خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خروجی های آمیگدال

روز٬ داخلی٬ یک هفته قبل از امتحان 

من: برکه خروجی هی آمیگدال چیان؟ 

برکه: هیپوکمپ٬‌قشر لیمبیک٬ سپتوم٬ بعضی نواحی قشری 

 من:  

 

شب٬ خارجی٬ شب امتحان 

من: برکه خروجی های آمیگدال چیا بودن؟ 

برکه: هیپوکمپ٬‌قشر لیمبیک٬ سپتوم٬ بعضی نواحی قشری 

من:

  

روز٬ داخلی٬ جلسه امتحان 

سوال امتحان: خروجی های آمیگدال را نام ببرید. 

من: برکه خروجی های آمیگدال کجا بودن؟ 

برکه: هیپوکمپ٬‌قشر لیمبیک٬ سپتوم٬ بعضی نواحی قشری 

 من:  

 

روز٬ داخلی٬‌ هنگام نوشتن این پست 

من: برکه بلاخره خروجی های آمیگدال چیا بودن؟ 

برکه: هیپوکمپ٬ قشر لیمبیک  اسمایلی دمپایی 

من:

نظرات 9 + ارسال نظر
برکه پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:01

زینب جون پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:09 http://zeinabaghaei.blogsky.com

سلام وب قشنگی دارین خوشحال میشم ب وب منم سر بزنید منتظرم.
راستی با تبادل لینک موافقید؟

سلام گلم
نطر لطفنه فعلا که تبادل لینک نداریم ولی معرقت که داریم

طراوت پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:27 http://nabeghehaye89.blogsky.com


وااااااااااااااای خیلی باحال بود. کلی با فاطمه خندیدیم بهت
یعنی ترکوندی اساسیاااا
خب حالا امتحان چطور بود؟
شما که اصن امتحان ندارید! ماشالا همه پشت هم؛ جلسه مشورتو صفا سیتی درسته؟ خب خداروشکر که دخترمم سفیدبخت شد!

فداااای تو آخه من که از بدبختیای امتحان که خودت در جریانشی نمیگم که از قشنگیاش میگم

فری پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:45 http://fffery.blogsky.com/

برکه پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:34


هنوز نپرسیدی بگم:هیپوکامپ قشر لیمبیک سپتوم بعضی نواحی قشر مغز

برکه! سلولهای استوانه ای به نور کم حساسن یا زیاد؟

یه ضعیفه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 http://zaefeh.blogsky.com/

هه هه هه / خیلی باحال بود
یاده خودم افتادم ..


بلی ..خوابگاه بهارستان رو بچسب ...
شما باید برید پیش طراوت اینا یا اون پیش شما ..
می بینم که داره ضایع می شه قضیه

فدای تو
والله این مسدولین خر خوابگاه ما دارن به مرگ می گیرن که ما به تب راضی شیم اونا خوابگاه بدنه ما میریم پیش هم. دعا کن دیگه اینا آدم شن خیلی اذیت می کنن

محبوب جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32

دروووووووووووووود بر بانوی زیبایی ها
خوبی عزیزم؟ مردم از خنده... خدا حفظت کنه خانمی :))))))))))))))
واسه اینه هر هزار بار که برکه جان جوابتو میداده متمرکز نبودی و حواست جاهای دیگه بوده ...
حالا بالاخره امتحان و چیکار کردی؟ :)))

درووووووود ب تو ای محبوب جیگر طلا مرسی خوبم تو چطور مطوری؟
راس میگی به خدا هر دفه فقط فکر بازیگوشی بودم. امتحانشم خوب بود خداااا رو شکر

یک پیر جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:33 http://arshadane.persianblog.ir

اقا واقعا این اسامی رو چطوری حفظ میکنید من موندم...
یه دو واحدی داشتیم به نام تنظیم که شخصا نابودم کرد .

اینا بعد یه مدت تکراری میشن
مهتاب جون خدایی تنظیمو مقایسه می کنی با اعصاب؟

memole سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:45

الهیییییییی بگردممم
کلی خندیدم

فدای تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد