خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خودباوری!


این نسخه رو واست می پیچم تا شش ماه بهش عمل کن شاید جواب گرفتی:

روز سه بار هر هشت ساعت یه بار برو جلو آینه وایسا و صد بار به خودت بگو عزیزم تو حیفی!

از سری نصایح یک خر انسان نما به خودش!!

نظرات 5 + ارسال نظر
محبوبه چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:28 http://future-seed.blogsky.com


سلام عزیزم
اول شدم یا نه؟
راستش من 18 سالم که بود زیاد قربون صدقه خودم می رفتم جلوی آینه بعدش از آینه می پرسیدم " ای آینه بگو کی از همه زیباتره، بهتره و... از اینا" ولی الانا یکم محجوب شدم روم نمیشه برم جلو آینه از این کارا کنم

سلام خوشگلم
تو همیشه اولی محبوب جونم
خوب الان دیگه واسه من حرف از زیبایی و اینا گذشته گرچه بی تاثیر نیست

یکی که جلو آینه وایستاده الان.... چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:30

رفتم جلو آینه همین که دهنمو باز کردم بگم تو حیفی، دیدم اونم همینو به من گفت.
دوباره گفتم دوباره گفت.هرچی گفتم اونم گفت.
رفت رو اعصابم.فکر کنم ادامو در میاورد.
شایدم یکی هم به اون گفته بود برو جلو آینه و همین حرفا را بگو و دست بر قضا ما هر دوتامون با هم اومدیم جلو آینه.
خلاصه که داستانی داشتیم.تازه وقتی هم که میخواستم برم کنار اون هم رفت کنار.
خیلی باهال بود.خوشم اومد ازش.خیلی کارش درست بود.از حقیقت نگذریم خیلی هم جذاب و گیرا بود.
نمیدونم اون چه حسی به من داره؟!
قرار گذاشتیم هروقت من میام جلو آینه اون هم بیاد.

طراوت پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:56 http://nabeghehaye89.blogsky.com

قیچی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:25

خوب اگه این کار به جهت ِ اثبات قضیه به خودت هست، کاملن مختاری اما به ما، عنوان دوستات، این قضیه و این امر کاملن ثابته و نیاز به اینکارا و حتی توضیح در موردش نداره...
به شخص من هم از همه بیشتر ثابت شده بی تعارف و مبالغه و مجیز و از این حرفا...

فدای تو دوست گلم تو همیشه به من لطف داری
هی قیچی جونم نمی دونی می خوام بیام یه دست درد و دل پیشت بکنم وقت نمیشه باور کن هی ی ی ی

دکتر خودم جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:53 http://porpot.blogsky.com

اومدی تو حزب من؟

من که تو حزب تو بودم یادت رفته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد