خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

تصادف با سران اجلاس!

از شانس کج ما؛ کنگره ی بین المللی آمار که قرار بود شهریور برگزار شه خورد به سران اجلاس!!! 

ولی از شانس چلاقمون؛ دقیقا همون زمانی که قرار بود برگزار شه( ۶ تا ۸ شهریور) دانشگاه علم و صنعت برگزار شد!! 

چرا بدشانسی؟ چون بعد عمری با خانوم ها و آقایون گروه دورهمی رفتیم مسافرت که خوش باشیم؛ ولی هر جا تصمیم شد بریم یا تعطیل بود؛ یا مسیرهای منتهی به اونجا تعطیل بود 

ولی خب ازونجایی که ما اصلا کم نمیاریم و نمیزاریم سران اجلاس جلو سرخوشی مارو بگیرن(منو که میشناسین) هر شب یکی از پارک های تهرونو زیرورو کردیم... 

خیلی خوش گذشت؛ خیلی 

گاهی یه مسافرت جوانانه دوستانه مجردی خانوم آقایی با بچه های باحال روزگار؛ میتونه روحیه تو درگون کنه! 

امیدوارم با انرژی بیشتری درسارو شروع کنم. 

دو ماه دیگه کنکور دارم

نظرات 6 + ارسال نظر
belladona یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:40

والله این کنگره نه تنها حال و هوای شما را عوض کرده که شما را خوشگلتر نیز جلوه داده نمی دونیم چرامیگم خانمها و آقایون منظور طراوت محجوب از مسافرت خانم و آقایی همون دختر پسری یهخدا قسمت کنه ایششششالله


بلی این چیه میگی اینجا اخه؟! نمیگی ممکنه من خجالت بکشم؟!
احتمالا بلی این شکلیه:
و من:

لی لا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:54 http://halogen1983.blogfa.com

سلام طراوت جون...
والله اومدم..ولی دستو دلم به نوشتن نرفت...
نع..قبول نشدم...خودم کردم که لعنت بر خودم باد...اشتباه از خودم بود...اول رفتم سراغ زبان! و اگر این کارو نکرده بودمو زمانمو دود نکرده بودم، یقینا قبول بودم الان...من با این اشتباه بزرگ کُــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی وقت کم آوردم! مثلا واسه بهتری خواستم این کارو انجام بدم ولی بدتر از بدتر شد....

دیگه این حرفا فایده نداره..
عزیزم ایشالا که شما دکترا قبول شی

ای بابا لیلا جان دنیا که به آخر نرسیده این همه آیکون گریه گذاشتی عزیزم
اصلا غصه نخور که هیچی از دست ندادی. برو دنبال کار و وقتی پیدا کردی بشین همزمان درس هم بخون. ایشالا سال دیگه هم کارمند باشی هم محصل گلم
نبینم غصه بخوریاااااا

زهرا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:20 http://loser-in-love.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااام جیگرم
مرسی تو خوبی؟؟
من که همیشه شعری ام
چرا میام زیاد وبلاگم سر نمیزنم خانومی
شرمنده
ولی من ازت توقع دارمااااااااااا
kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissss

توقع داری؟
چشششششششششششششششششششم

زهرا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:22 http://loser-in-love.blogsky.com/

ااا پس تهران بودییییییی
بابا کنگرهههه بابا استاااااااااااد
دست مارم بگیر خانومیییییییییی

ای بابا چه کنگره ای چه کشکی؟! اصلا بدرد نمیخورد!! فقط تفریحش حرف نداشت

memole جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:56

طراوت واقعا وقتی برگشتی، حال و هوای عوض شدت تابلو بود. ایشاله مسافرت خانوم آقایی به قطر.
شنیدم واسه کنگره اونجا هم شما خانوم و آقایون مقاله فرستادین.
خووووووووووووووش بگذرددددددد همونجایی که گفتی فکر کن اگه بریم چی میشه!!!

جدی؟؟؟! اینقد تابلو؟!
ایشالا

ای خواهرررررر؛ رویایی بیش نیست! نمیرسیم که

زهرا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:16 http://loser-in-love.blogsky.com/

سلوم علیکم طراوت بانوووووو
خب الانم بیا همون مدلی کامنت بدیم
مرسیییییی تو خوبی؟؟
سلام داره
تو چرا عسکتو برداشتیییی؟؟

و علیکم السلام
ندادی که اون مدلی!

عسکمو؟ آخه گفتم کمتر شناسایی شم بیتره! بعدشم همه دوستان دانشگاهو که دیدی میان اون دوروورا؛ یکم اینده نگری برا کار و... اینا مثلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد