خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

جراحی

این شخصی که در عکس ملاحظه می کنید یکی از نابغه های گرام می باشد. 

ایشان درحال انجام یک عمل جراحی روی رت مفلوک هستن. 

به هزاز زحمت تونستم باهاشون مصاحبه کرده و به بدبختی مضاعف عکس بگیرم. اگه عکسو ببینید مشاهده خواهید کرد با چه اکراهی تن به عکس انداختن دادن.    

. عکس تو ادامه ی مطلبه...

پ.ن: همین الان عکس یکی دیگه از نابغه ها قبل از عمل مغز  روی رت های بیچاره  به  دستم رسید. 

عکس اوشونم تو ادامه ی مطلب ببینید...  

توضیحات: تروخدا اگه طاقت دیدنشو نداری و دل نازکی و ممکنه این شکلی بشی؛ نرو بابا! دامه ی مطلب چیزی نداره؛ کنجکاو نشو

 

نفر اول

 

 

نفر دوم

نظرات 10 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:39 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

حالا گه من دانشجوام اما خوابگاهی نیستم و توو خونه خودمونم نمیشه اینجا نظر بذارم؟
سلام بچه ها

سلام به روی ماهت.. به چشموووون؟؟؟؟ ( چشمات چه رنگیه؟)
.
الهی قربونت بریم هممون، چرا نمیشه عزیزم؟!!
اتفاقا خیلیم خوشحال می شیم. حتما به وبلاگمون سر بزن

belladona یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:09

واااااااااااای ممول چیکار کردی تو چقده باحاله اون جراح مملکت دومت گرم ولی عکس اون جراحه مغز و اعصاب حال ملتو دگرگون می کنه هاااااااا گفته باشم

کجای کاری؟ دگرگون کرده اساسییییییی
.
چون نمیدونی میگم، اگه این جراحان محترم نباشن علم که پیشرفت نمی کنه. می کنه؟؟؟؟؟ هان؟
.

برکه یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:12

بابا ملت چه آدمهایی هستن؛عجب دلی دارنا؛جراوی میکنند...
اونم چی!!رت!!!
آخه حالا اینا کی هستن؟!!!رشتشون چیه؟!!!!!معلومه خیلی نابغه ان
اصلا نمیشناسمشونااااااا

نمیدونم والا!
عجب دلی دارن، نههههههههههه؟

یه ضعیفه یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 http://zaefeh.blogsky.com/

بچه ها
چطوری دلتون میاد

منم نمیدونم

قیچی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:18


دومی بلاوناست؟
آقا کلن ما رفتم برای همیشه ...


این دیگه بماند..
ما خودمونم تو شوکیم پس آقا ما هم رفتیم...

یک پیر یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:19 http://arshadane.persianblog.ir

این دومیه یعنی فقط کله موشاست ؟
جدی میگی؟
بچه ها من سر درد گرفتم اینارو دیدم .چطوری تحمل میکنید؟

اوهوم
اوهوم

ببرای پیشرفت علم باید جان داد
.
ولی راس میگی.
به سختیییییی

طراوت یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:56 http://nabeghehaye89.blogsky.com

ولا اولین بار که من این عکسارو دیدم؛ کلا دو روز تو شوک کامل بودم!
کلی دوا درمون شدم تا از داخل شوک به بیرون راه پیدا کردم! نمیدونی چی بود! خیلی ترسناک بود.
خلاصه؛ جونم برات بگه؛ اون نفر دوم به این سینی در دستش میگه کیک! گف ببین چه کیکی پختم امروز!
و من

اگر عکس نفر اول رو زوم کرده و از نزدیک تماشا کنید؛ متوجه زبون بیرون افتاده ی موش مفلوک خواهید شد!
و شما

آره من خودم کمک کردم تا از شوک به بیرون راه پیدا کنی
کیک
آره، وقتی یاد صحنه ای می افتم که جراح مدد کننده ی علم بشر، زبون موش فلک زدرو در می آورد یه جوری() می شم.

طراوت یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:01 http://nabeghehaye89.blogsky.com

این رت های بدبخت در راه ترقی علم دارن فدا میشن
حالا هی من بیام تو وبلاگا بچرخم
به قول شاعر گفتنی: برو درس میخون مگو چیست درس

ببین یاد بگیر

محبوب دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:54 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

دروووووووووووووووووووووووود
من خودم از اون دسته آدمایی هستم یه قطره خون ببینم میرم دیار باقی و برمیگردم. نمیدونم اما چرا این عکسا رو دیدم چیزیم نشد. احتمالا سنسورهام از کار افتاده:دی آفرین به این پشتکار و مقاومت:)
+خوشحال میشم به منم سر بزنید

فداااااااااااااااای شما
خب خدارو شکر که چیزیت نشد عزیزم
.
ممنون. حتما.

فرزانه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:49 http://room417.blogfa.com

وای خدای من
جلادها
چه افتخارم میکنن به سلاخیشون
واه واه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد