خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

شکستنی٬ احتیاط!

اینروزا چینی دلم خیلی تراش خورده...

نازک شده... 

زود ترک بر می داره...

نظرات 17 + ارسال نظر
طراوت پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:41 http://nabeghehaye89.blogsky.com

چرا عزییییییییییییییییییزم؟
بیا بخل خودم فدات شم. نبینم غمتو
بی تو هرگز
بلادونا جون مژدگونی بده یه خبر خوش بدم!
اول مژده گونی!
خبر؛ این که میدونستی این ۱۱۱ امین پست تو؛ تو وبلاگه؟
خیلی عدد قشنگیه؛ نه؟
حالا چی میدی؟

فدای تو جیگر مرسی به خاطر محبتت
۱۱۱ مین؟ شه ژاللللللللب

لی لا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:48 http://halogen1983.blogfa.com

سلام
کی قلب "تک بلادونا" ی مارو شکسته؟؟؟
از نظر من بلادونا خیلی محکم بود و ایشالا که هست.نمیدونم چرا از ابتدایی که اومدم به این وب احساس میکردم ازون دخترایی هستی که خیلی از یه دختر محکم تر ، استوارتر ، پرجذبه تر، و خلاصه قَدَر قدرت تر هست.
امیدوارم که مشکل هرچی هست حل بشه و کسی قلبتو نشکنه

سلام لیلا جون من همیشه شرمنده ی تو و این کامنتای قشنگ وپر انرژیت میشم. خیلی امیدورام کردی با این حرفاتواقعا خودم می خوام همینطوری باشه ولی خوب بعضی وقتام به خودم و احساساتم فرصت میدم بریزه بیرون طفلیا خفه میشن اونطوری
ایشالله که تو هم همیشه شاد باشی و شکست ناپذیر

حسین جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:49 http://gheychee.blogsky.com

و تو از اوندسته از آدمایی هستی که خیلی سریع آدم میفهمه یه چیزیت شده...
از طرز نوشتنت..دیر به دیر نوشتنت ... کامنت گذاشتنت
البته اینا رو اونایی که میشناست و شخصیت واقعیتو هر روز درک میکنن باید بگن درسته یا نه
ولی دریافت من از تو که محدود میشه به همین ارتباطات وبلاگی، این احساس رو بهم میده
من امیدوارم اولن مشکلی نباشه
اگرم باشه حل شه...ما کلن به تو ایمان داریم دختر میدونیم از پسش بر میای

مرسی به این روانشناسی آره خدایی نمی تونم شادی و غم رو پنهون کنم و هر چی که هست می ریزم بیرون. تو کلا آی کیوت بالاست و سریع می گیری می دونی. مشکلی که نیست اسم اینا رو نمی خوام بذارم مشکل ایشالله که حل میشهممنون ازت

حسین جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:50

میبینم که کامنتم بیشتر از پستت شد

همینه که بهت می گن حسین قیچی السلطنه ٬الکی نیست که

حسین جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:53 http://gheychee.blogsky.com

راستی میگم بلادونا این رئیس دانشگاتون چقد بیشعوره ها
از طرز کامنت گذاشتنش واسه پست قبلیت معلوم بوود

می بینم که خوب شناختیش ولی یه ذره بیشتر کار کن با تمرین موفق میشی باید سعی کنی ملت رو هم به جون هم بندازی و بعدش خودتو بعنوان فرشته نجات معرفی کنی و تقصیر رو بندازی گردن پایین تر از خودت

حسین جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:58

ببین هنو تو ترک برنداشتی ما اینجا بال بال میزنیما... مواظب باش خلاصه
میگم اگه دوس داری اینجا هی بیام کامنت بذارم خود شیرینی کنم غمگین باش
ببین من و ما حالیمون نیس ایچیزا
لووس بازی هم نداریم
یا حلش میکنی یا میگی جمع شیم بروبچ بیایم حلش کنیم
خلاصه بدخواه مدخواه داری بوگو...
اسم بده..جنازه تحویلی بیگیر

طراوت: چیه حسین؟ خیلی هوای بلی مارو داری واااا؟
(اسمایل حسود هرگز نیاسود!)

بلادونا:
طراوت خیلی باحالی
مرسی حسین آقا٬ کلا کشته مرده ی این مرامتم خیلی مردی
منم از لوس بازی خوشم نمیاد جون تو٬ حله بابا حله

حسین جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:16

آقا شوما به این ساعات کامنت گذاریه ما هم توجه کن
راستی عکس پستت خیلی باحاله مخصوصن اوون گلی که وسطه
ما بریم تا پرتابمون نکردی بیرون
وقت بخیر

خیلی ممنون ازت به خاطر احساس قشنگت من الان دیگه نیشم بسته نمیشه
شوما تاج سری یره به همراه یه کامیون گل مریم

حسام جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:13

آخی...

مرسی حسام جان

یه ضعیفه جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 http://zaefeh.blogsky.com/

الهی ساره قربون دلت بره ..
بابا بی خیال ..
بیا مثه آبجی ساره ت بزن به بیخیاللی و وانمود کن که هیچی نیست ...و همه چی آرومه
مثل الان من که داغونم ولی دارم موفق می شم که وانمود کنم یعنی موفق شدم
چی بگم والا
مواظب دل بلی جون من باش بلادونا جان
بوس بوس بوس

الهی من قربون تو و اون دل پاکت
فدای تو جیگر باشه می زنم ته خط بیخیالی ممنون به خاطر کامنت خوشگلت جیگر مرسی که هوای منو داری یه عالمه بوس و سوت و کف و کل وهورا تقدیم به تو

فاطمه جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:29

الهی فدای دلت عزیزه فاطی
بشکنه اون دستی که تراش انداخته رو چینیه دله آبجیه من الهی بمیره.جرات ندارم حرف بزنم که الان این پسره میاد میگه فاطی نفرین ناله هات خیلی با حالن بعد غش غش میخنده....

تو یه چیزی به این بشر بگووووو....

قربونت برم عسلم من که خیلی دوست دارم جیگر
خدایی نفرینات خیلی باحالنبرم حال این پسره رو بگیرم؟ برم؟

فری جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:30 http://fffery.blogsky.com/

دیگه همه قربون صدقت رفتن. خو جایی واسه ما نمی مونه. حله ایشالا

محبووب شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28

دروووووووووود بر بانوی زیبایی هااا
خوبی فدات؟ الهیییییی... آخه این دل گنجشکیت و کی تراش داده خانمی؟ کی نازکش کرده؟ خدا نکنه ترک برداره!!! پس ما اینجا چه کاره ایم ها؟؟!! از تو به یک اشاره ه ه ه
خانمی امیدوارم این حساسیتی که بوجود اومده زودی رفع بشه . بقول مینای فردوس: مواظب دلت باش... همین یه دونست... وصله و پینه هم که بشه ... بقیش و یادم نمیاد بلادونا

سلااااااااام سلللللللللللام محبوب جون خوبی جیگر قربونت برم دوست گلم
برم به مینای فردوس بگم بیاد ببینه چقد خوب حرفاشو حفظ کردی؟دستش درد نکنه حرفش خیلی قشنگه از تو هم ممنون به خاطر حرفای قشنگت که امید میده همیشه

لی لا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 http://halogen1983.blogfa.com



دشمنت شرمنده رفیق. واقعیتو نوشتم. اهل آب بندی به حرفام نیستم..این دریافت من از شما هست طی این مدتی که وبلاگتونو کشف کردم.

اینترنتمون اذیت میکنه نمیتونم بیام وبتون

فدای تو عسل بانو ایشالله که همیشه موفق و پیروز باشی و ما هم این سعادتو داشته باشیم که با جیگر طلایی مث تو در ارتباط باشیم
می بینم که اینترنتتون تازه شده مث ما

طراوت دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 http://nabeghehaye89.blogsky.com

اینم ۱۴امیش

ای جووووووووووووونم یعنی از کمال همنشین یه چیزی اونورتر

فرزانه دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 http://room417.blogfa.com

وای چه عکسی عزیزم
اون گل وسط جاده منم که تک و تنها افتادم و با بقیه فرق دارم

الهی الهی تو چرا تنهایی آخه؟ اینهمه دوست و رفیق دور و برته و دائم با هم دارین میرین اینور واونور

یک پیر جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:19 http://arshadane.persianblog.ir

چینی ملامین روی بند میزنیــــــــــــــم
مس مفرق اهن پاره میخریــــــــــــــــــــــم
دمپایی پاره نون خشک میگیـــــــــــــــــــــریم
جوجه رنگی سبد پلاستیک جارو میفروشیـــــــم
نون خشکیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه


قربون تو خیلی باحال بود این کامنتت و چقدم خلاقانه اینا رو گفتی. واقعا خندیدم

رها یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:35 http://fair-eng.blogsky.com

منم همین طور! :((

الهی بگردم تو چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد