خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دروغ یک اکتبر!

نمی دونم چم شده٬ اصلا از استرس خواب ندارم مگه یه لقمه غذا از این گلو پایین میره؟ تو بگو یه قلپ آب! اصلا فکر تریا و هله هوله و تفریحات سالم رو از سرت بیرون کن هرگز!نمی دونی خجاااالت می کشم از جلو اتاق دکتر رد شم دیگه تپش قلب و سرف و اینا بماند! همشم تقصیر این دیسکاشنه نه که فکر کنی خدای نکرده تنبلیم میاد یا مثلا مشغول اللی تللی و وقت گذرونیما! نه! همش جلو سیستم دارم یکی می زنم تو سر خودم یکی تو سر این مقاله ها! اصن یه وعضی یه حالی!

نظرات 11 + ارسال نظر
دیسکاشن دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:50

گفتی دیسکاشن یهو هوررری دلم ریخت.
فک کردم دیسکاشنهای خودمون را میگی!
تو اون دیسکانهای زبان که هیچ فایده ای برات ندارم،حداقل شاید بتونم تو این دیسکاشن نویسی کمکت کنم!
میتونم؟!

دیسکاشن جان٬ عنوان این پست رو دیدی الان؟
البته همشم دروغ نیست درسته که از ۲۴ ساعت ۱۸ ساعتشو خوابم و ۵ وعده غذایی دارم و همش مشغول اللی تللی هستم ولی منشا همشون استرسه احتمالا
اگه دیسکاشن رو بنویسین که خیلی خیلی ازتون ممنون میشم کی بیام خدمتتون؟

قیچی دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:18

راستشو بخوای وقتی میام اینجا میبینم یه دختر تنها، یه دختری که کیلومترها از خانه و خانوادش دوور هست، اینجور دلش گرفته، اینجور همه معصومیت و قلب ِ مهربونشو به دستای کوچیک و قشنگش منتقل میکنه و احساسشو در قالب قلم زیباش متبلور میکنه، و از دغدقه هاش برامون میگه، بی اختیار اشک توو چشمم جمع میشه و ناراحت میشم از اینکه نمیتونم براش قدمی بردارم ... و تنها کاری که میتونم بکنم اینه که برای این پستش کامنتی بذارم که به لحاظ مضمونی تشابه حیرت انگیزی با عنوان پستش داره....

الهی قربونت برم خوشگلم قشنگم نازم جیگملم الهی که خدا لعنتت نکنه که منو میذاری سرکار٬ الهی به زمین گرم(سواحل زیبای مدیترانه ترجیحا)بخوری خدایی خییییییلی این کامنتت باحال بود مردم از خنده دمت گرم

قیچی دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:21

خوبی بلادونا؟
مخلصیم کلن و جزئن
عقلن و منطقن

مرسی ممنونم ازت
من علاوه بر عقلن و منطقن به شکلی کاملا قلبا و غیر منطقن هم مخلصم

دیسکاشن دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:36

حواسم به عنوان نبود.اخه شما به صداقت و درستکاری معروفی بین دوستان :-)
بنده اگه کمکی ازم بربیاد که دربست در خدمتم.

ممنون از شما
در ضمن نفرمایید که اون کلاسای دیسکاشن به درد من نمی خوره شرمنده می فرمایین

فاطمه سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:35

واای ای من فدای تشویش توو جیگر.تموم میشه البته بعد از اینکه تمومت کنه

قربون تو عسلم
نه بابا من به این زودی تموم نمیشم

ایمان سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:38

سلام علیکم.میگم به خانوم طراوت بگم چنتا پای مرغ واستون بذارن خوب میشید خانوم بلادونا وبلاگتون قشنگه

آره فکر بدی نیست
چشماتون قشنگه

محبوبه چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 http://future-seed.blogsky.com

درووووووووووووود بر بانوی زیبایی ها

میبینم که سرت شلوغه. با پایان نامه؟ درد آورترین مرجلش همون مرحله ای هست که الان توش هستی... ایشالله ه پاینده و پیروز باشی خانمی و لبخند هم... یادت نره!

+ قهری با ما؟

سلام عزیز دلم خوبی خوشی خوشگلم ؟
آره خدایی درد آآآآآوره همش با هم
من که خیلی دوست دارم چرا بواسم از این به اضافه ها میذرای؟بوووووووووووس

صحرا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:33

حالا ببینیم با این جدیتی که تو داری مینویسی وقت میکنی مارو ببری پیتزا پیتزا؟

الهی من دور تو بگردم اصن یه وعضی یه حالی

محبوبه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:20

آخه دیدیم اصلا نمیای طرفای ما... گفتم شاید قهری...

قربونت برم عسلم اینترنت خوابگاه ما سرعتش از کرم خاکی هم کمتره باور کن وگرنه من مث تو از کجا بیارم اخه

طراوت پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:29

باور کن وقتی کامنت قیچیو خوندم قیافم از اول تا حدود اخرش این شکلی بود>
به آخرش که رسیدم این مدلی شدم>

الهی من بگردم که تو اینقدر گرفتاری ننه! بیا یه تک پا پیش من تا بقول ایمان پای مرغ بریزم تو حلقت خوب میشی!!

حالا من اینجوری بودم اولش بعدش اینجوری شدم و اینجوری
ووووی پای مرغ

یاسی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:21

عزیزم من عاشق این حرف زدنتم /اصن یه وعضیایشال استرس از گل ما دور باشه .تو سر مقاله بزن ولی تو سر خودت اجازه نداری گل دختر.بووووس

مرسی یاسی جوووونم من عاشق توامباور کن همش چاخان بود نه تو سر مقاله می زنم نه تو سر خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد