خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

عروس خانومِ امشب

سلام. 

امشب عروسی یکی از دوستای مشترک ما نابغه هاست. 

داره میره خونه خودش. آخی؛ فک کــــــــــــــــــــــــــــن؛ قراره خانوم خونه باشه!

امیدورام خوشبخت بشه. 

این پست؛ صرفا جهت این بود که اگه در آینده خواستیم سالگرد ازدواجشو تبریک بگیم؛ ندویم دور خودمون واسه پیدا کردن تاریخش؛ آخرشم مجبور شیم از خودش بپرسیم؛ که آخر آخرشم ببینیم یه ماه پیش بوده؛ در در آخر ضایع شیم و اگه آخری هم موند؛ دیگه هیچی 

ببخشید دیر وقته؛ یکم خوابم میاد!  

دوس جون مشترکمون؛ امیدوارم الان(۲۸/۳/۹۱ ساعت ۲:۱۵ صبح) هر جا که هستی() روزگار بر وفق مراد باشه؛ دلت هم شاد  

نظرات 7 + ارسال نظر
یک پیر دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:42 http://arshadane.persianblog.ir

به به ...
ما که نمیدونیم کیه یعنی حدس هم نمیزنیم که کیه یعنی خودمونم بکشیم نمیتونیم بفهمیم چه برسه بخوایم شیرینی ازش بگیریم
ولی از همین جا بهش تبریک میگم از ته قلبم و امیدوارم خیلی خوشبخت بشـــــــــــن


حدس نزن. میشناسیش! یعنی شااااید بشناسی.
خب ما اگه تونستیم ازش شیرنی بگیریم؛ برات نگه میداریم عزیزم
البته ناگفته نماند این تازه عروسمون پارسال مارو برد واسه پیتزا. چقدرم که خوش گذشت با این بچه های شیطون.
دعا کن امسالم ببره!(ایکون بچه پررو!)

یه ضعیفه دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:04 http://zaefeh.blogsky.com/

طراوت از اون حرف ها بودا
به نظرت شب اول عروسی ساعت 2 صبح کجاست ایشون
خدا بگم شما نابغه ها رو چیکار نکنه
یعنی من عاشختونم


خب آخه من چه میدونم! ما خیلی مثبت تر ازین حرفاییم که یه چیزاییو بدونیماااااا! گفته باشم!
باید صبر کنیم خودش برگرده بپرسیم ببینیم کجا بوده!!!

یه ضعیفه سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:53

واقعا می خوای ازش بپرسی کجا بوده ؟
خیلی ضایع است که از نظر م نپرس ..تازه عروسمون خجالت می کشه
از سمت من خیلی خیلی بهش تبریک بگو و من آرزوی بهترین ها رو براش دارم ...
ان شالله خوشبخت دو عالم بشه ..
نمی خوای بگی کدوم یک از نابغه ها شوووووووووووووووووه کرده و تازه عروس شده طروات جونم

واقعا واقعا واقعا!
تازه قبل رفتن کلی اذیتش کردیم! کجای کاری!! کلی هم تا حالا بهش sms زدیم!!
از نوابغ؟ خب البته ایشونم نابغه ست(حالا تعریف فقط از خود نباشه!) ، اما عروسمون هم اتاقیمونه

قیچی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:07

مبارکا باشه
ایشالا ایندفعه نوبت شوما (آیکونه طراوت در دل آمین گویان)
...
واقعا نمیدونی دوست مشترکتون ساعت 2.30 شب کجاست؟؟؟؟
معلومه دیگه الان داره قسمت های ابتدایی سریال دل نوازان رو از شبکه آی فیلم میبینه)...
من کشتهی اوون آیه آی فیلمم
کلی معانی متضاد به ذهن متبادر میسازه

مرسی مرسی. ایشالا مبارکش باد!
آیکونه طراوت برا حرف تو اینه:
و شاید این:
.
نمیشه یکم مثبت شی تو قیچی؟! چقدر باید دعوات کنم آخه؟!
ذهنتو راست کن منحرف نشه خو.
بیاد این کامنت تورو ببینه کله هردومونو کنده؛ روسینی؛ عکس میگیره میذاره تو وبلاگ! من میشناسمش!

belladona چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:19

وااااااااای من یادم رف 2 نصفه ششب بهش اس بدم تبریک بگم ولی اشکال نداره ماهی رو هر وخ از آب بگیری چی؟تازه ست! امشب ساعت 2 بهش اس میدم
تبرییییییییییییییییییییک جیگر
کجا می بریمون واسه شام؟

ای بابا چطور یادت رف دخترم؟! هی ی ی ی
البته همون بهتر شد! چون از یه هفته پیش اصن جواب تلفن نمیده
کلا رفته تو عالم دیگه! نیست با ما!
واسه شام؟من؟ یا اون؟ اون؟ اون؟ فک کنم خونه ی آقای شجاع!

یادم رفته بود من با تو قهرم!

فرزانه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:44 http://room417.blogfa.com

سلام مبارکش باشه
ببینم احیانا اون نو عروس من نبودم؟!!
توهم فانتزی رو دارین؟!!

جدی؟
(توهم فانتزی من برای تو)

محبوب جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42

به به. مبارک باشه ایشاالله. خوشبخت و شاد تا آخر عمر در کنار هم باشن ایشاالله. تا باشه از این خبر های خوب. قسمت خودتون :)

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد