خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

آهنگ برتر هفته!

  

من: مطی می خوای آهنگ شاد بزارم واست؟ 

مطی: آره بزار 

من: ترق (اسمایلی زدن کلید همون آهنگ) 

مطی:  

 

نظرات 11 + ارسال نظر
رها دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:08

لعنت نه!

موافقم رها جون خودمم از قسمت لعنتش خوشم نمیاد با حذف این کلمه نامانوس گوش می کنمش

Samira دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:33 http://seraphic.blogsky.com

خیلی غمگینه به خداااااااااا......

خیلی خیلی

لی لا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:56 http://halogen1983.blogfa.com

لعنت لعنت لعنت....بشدت موافقم.


سلام بلادونای عزیز...دمت گرم با انتخاب آهنگت...من مطئنم کلی روح دوستت شاد شده

خیلی باحالی به خدا

قیچی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:01 http://gheychee.blogsky.com

والا من که سر در نیاوردم از دیالوگ دخترونه ی شما...ضمنا اگه جای مطی بوودم گوشاتو در جهت مخالف هم میپیچوندم که اولا آهنگ غمگین رو جای شاد جا نزنی و ثانیا اسم ها رو مخفف نکنی و نشکونی
....
حالا دیالوگ من و بلادونا
بلادونا: جی اچ؟!
من: بله ... الان خیلی سختته اسممو کامل بگی؟

بلادونا: نه می خواستم حرصتو در بیارم ...آهان یادم نبود از این بدت میاد در نتیجه این تقدیم به تو
من: خیلی خب حالا بگو ببینم چیه.

بلادونا : میخوای یه آهنگ خیلی شاد و قشنگ برات بخونم؟
من: جدی؟ بابا دمت گرم بوخون بینم چی چیه...

بلادونا: اوهوم اهوم...
نکوهش نکن چرخ نیلوفری را
برون کن ز سر باد و خیره سری را
درخت تو گر بار دانش و دانشگاه و مباحثه مربوطه را بگیرد
به زیر آوری چرخ نیلوفری رااااااااااااااااااااااااااااااا

جی اچ جون٬اتفاقا مطی اولا که من بهش می گفتم مطی خیلی شاکی میشد و اصرار داشت که بهش بگیم مطهره ولی بعدش ملت بهش گفتم مط! و اون به مطی راضی شد. می بینم که بدجور فک می کنی که منو شناختی
خیلی کامنتت باحال بود نیم ساعت خندیدم

قیچی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:02

ببخشید شوخی میکنیما...جهت مزاح بوود وگرنه که ما به شما و بقیه دوستان ارادت داریم زیاد

یعنی اینهمه خلق من باز شد همش شوخی بود؟

نون الف دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:36 http://lore.blogsky.com

stranger سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:19

what's the fuss for?
would you please light me up?

there is sth something that i am not brave enough to explain that, you know!

دکتر خودم چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 http://porpot.blogsky.com

من عاشق اون مطی گفتنتم :)

پ.ن: پــِسـَنـَــــم هم :دی

مطی هم عاشق توئه این پسنم یعنی چه؟

محبووب چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:38 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

سلام بلادونا جونم
خوبی عزیزم؟
این عکس چقدر سردی به آدم تزریق میکنه! راستشو بگم؟ آهنگتو نگوشیدم. من همینجوریم در شرف فوت روحیه هستم... آهنگ غمگینم بگوشم نیست و نابود میشم... اما بجاش آهنگ یاسمن اندی کوروس و گوش دادم. قبوله ؟

عزیزم با یک کلیک روی کلمه ترق در این پست شما می توانید انبوهی از اندوه رو یکجا به خود تزریق نموده و یک دپسرده تمام عیار شوید
اشکال نداره جیگر من که نمی خوام تو ناراحت و اندوهگین باشی عسلم ولی متنشو واست میذارم که قصر در نریا

این یک ترانه از مازیار فلاحی هستش به اسم لعنت به من
اینم لیریکش:


لعنت به من که ساده دلسپردم

لعنت به من اگر واسش می مردم

دست من و گرفت بعد ولم کرد

لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

یکی بگه یکی بگه که ماه ه من کی بوده

مسبب گناه من کی بوده

سهم من از نگاه تو همین بود

عشق تو بدترین قسمت بهترین بود

رو دل بارون من و عاشقم کرد

بین زمین و آسون ولم کرد

یکی بگه چه جوری شد که این شد

سهم تو آسمون و من زمین شد

طراوت پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 http://nabeghehaye89.blogsky.com

اگه من جای مطهره بودم میشدم:

آهنگش که خیلی خوشگل بود

فرهاد جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:12 http://www.semicolon.blogsky.com

سلام بلادونا خوبی؟ این دوس جونی چه کلمه ی باحالیه قبل اسمتون
چه خبر؟!درس میخونی دکتر؟! من آخه در مورد رشته ت به یک اطمینان کامل نرسیدمااااا

سلام فرهاد خوبی پسر؟ می بینم که امتحاناتون تموم شد و بلاخره تونستی یه نفس راااحت بکشی
والله دکتر جون ما که مث شما درس نمی خونیم می دونی فرهاد پس کی تو به اطمینان می رسی آخه؟ زود باش بابا دیر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد