خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

بوی بهشت

دانلود تصنیف بوی بهشت

نمی دونم این چند ماه اخیر روزی بوده که من این تصنیف رو گوش نداده باشم؟ شعر سعدی و صدای سراج! تو خود حکایت مفصل بخوان... 

تازشم چند شب بود که این آهنگو واسه برکه می ذاشتم که خوابش ببره آخه طفلی خیلی کم خوابه(هررررر) و از اونجایی که تو آهنگای من٬ پدیده آلبوم تعریف نشده ست بعد از این آهنگ٬ ترانه ی زندگی با تو چقد قشنگه خووووب من معین میومد که باعث میشد برکه که تازه خوابش برده بچسبه به سقف :))))

گاهی اوقات مازوخیست میشم و به خودم اجازه ی چند بار گوش دادنشو نمیدم تا اشتیاقم واسش چند برابر بشه قدرت خدا! واقعا دوسش دارم اصن یه وعضی!

یادمه اون زمونا یه بار به مطهره گفتم تصور کن یکی اینو واسه من بخونه این یعنی اینکه در آن زمان من چه موجودی ام که لیاقت این شعر رو دارم. بعد از چند وخ نظرم عوض شد و آرزو کردم که ایکاش من اینو واسه یکی بخونم این یعنی اینکه چه انسان لایقی می تونه تو زندگی من وجود داشته باشه. این سیب تقدیر ولی چرخ خورد و خورد و روزی مثل اینروزها اومد که من از هر دو آرزوی خود به شدت پشیمون بشم و بگم کاش در حد آرزو می موندن...   

کلمه به کلمه ش رو دوست دارم ولی این با این چند بیت دیگه پرواااااز می کنم:

من از دست کمان داران ابروی 

نمی آرم گذر کردن به هر سوی  

بهشت است آن که من دیدم نه رخسار 

کمند است آن که وی دارد نه گیسوی...

نظرات 3 + ارسال نظر
ابپتثجچحخدذرزژسشصضطظعغفقکگلمنوهی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:04

اون تیکه ی "هرررر" فوق العاده بود :-)
اون قسمت هم که برکه میچسبه به سقف هم خیلی خوب بود.
شعر هم که دیگه نیاز به تعریف نداره.
بی نظیره این شعر.
فقط ای کاش به جای سراج،شادمهر میخوند اینو

برکه جان تحویب بگیر حالا بیا استاد بزرگ کن!
ببین ابپتثجچحخدذرزژسشصضطظعغفقکگلمنوهی جان!شعر سعدی رو شادمهر بخونه آخه؟ که آدم غصه ی دنیا و آخرت بگیرتش و یاد طلبکاراش بیفته؟!

طراوت سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:32 http://nabeghehaye89.blogsky.com

بلی قبلا هم گفتم! کلا نمیشه گفت چه سبکی کار میکنی! از همه ی جک جوادا و از همه ی اساتید موسیقی و از همه ی تازه شاعر شده ها؛ موسیقی گوش میدی!! چته تو دختر؟ عاشق شدی؟!(سوال همیشگی)

می بینی مادر؟ اصن معلوم نیست دختره از زندگی چی می خواد!
عااااشق کجا بود؟ چه آشی؟ کشک کدومه؟ والله

فاطمه چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:20

اینو فک کنم سراج میخونه نه؟ منم دوسش دارم.یه آهنگ داره شهرام ناظری .اون که میگه:میگن اسبت رفیق روز جنگِ.....
وای من اینو خیلی دوس دارم

الهی الهی
اون آهنگی که تو دوست داری باید خیلی قشنگ باشه عسلم باس دانلودش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد