خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

طراوت جووووووووووووووووووووووووووووون؟

 

طراوت جوووووووووووووووووووووووووووون؟!! 

اگه از کتابخونه برگردی و ببینی که من اتاقمونو به چه وضعیتی تبدیل کردم، چه عکس العملی نشون میدی؟ 

به نظر شما  طراوت چی کار میکنه؟ 

 

ببینین....

 یه میز گنده رو از تو حال برداشتم گذاشتم تو اتاق

آخه اونجا تا یه سروصدایی می شد حواسم پرت میشد. 

 

 

 

 

آخه هجدهم آبان کنکور داریم، خودت که میدونی. 

بعدم وضعیت منم که می دونی؟؟؟؟!!! تازه شروع کردم.  

 

 

عوضش تو حال یه فضایی تولید کردم که میتونی بری اونجا غلط بزنی. به قول فاطمه آدم هوس میکنه اینجا تشک پهن کنه و بخوابه!. 

  

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فری سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:11 http://fffery.blogsky.com/

اون مبل جلوی تلویزیون خعلی دکور رو شیک کرده! بالاخره شما تلویزیون دارین؟ ندارین؟ هر دو؟

نمیدونم والا. فک کنم هردو

belladona سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:59

واااااااای خدا چقده خوشگل شده اونجا ایول دختر

مرسی عسیسم.
اما بازم جمله ی تکراری و بی حاصل: بی شما 3 تا صفایی نداره که ه ه ه ه

طراوت سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:50 http://nabeghehaye89.blogsky.com

هی واااااااااااااای من!!
چی ایطو شده دختر؟!!!
ولی خیلی خوب شد! دست گلت درد نکنه
حالا راحت میرم تو حیاط و لباس مباسارو پهن میکنم! بی میزی که سد راه رسیدنم باشه!

خوووووووووووووووووووب شده که
.
خب خدا روشکر که راضی هستی.

هاگن یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:56 http://hamnavaee.blogsky.com

میشه منم بیام دانشگاتون!!!؟ ... تو ایران و همچین خوابگاهی!!!!!!!!!!!!!؟!!!!!!!!

بله عزیزم. تشریف بیارین
اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد