خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

حدس بزن

اگه گفتین این کیه و تو چه شرایطی داره این حرکاتو بروز میده؟   

البته همتون میتونید باشید وقتی یه اتفاق خوب براتون می افته.بگید این اتفاق خوب تو زندگیتون چیه که اینقد خوشحالتون می کنه؟

 

نظرات 13 + ارسال نظر
ایمان چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:54

سلام خوب هستین؟چنتا نویسنده داره این بلاگ.خوبی خانوم صحرا؟لابد قصاب سر کوچه اس نه؟ ببخشید شما هم خوابگاهی هستین؟با بقیه نویسندگان؟

سلام خیلی ممنون آره بابا ما شونصد تا نویسنده داریم
قصابم میتونه باشه ولی به نظر من طراوته که دکتری قبول شده

طراوت پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:51 http://nabeghehaye89.blogsky.com


خودتی که دکتری قبول شدی بی هدب!!

بنظر من بلادوناست! چون هر وخ خوشحاله این شکلی میشه

عزیزم چرا جوش آووردی؟
خوب این نظر من بود!
نظر شماهم محترمه
بلادوناااا مخصوصا وقتی دیسکاشنش رو نوشته داده به دکتر حسینی و دکتر هم گفته:احسنت احسنت

TOEFL & GRE پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:20

میتونه اون بنده خداهه باشه که تافل ترکونده و میخواد دوباره هم بترکونه...
اسمایلی ترکوندن

بابا GRE!!
منم اگه MSRT رو 60 می شدم این شکلی می شدم

MSRT پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:49

Where there is a will there is a way!
You can be successful too.
All you need is to practice a bit harder.
MSRT is not a big deal.
It's as easy as pie.
You can pass it by flying colors.
It will be a piece of cake for u

oooooooooops!
thats right
but I pass it by 52 !!!
and 2 month ago I pass MHLE by 51!!!!

belladona پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:40

من فکر می کنم این صحرا ست وقتی دکترا قبول شده٬ طراوت وقتی دکترا قبول شده٬ ممول وقتی دکترا قبول شده٬ برکه وقتی دکترا قبول شده٬ من وقتی دکترا قبول شده خوب این از این خیلی سعی کردم از کلمات مختلف استفاده کنم که از تکرار پرهیز بشه(اسمایلی خر غلت زدن)
البته اگه الان به من بگن بیا با دوستای عصر هجر خل مشنگت(به از شما نباشن) بیا برو یه مسافرت جیگر طلای باحاااال و وقتی برگشتی برو یه راست سر فلان کار توپ محشر کبری٬ خوووب٬ این مدلی میشدم ولی همونطور که می دونین من بدون این خبر هم این مدلیم پس زیادم فرقی نمی کنه اوضام چه شکلی باشه

ای قربانت برم هوووووووو(اسمایلی پسرعمه زا)
الهی بمیرم برات چقد به خودت فشار آووردی که تونستی اینهمه تنوع به خرج بدی
مطمئنم الان این شکلی هستی چون قرار فردا TOFEL&GRE سوووور بده اساسی

رها پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:49 http://fair-eng.blogsky.com

کسی که دکتری قبول میشه این شکلیه؟! با همین کیفیت؟!!

آره دیگه
باور نداری میتونی امتحانش کنی ما که فک میکنیم این شکلی بشیم
میشیم؟نمیشیم؟خدایا یهنی میشه

ایمان پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:06

برا همتو یه پیشنهاد دارم یه روز قبل امتحان دکترا نفری ۲ کیلو ژای مرغ بخورین قبولیتون تضمینیه.به منم قورمه سبزی بدین به طرز باور نکردنیی این شکله شبیه عباس آقا قصابه .یعنی اونجا چی میخواد عباس آقا

ای بابا
چیکار داری عباس آقارو خب قیمت گوشت بالا رفته خوشحاله دیگه
نفری ۲ کیلو!!!!!
فک کنم اونجوری سر از قبرستون در بیاریم نه آزمون دکتری
شمام به مامانت بگو برات درست کنه دیگه

ایمان پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:03

باید بدونم اونجا چیکا میکنه عباس اقا خوشحالی میکرد اینجا خوشحالی میکرد پاشده اومده اونجا چیکار هم اتاقی ها زحمت قورمه روکشیدن که ای ی ی کاش نمیکشیدن

چی شد مگه؟

دکتر خودم جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:07 http://porpot.blogsky.com

نظر بلادونا :)))

پ.ن: اسمایلی فرندفید حتی.

ایمان شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:16

والا به قورمه سبزی یه ته شباهتی داشت اما نمیدونم چرا مزه کوفته میداد! میخواین برای شمام بپزیم بیاریم؟تعارف نکنین بگین تو رو خدا میدونم دلتون خواسته


من که میلی ندارم

memole سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53

وااااااااای خدا، چقد شبیه طراوت می رقصه وقتی از یه چیزی خیلی ذوق کرده( اسمایل خر ذوقی، روم نشد اینو بگم).
.
ولی قول میدم خودمم براتون اینجوری برقصم اگه ه ه ه ه ه :
.
.
.
PhD قبول شدیم(هممون هاااا).

یادت باشه قول دادیا

memole سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:39

باشه، حتما
.
زود رفتی ندیدمت، دلم برات تنگ شده نی نی

کمتر از یه ماه دیگه میام البته اونموقع تو رفتی خونه واسه کنکور

فرهاد چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:57 http://www.semicolon.blogsky.com

دکترا قبول شدین عمرا بتونین مث این برقصین!این رقص مخصوص مرداست شما نمیتونین اصن

حالا میبینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد