خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

تولد دوس جونی مبارک

                           

                          واسه ما جشن تولدت یک بهونه بود همیشه 

                

                             که رو هدیه بنویسیم دلم از تو دور نمیشه 

 

                                      دوست عزیزم تولدت مبارک 

 

با یه دنیا آرزوهای خوب بلادونا جونم

نظرات 7 + ارسال نظر
belladona شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:42

وااااااااااااااااااای مرسی جیگر جونم فدای تو
من واقعا ممنونم ازت هیچوقت این محبتاتو فراموش نمی کنم ممول جونم بوووووووووووووس
منم برای تو بهترینها رو آرزو دارم دوست جون گلم

قربونت برم عسلم
کاری نکردم گلم.
باید برات ستاره هارو از آسمون میچیدیم، دیگه به بزرگی خودت ببخش .
دوستت دارم دوس جونی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

قیچی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:37

از ما هم تبریک
مجدد
و مکرر

ممنون

طراوت شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:58 http://nabeghehaye89.blogsky.com

تولدش با تقدیم یه عالمه گل های سرخ و میخک؛ مبارکه مبارک

مبارکه، مبارکه

فاطمه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:20

تولدش مبارک با آرزوی داشتن عمری با عزت برا بلادونای عزیز.آبجی گل من.بووووس

مرسی عزیزم،

محبوبه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:44 http://future-seed.blogsky.com

هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی ...

تولدت مبارک بلادونا جان. ایشالله تولد هفتصد و هفتاد و هفت سالگیت :) شاد باشی و سربلند ...

سلام
خوبی ممول جان؟
چه خوبه که دوستا این همه هوای دل همو داشته باشن. دوستیتون پایدار...
با اجازه لینک کردم

سلام عسیسم
ممنون، فدای تو.
الهی بگردم. آخه دوس جونیام همشون ماهن .

.
خواهش میکنیم، باعث افتخاره.

یک پیر دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:16

اول اومدم اینجا که بگم :
تولدت رو با دنیا دنیا ارزوهای قشنگ تبریک میگم و امیدوارم که عمری پر از شادی و سلامت و موفقیت در پیش رو داشته باشی دوست جون و در کنار عزیزانت پیر بشی جووون

به ه ه ه ه ه ه ه مهتاب جون!!! خوبی عسلم؟آخه چرا این کارو با من میکین؟ چرا میری دیر به دیر میای؟چرا؟(گریه شدید حضار)
فدای تو گلم ایشالله بهترین ها برای تو عسل من

عشقت چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:33

عزیزم با ۱۷ روز تاخیر تولدت مبارک!
بابا۱۷ روز که چیزی نیست!خیلی سخت می گیریا!

فدای تو گلم من از تو توقعی ندارم اینقدر این روزا دغدغه داری که همون جواب اس منو میدی کلامو میندازم آسمون هفتم والله به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد