات 6 + ارسال نظر
طراوت جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 http://nabeghehaye89.blogsky.com


خیلی جای قشنگیه ممول. خوشا به سعادتت!

آره، فوق العادس
جای شما خالی

یک پیر جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 http://arshadane.persianblog.ir

wowwwwwwwwwwww
بابا مکان .اینجا کجاست؟من عاشق اینجور جاهام.
راستی این شعر تو یک کتابی هست به نام علی کیست .یادمه بچه که بودم خیلی اینو دوست داشتم انقدر خوندم تا حفظش کردم .کتابرو هم مثل کتاب درسی زیرش خط کشیده امو خوندم .الان که میبینم کلی به حال خودم میخندم .
ایشالا سایه پدرت همیشه بالا سرت باشه عزیزم.

یه جای خوب
یه برنامه بریزیم همگی بریم
.
چه جالب
.
میسی گلم

belladona جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49

سلام عسلم
منم روز پدر رو تبریک میگم به همه ی باباها و بابایی مهربونت که می دونم خیلی جیگره
واااااای باز تو کجا رفتی بابا ایول

ممنون عزیزم، الهی قربونت برم
یه جای خوووووووب

قیچی جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:35

با عرض تبریک به ایشون
و آرزوی طول عمر

ممنون

حسام جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:49

مبارک باشه..

..

برکه جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:02

امروز کتاب "علی زیباترین سروده هستی " نوشته شهید دکتر چمران از بلادونا گرفتم و خوندم
محشر بود؛محشر
توصیه میکنم بخونیدش

باشه گلم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد