خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

در باغ سبز!


مگه نمیگن خدا خر رو دید بهش شاخ نداد؟ پس چرا به رئیس این دانشگاه و مدیران و معاونینیش یکی 4 تا شاخ و همچینین سم و دندون تیز داده؟ خدایا اینطوری زود صبرت تموم میشه، اینا دارن خیلی تند میرنا!

نظرات 10 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 http://dada59.blogfa.com

مث 5 تن ال عبایید! موفق بمانید

عجب قیاسی کف کردم
خوشوقتم از آشنایی تون

یه ضعیفه دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:32 http://zaefeh.blogsky.com/

عکسش خیلی نازه
من جوجه اردک می خوام م م م م م م م
بلی دعا کن ..دعا کن ..که این خر های بلا نسبت آدم
بلکم آدم شن

این جوجه اردکا پلاستیکی هستن جیگر اینا در باغ سبزن
من فک نمی کنم آدم شن باید ریشه شون بخشکه

یه ضعیفه دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:23

می دونم پلاستیکی ن ..
ولی من می خوام
کاش من بچه بودمو تو وان حمومم ۲۰ تا دونه از اینا داشتم و کلی باهاشون بازی می کردم

برا خشکیدن ریشه ی اونا باید زیرشون رونداب ریخت

الهی بگردم می تونی الانم بخری باهاشون بازی کنی کسی نمی فهمه
پیشنهادت هر چی که باشه واسه براندازی اینا من استقبال می کنم

طراوت دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:26 http://nabeghehaye89.blogsky.com

بلی جونم امروز با ممول رفتیم پیش زینول. میگه تا آخر هفته مشخص میشه بهمون میدن یا نه! بعدش میگن کجا!
جوش نزن دختر جان.
یه نصیحت دیگه: بیا و این پست خانمان سوز رو پاک کن! بخبخ میشیماااا! گفته باشم!

طراوت جونم این رئیس دانشگاه خر ما خرتر از این حرفاست باور کن!زینول رو بیخی باز اون گنده شون گفته بهتون میدیم!! فعلا بهار یک خاک بر سرا هر ۶ ساعت یه بار کمیته اسکان تشکیل م ی دن و یه تصمیم می گیرن بعدش زنشون بهشون زنگ می زنه میگه عطسه کردم اونام تصمیم بر عکسشو اعلام می کنن! والله با این کثرت تصمیم ها تو این یک هفته من دلیل دیگه ای به ذهنم نرسید

رئیس دانشگاه در سالن آمفی تاتر دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:35

من خیلی از شما مچکرم که تشریف آوردین
حالا اگه اجازه بدین اول میخوام کتمو در بیارم..اجازه هست؟
(آیکونه انبوه جمعیت ِ بله گویان)
(آیکونه یه پیرمرده اوون ته تهای سالن در حال گفتن ِ بله)
...
خب برای این بخش یه سورپرایز دارم. من اینجا از همه خانوم دکترا و آقای دکترای آینده میخوام بلند شن
حالا بقیه اوون کف قشنگه رو بزنن به افتخارشون
شله شله شله شله...آماشالا
آهای خانووم..شوما..چی بوود اسمت؟..بلادونا؟
خب مگه نمیبینی اوون خانوم دکتره جا نداره..پاشین بذارین ایشون بشینن دیگه
دههههه
ضمنا خبر مسرت بخشی که همین الان بدستم رسید اینه که ظرفیت دکتری تمام رشته ها یک جا به بچه های پزشکی داده میشه
هووورررررررررررررررررررررا

واااای خدا مردم از خنده موش بخوردت خیلی تو نمکی بچه
آخه اینا همش انگار یه طنز تلخه که اگزجره شده ولی تا هم فیها خالدونت می سوزه وقتی می فهمی عین واقعیته. این سیستم کی می ترکه کی؟

محبووب دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:35

سلام عزیززززززززززم. وای چه عسک خشکلی. حیف نیس عسک به این خشکلی و با این چهارپایان یکجا گذاشتی؟ "خدایا به راه راست هدایتشون کن. هدایت نمیشن، حداقل راه راستو به سمتشون کج کن..."*
* با اندکی دخل و تصرف اس ام اس

سلاااااااااام محبوب جون خوبی جیگر؟ این عسکه خیلی خوشگله و دقیقا حکایت دانشگاه ماست که همه فکر می کنن خیلی توپه ولی نمی دونی توش چه بلبشوییه انگار بی صاحبه هیییییی والله ما همه دانشگاه های دیگه ی ایران رو هم دیدیم حتی سطح پایین تر ولی دانشجو رو سرشونه نه مث اینجا که فقط هارت و پورته
واسه دعات الهی آآامین

طراوت دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:48 http://nabeghehaye89.blogsky.com


واسه کامنت پنجم
.
.

خیلی نمک بود والبته تلخ

فاطمه پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:24

عزیز من بلادونا جیگر، ثبت است بر جریده دوام خرررررر. اینو قبلنم گفتم چه کنیم دیگه باید تحملشون کرد.

فدای تو جیگر به خدا تحملشون خیلی سخته کاش میشد که تموم بشن

یه ضعیفه پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:42 http://zaefeh.blogsky.com/

بلی تو هم بیا رقص
آپم با ناری ناری

هوووووووووووووورا رقص
ولی فک کنم دیر رسیدم

یک پیر پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:40 http://arshadane.persianblog.ir

ما میگیم خر نمیخوایم پالون خرعوض میشه
این داستان ادامه دارد ...

ایشالله که سر و تهش زود هم بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد