خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

چه زخم هایی...

دیشب داشتم به مطهره فکر می کردم و آهنگی رو گوش می کردم که این اواخر به من داد و گفت اونو یاد من میندازه٬ یه هف هشت تا آآآآه کشیده و نکشیده صدای گوشیم در اومد٬ میگی کی بود؟ آفرین! ۲۰ امتیاز! خودش بود؛ مط مطی جون می دونی دلم برات تنگ رفته؟ می دونی هر روز ر به ر واست فاتحه می فرستیم؟ فقط میشه بگی آخر اون فیلم awake چی شد؟ من و آزی با هیجان هر چه تمام تر نشستیم ثانیه به ثانیه ش رو تماشا کردیم ولی در نهایت فهمیدیم 20 دقیقه آخرش کپی نشده و چون ساعت دو نیمه شب بود نمی تونستیم بهت زنگ بزنیم در نتیجه برای ساکت کردن کودک درونمان حسابی بهت فحش دادیم می دونی!  

 

پی نوشت: این چند وقتا به خودم اجازه ی گوش دادن به آهنگ های غمگین رو داده بودم ولی امروز طی یک عملیات انتحاری فولدرشون کلا حذف شد! بله!

نظرات 5 + ارسال نظر
یک پیر پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:22

حق است
تکبیرررررررر
ایکون اتیش بیار معرکه

فدای تو مهتاب جون
آتیش بیار چیه دختر
بگو آتیشپاره

لی لا پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:50 http://halogen1983.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام...

خوبی بلادونا جون ؟؟؟

سلاااااااااااام لیلا جون تو خوبی عسلم؟ کم پیدایی خانومی

قیچی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:12

دوستی هاتون پایدار
آهنگتم خیلی خووب بوود حس خوبی رو منتقل میکرد
و البته نباید با آهنگها اینجوری برخود سیاه سفید کنی که یا شادن و یا غمگین
نه
بعضی آهنگها یه غمی دارن ولی حسای خوبی رو منتقل میکنن.
بازم از این مدل آهنگها برامون بذار
خوبه بدونیم توو این سبک و سیاق، چیا گووش میدی

مرسی قیچی جون
واقعا نظرت اینه؟ چه ژذاب خوب پس منم دیگه از این آهنگ خوشم اومد
باشه قیچی جون بازم واست آهنگ میذارم

فاطمه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:36

سلام بلادنا جون احوالت ؟خوبی خانووم؟
یادمه بساط خوابگاه که تموم شد .دلم خیلی واسه بچه ها تنگ میشد .دوستایی که باهاشون زندگی میکنی اگه حتی دیگه نباشن ولی خاطراتشون زنده س و ماندنی...

الهی راست میگی واقعا فاطی جون. من همین الان یه ساعت نمی بینمشون دلتنگشون می شم خیلی دوست داشتنی هستن این کثافتا

important سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:55

سلام عزیز دلم
شما عزیزان همیشه به من لطف داشتین و منو با فحش های حضوری و غیر حضوری سورپرایز میکنین! منم نمیگم تا تو کفش بمونین خوشکلاااااااااای من!
به آزی بگو تلافی اون روزایی که بدون من هری پاتر می دیدی
دوستتون دارم یه دنیا

برکه:سلام ایمپور ایمپورتی(=مط مطی)
ما اینجا همیشه به یادتیم و همیشه میگیم خدا بیامرزدت
بللی سخت داره میخونه برا امتحان زبان و گفته من بیام و به جاش کلی قربون صدقت برم وللا من قربون صدقه بلد نیستم این قند بازی ها وصله خود بللیه که تو زبون بازی تا نداره از خوشگلی ماه نداره میششششناسسسیشششش که
خلاصه ایمپورتی ممنون که به ما گفتی خوشگل خیلی ذوق آوره البته چپ و راست همه به ما میگن خوشگل خودت که در جریانی دیگه ه ه ه
دوستت دارم یه عالمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد