خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

رفت یا بازگشت!

  

اون گردوهایی که دوشنبه از جاغرق خریده بودم٬ امشب دارم با دمم می شکنم:))) فردا دارم میرم خونه (اسمایلی یه آدم فوق خر ذوق)! حالا خوشحالی خودم یه طرف خوشحالی خانواده یه طرف٬ موندم خوشحالی رفقا رو کدوم طرف بزارم! هر کی منو دید گفت داری میری خونه؟؟؟؟؟ و کم از اشک شوقش نمونده بود٬ اینقدی که اینا خوشحالن من به خودم و احساساتم شک کردم٬ خدایا شکرت که جور شد من دارم میرم حداقل این بروبچ یه نفس راحت می کشن:))))) 

این آهنگ رو راننده آژانس گذاشته بود و من مجبور شدم بیام دانلودش کنم!

نظرات 23 + ارسال نظر
someone... جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:49

به به...به سلامتی.ان شالله با دل خوش بری و برگردی.
دست پر هم برگردی(منظور از پر سوغاتی می باشد نه چیز دیگه).
اینجا همه دلشون برات تنگ میشه خصوصا یک بنده خدایی که چند روزه دلش برات تنگ شده...
موفق و پیروز و بهروز و سربلند و سرافراز و شاد و خوشحال و ...باشی انشالله...

ممنون از شما

قیچی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:05

سلام دختر جوون
اولن یه چیز بی ربط بگم که منم این هفته کلهم تعطیلم و اگرچه توو همون شهر خودم ساکن هستم، اما حس و حالم بی شباهت به تو نیست. انگار فرصت بیشتری دارم برای خودم بودن
...
دویومندش اینکه راجع به اوون رفقایی که خیلی خوشحالن از رفتنت درست صحبت کن چون حضرتمان نیز جزء قدما و زعمای این جماعت هستیم.
...
سویومندش اینکه تصورم راجع به شهر شما اینکه آدم میتونه شبا بره روو پشت بووم و یه عالمه ستاره تماشا کنه. من خیلی دوست دارم یه زمانی توو یه همچین جایی زندگی کنم. قبلن هم راجع بهش پست نوشتم که الان حسه پیدا کردنش نیست. ضمنن دلمون برای کامنتهای تو که با آی پی 78 شروع میشه به شدت تنگ شده بوود و خوشحالم که بعد از حدود 5 ماه مجددن از خوونه قراره که بهمون سر بزنی و میدونم مرام داری و سر میزنی (آیکونه طرف را در عمل انجام شده قرار دادن")
...
راستی یادت باشه موقع رفتن صدقه بدی. راننده هم اگه میبینی بد میره تذکر بده. خونه هم رفتی نینی رو دیدی یواش بوسش کن. فشار ندی خیس نکنیا.
...
خوب اینم توصیه های کوتاه و مختصر من
ایشالله سفر بی خطر. مواظب باش زیاد.

مرسی قیچی جون
واقعا بسیار بسیار ممنون به خاطر این کامنت قشنگت. می دونم که تو هم یکی از اون خوشحال شونده ها هستی و یادم نمیره این محبتت
همه ی توصیه هاتو یادم می مونه جز اون آی پی که باس بگم شرمنده تم دوست جون اون آی پی شهر بغلی ما هستش که اون زمونای عهد دقیانوس ما ازشون اینترنت پرسرعت خریدیم و مونده همینجوری واسمون. من اون شهری نیستم یه ذره این ور ترم

برکه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:07

I'm going back home where I was born
First I planned to stay but I can't live this way
I'm going back home where I was born
Try to understand I think this city's grand
But with all its charm give me the little country farm
I'm going back home where I was born
Oh yeah oh yeah oh yeah now oh yeah
I tell you all about it I think you ought to know
Tell you all about it why I wanna go
I miss the country preacher and the house of prayer
I miss the bootlegger smelling in the air
Miss friendly faces and the country smiles
The crickets singing you can hear it for miles
Miss the rooster crowing at the break of dawn
Yes it all happens where I was born
Miss the fried chicken colored greens
Miss the hot biscuits and the lima beans
Miss the prayer meeting where the people pray
With the drum beating till the break of day
You can have it you can have it
You can have it you can have it
You can have thy town I won't be around
This here life's too fast but 'll never never last
I'm going back home where I was born
I got to go home got to go home
Where the people are real people can feel
Got to go down got to go down
Leave here today on my way so long so long
Going back home going back home
Got to go home got to go home
Got to go home got to go home
Where I where I was born

برکه؟!
ممنون از شعر جذاب

آزی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:33


گر از این منزل ویران به سوی خانه روم دگر آن جا که روم عاقل و فرزانه روم
زین سفر گر به سلامت به وطن بازرسم نذر کردم که هم از راه به میخانه روم
تا بگویم که چه کشفم شد از این سیر و سلوک به در صومعه با بربط و پیمانه روم
آشنایان ره عشق گرم خون بخورند ناکسم گر به شکایت سوی بیگانه روم
بعد از این دست من و زلف چو زنجیر نگار چند و چند از پی کام دل دیوانه روم
گر ببینم خم ابروی چو محرابش باز سجده شکر کنم و از پی شکرانه روم
خرم آن دم که چو حافظ به تولای وزیر سرخوش از میکده با دوست به کاشانه روم

میشه نفر بعدی دکتر خواجوی باشه؟

قیچی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:38

آهان اوکی نو پرابلم
ما کلن همه اونجاها رو دوس داریم
اصلن شهرتون مرام ماست ... اوون شهر اونورتریه مراد ماست
جمال هردوشونو عقشه (آیکونه داریوش ارجمند در آدم برفی)
...
ضمنن الان آهنگتم گووش دادم. راستش این آهنگتو گووش دادم و کامنتم رو واسه پست قبلیت خوندم و به این نتیجه رسیدم که تو چقدر به من علاقه داری . اصلن من بار این امانت رو چطور به دوش بکشم.
...
چه وضعیه بچه جوون.یکمی به سلایق ما وقع مینهادی جای دوری نمیرفتا.

قربونت قیچی جون که شرایط منو پذیرفتیاون جمله قصارت رو کجای دلم بزارم
یعنی مش قل ذمبه ای اگه فک کنی این آهنگ به خاطر تو نبوده
من نمی خوام تو آهنگ غمگین گوش بدی این بده؟ نمی خوام غمگین بشی بده؟مواظب بار امانتم هم باش

دکتر محمود حسینی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:45

سلااااام.حال شما...
ایشالله زود برگردین کارتون عقب نمونه.
خانوم ذلیحی قراره جور شما را بکشه.
سلام حال شما :-)

نه دیگه اینقدر نمی خواد مشخصات دقیق بدین
والله این استاد راهنمای جیگر طلای بنده که اصلا راضی به رفتن من نبودن و همچین جا خوردن تا گفتم می خوام برم

لی لا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 http://halogen1983.blogfa.com

سلام عزیزم..خب به سلامتی...خوش بگذره خونه...
راستی مگه چن وقته نرفتی خونه؟

سلام لیلا جون مرسی گلمهمش یه 5 ماهی میشد نیومده بودم خونه همش

طراوت شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:15 http://nabeghehaye89.blogsky.com

بلی کجایی که یادت بخیر!

هی امان امان امان(اشک آه و فین)

فاطمه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:55

به سلامتی .خوش بگذره

فدای تو گلم به تو هم خوش بگذره عروس خانووووم

دکتر خودم یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 http://porpot.blogsky.com

یه اسمایلی وجود داره به این شرح: خری که بهش تی‌تاپ دادن. البته جسارت نمیکنم، گفتم یعنی بدونی یکی گفت یعنی چی :دی

پ.ن: من تا صبح بیدارم که تو بیای.

دسسسستت درد نکنه که روشنم کردی
آآآآآره دقیقا تا لنگ ظهر خواب بودی

نون الف یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:33 http://lore.blogsky.com



کلی دلم برات تنگ شده بلی جونم :-*

ا دکی خودم خودمونم که اینجاس :)
چطوری دکی ؟

سلام ندا جونم فدای تو دخمل عسل
معرفی می کنم ندا دکی
دکی ندا

یک پیر یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:22

این یار سفر کرده که صد قافله دل همره اوست خدایا ما هم چند روزی تعطیلیم باهاش بفرست بریم بیکار نمونیم
ایکون چادر چاقچون اماده سفر

جونم دخترم خوش بگذره زیـــــــــــــــاد زیـــــــــــــاد ...

فدای تو دختر بلا! خوب پاشو تو هم بیا با ما! آدرس بدم همین حالا؟

دکتر محمود حسینی یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:24

امروز یک فداکاری کردم در حد بوندسلیگا.
دوستتون گفت کلاس دیسکاشن بزاریم بدون بلادونا خیلی حال میده.من گفتم عمرن،مگه از رو جنازه ی من رد شی بزارم همچین کاری کنی.
فقط گفتم که دوستاتو بیشتر بشناسی :-)

اوه اوه اوه چه فدارکاری عظیمی
نکنین بابا اینکارو کلاسو برگزار کنین کلاس بدون منم برگزار بشه اینجا باعث خوشحالی منه والله
فقط میشه اینقدر از اسم استاد راهنمای عزیز من مایه نذارین؟ من خوشحال میشم اسم خودتون رو بعد مدتها ببینم استاد بزرگوار والله

لی لا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:39 http://halogen1983.blogfa.com

سلاااااااااااااااام
5ماااااااااااااااااااااااااااااااهخدااااااااااااااااااااا

اگه من 5ماه از خونه فاصله بگیرم یقینا جنازمو برمیگردونن خونه! دور از جون شما

سلااااام سلللللام
آره ۵ ماه جیگر در واقع رکورد شکستم. دفعه قبل ۴ ماه و ۲۰ روز بود نه گلم وقتی بری عادت می کنی و اینقدرام سخت نیست گلم

قیچی یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:35

نیگا نیگا
من هی جوابتو به این خانووم لی لا میخونم هی میبینم این ادبیات برام خیلی آشناست
تازه یادم اومد اوه اوه
این گلم گفتن ها تکه کلام ِ یاسی هست
...
میگم بلادونا جان تا الان که ملت یا عزیزت بودن یاجیگرت یا دخملت یا جونت یا خوشگلت یا عسلت
فقط همین "گلم" رو کم داشتی که اینم اضافه شد.
یعنی این حرف زدنای شما رو میبینم میگم خدا چه زبونی داده به اینا...اگه این زبونو نداشتین چیکار میکردین
...
دیر پَزَم هست لامصب نمیشه کبابشم کرد و خورد.!!!!!!!!!!!!!!

من و یاسی نداره قیچی جون می دونی گلم در هر صورت تو جیگر و عسل و جون مایی قویبونت خوب کجاش بده آدم به دوستاش محبت کنه هان؟ تو بگو
قیچی جون این لامصب چیه جنسش مگه؟ شعرا که میگن خام خام می خورنش

میلاد دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:16

اینم گذاشتم چون گفتی دلت واسه اسمم تنگ شده :-)
میخواستم ریا نشه که شد دیگه.

من گفتم دلم واسه اسم شما تنگ شده؟ من؟ تو چشمای من نگاه کن و راستشو بگو

میلاد دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:22

خب لازم نیست که همه چیزو آدم به زبون بیاره.
تو بگی فِ من میرم فرحزاد و بر میگردم :-)
تو لفافه گفتی که دوست داری اسم منو ببینی :-)
خب منم دلتو نشکستم .

تو لفافه چیز دیگه ای نگفتم؟ مثلا روح و اعتقاد و اینا؟

میلاد دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:38

اَشْهَدُ اَنْ لاٰ اِلٰهَ اِلَّا اَلْلّٰه...
خواهر من اینجا خونواده زندگی میکنه!
بحثهای اعتقادی را پیش نکش :-)

باز خواهر منباشه به احترام خانواده و عمه حتی

mary دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:46 http://manofan2gh.blogsky.com

webetun aliiiiiiiiiiieeeee
ye sar be ma ham bezanid.khoshHal misham linketun konam
manofan2gh.blogsky.com
shineechita.blogfa.com

مرسی گلم نظر لطفته

Milad دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:51

عمه عیب نداره...چون عمومیه و عرف جامعه است.
اتفاقا دوتا از اون گردن کلفتاشم دارم که سر چندتا شوهر را خوردن :-)

اوه اوه اوه میگن برادرزاده به عمه ش میره خدا رحم کنه

Milad دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:06

آره. اتفاقا من هم می خوام چندبار شوهر کنم :-)
خوشگل نیستم که هستم. کدبانو نیستم که هستم. تحصیلات ندارم که دارم. انگلیسی بلد نیستم که هستم. دیگه چی میخواد مردیکه...از خداش هم باشه :-)

کدبانو و خوشگل
دیگه چی می خواد مرتیکه؟!
اواااااا چند تا شوهر یا چند تا زن؟

Milad دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:18

زن و شوهر یک سری کلمات قراردادی هستند.
مثلا اگه یک مرد بگه میخوام شوهر کنم، منظورش این نیست که میخواد با یک مرد ازدواج کنه. یا اگه یک زن به ننه اش میگه من زن می خوام،منظورش اینه که من میخواهم با یک مرد ازدواج کنم .بعد مامانش میگه تو مردشو پیدا کن، ازدواج پیشکش :-)

ممنون روشن شدم الان

دکتر خودم جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:03 http://porpot.blogsky.com

سلام ندا جان، خوبی؟
روزگار بر وفق مرادت هست؟
میگم ندا من دو هفته دیگه دارم میام ترون، بیا منو پیدا کن، من احساس غربت نکنم :دی

رونوشت به ندا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد