خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

عیدی...

   

امروز صبح بروبکس فیزیک و بینایی منو بردن دور شهر گردوندن و واسه فردا هم برنامه ریزی کردن که من به عنوان تور لیدرشون (اسمایلی صاف کردن صدای گلو :دی) ببرمشون خارج از شهر بگردونمشون آخه از آزاده کمربند مشکی تور لیدری گرفتم! این اطلاع رسانی صرفا جهت سوزوندن دل اون چهار تا نابغه ی خوابگاه نشین دیگه هستش که رفتن خونشون و منو با خودم تنها گذاشتن که به لطف دوستان تو خلوت اتاق عر بزنم! عیدتون ایشالله مبارک:)

نظرات 7 + ارسال نظر
رها یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:00 http://fair-eng.blogsky.com

عید شمام مبارک.
خوش بگذره...

مرسی گلم
خوش گذشت

یک پیر یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:25

الهی بگردم به قولی هیچکس همراه نیست تنهای اول ...
خو بیا پیش خودم چرااا بچه امو تنها گذاشتید خو ؟
ولی عجب عکسی از اینام میخورید یا فقط میبینید ؟؟؟
عید تو هم مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک

فدای تو مهتاب جون
آره یه ذره دعواشون کن بلکم به خودشون بیان
میگم مهتاب دبگه باید به اسم جدیدت صدات ککنم: ستاره ی سهیل

طراوت یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:55

عیدت مبارک دختری ام

وااااای چقدر خوب! خوش بحالت! دلم حساااابی سوخت که اونجا نیستم!! ااااااه

(آیکون تقویت روحیه دهنده)

عید تو هم مبارک عسلم(با تاخیر ۲۴ ساعته)
اوخ روحیه م تقویت شد رف

دکتر خودم سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 http://porpot.blogsky.com

اینم شد رفیق؟ واقعن که :/ حالا تو نجیبی و حجب داری چیزی نمیگی، دلیل نمیشه که من چیزی نگم :-{ دلم برا مظلومیتت سوختید جدی جدی :( هیشکی تو رو در کنه وجودت درک نکرد، ما ارفناهم معرفتک!

ای بابا دلت واسه من نسوزه جیگر
این روزام باید باشه که آدم تجربه نکرده از دنیا نره و حسرتشون به دلش نمونه
واسه اینکه قدر عافیت رو بدونه
آره داداش

یاسی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:07 http://cashcool.blogsky.com

الهی عزیزم عیدات همیشه شاد و شلوغ و پر از خنده باشه.اینم تجربه ایه .خوش بگذرون که خوشی حق مسلم توست

فدای تو یاسی جون

قیچی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:20

سلام و عیدت مبارک باشه
الن مستوجب هر نوع داد و بی دادی هستی که بازم نرفتی خونه
الان عیده دلم نمیاد دعوات کنم. باشه واسه بعد
...
آقا یه مشکلی هست.
من کلن نمیتونم دعوات کنم. چه عید چه غیر عید.

سلام قیچی جون
خدا رو شکر که می دونی منو نباس دعوا کرد٬ منظور همون جنس لطیفه

یک پیر پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:48

ها دعفاشون کردم غصه نخور پسته بخور...
به به ستاره خانوم و اقا سهیل کی باشن ؟
زوج جدید داریم ؟ شیرینیتون کو ؟؟؟؟؟؟؟؟
شاباش شاباش بذار رو لباش


والله تو خودت به تنهایی هم شهره ی آفاقی هم ستاره ی سهیل هم دختر آتیشپاره اصن یه وعضی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد