خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

):

دلم تنگه خونس 

دلم تنگه.... 

بابا جونم...   

نظرات 6 + ارسال نظر
belladona چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:50

الهییییییییی
ایشالله که یه فرصت پیش بیاد بتونی بری خونه ممول جون

ایشاله، خدا از دهنت بشنوه. مرسی عزیزم
.
الهیییییی بگردم، بلادونا جون تو پیشکسوت نابغه ها در تحمل سختی، دوری، مشقت، شب موندگاری در دانشگاه هستی. الهی قربونت برم.

طراوت پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 http://nabeghehaye89.blogsky.com

خب عزیزم چرا گذاشتی هم اتاقی ها اغفالت کنن خو؟
کاش میرفتی خونه! به اونا چه اصلا؟

هم اتاقی من چرا اغفالم کردی؟؟؟!!!!!!!! هااااااااان؟!!!!
.
از یه جهاتی راس میگفتن خب

صحرا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:15

منم خونه میخوام ننی ددی ندا

: ابراز همدردی.
صحرا ایشاله تو هم زودی بری خونه.
حداقلش اینه که میدونی هشتم میری و تا آخر ماه رمضون خونه ای.

سمیه جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:29

سلام: مطالبتون رو که خوندم دلم برای اون دوران تنگ شد: زمستون 82 فارغ التحصیل شدم اون موقع فکر میکردم هیچوقت تموم نمیشه اما شد به سرعت یک چشم به هم زدن. واقعا قدر لحظه به لحظه شو بدونین و لذت ببرید.دلم واسه هم اتاقی ام خیلی تنگ شده

سلام عزیزم.به وبلاگ خودت خوش اومدی. الهی قربون دلت برم. چشم حتما.

قِرِلی جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:45 http://sereeno0.blogfa.com/

جیگر آدمو شما خوابگاهی ها می سوزونید
ایشالله هر چی زودتر می ری خونه عزیزم

رز یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 http://acme.blogsky.com

من که کشته مرده این جاده شدم چه خوکشله

قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد