خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

کنکور

خدایا، ببین این وعض اتاقمونه! 

فاطمه(هم اتاقی) دق کرد ازین بی نظمی! 

خودم بعضی وقتا گم میشم اینجا 

خلاصه فعلا همینه! 

پس لطفا کمکم کن امسال حتمی قبول شم، وگرنه سال دیگه همین آش و همین کاسه ست هاااا

تازه شایدم بدتر کنم! بعله، بدترم میکنم(آیکن قهر و این چیزا) اصن اونموقع دیگه حوصله ندارم یهو ممکنه همه ی اتاقو پر وسایلم کنمااااا، اونوخ یه عده دانشجوی دور از خانه مانده و اعصاب مصاب ندار و پایان نامه ی پر گیردار و کور و کچل شده و پوست چروک شده و موی باقیمانده سفید شده و از دنیا بیذااااار، باید این مدل اتاق رو هم تحمل کنن! دیگه از ما گفتن، خود دانی!

نظرات 14 + ارسال نظر
فری شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36

این که خعععععلی خوبه، مخصوصا اون عروسکه! (البته به جز پتوی جمع نشده!، هر چند وقت یه تکونش بده، توش جونوری نباشه!)

خوبه فری؟!!!!
اون پتو شبا و ظهرا باز میشه که

فری شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37

اون قرصای آهنتون منو کشته!


اونا آهن نیس! برای پوسته

belladona شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:36

تو قبولی شک نکن

واقعاااااا؟
قبول شم چی میدی؟

فرهاد شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:18 http://www.semicolon.blogsky.com

خب در کل که شلوغ و بی نظم نیست! اما چون شما دخترین واقعا بعیده از شما!! معمولا دخترا همش منظمن که!
به قرص هم که معتاد شدی ضد خواب آلودگیه؟ اینقدر درس نخون!

آره واقعا دخترا خیلی مرتب ترن
از من که خیلی خیلی بعیده!!! ولا!

مهتاد؟ ای برادددددر؛ کور و کچلمون که کردن؛ مهتادم روش

فاطمه شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:32

الهی...
ایشالا قبول میشی عزیز .باور میکنی من امروز تو فکرت بودم گفتم طراوت الان داره بکوب میخونه ایشالا قبول شه.
ایشالا قبول میشی.

الهی من بگردم تورو عزیززززززززم
ایشالا...
کاش یه جور میخوندم که همینقدر مطمن بودم
البته هنوز فرصت زیاده

رها شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:06 http://fair-eng.blogsky.com

وضع اتاق منم همینه الان، حتی بدتر


مگه میشه؟

ایمان شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:06

این کجاش نامرتبه.من وقتی تمیز میکنم اتاقو تاااازه اون شکلی میشه.البته گمکنو و جورابامو تعدادی بالشتو اینارم اضافه کن که وقتی مرتب میشن از وسط اتاق میرن گوشه دیوار

ای خدا چرا دوستان وبلاگی اینقده همه مرتبن خو؟!
خجالت زده میشم که!

بالشت گوشه ی اتاق؟
اونوخ احیانا مویی روسرت مونده ایمان؟!!!

قیچی یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03

ولی طراوت حتمن وقت بذار یه رووز تمیزش کنین و مرتب. مطمئنم رو راندمان درس خوندنتون هم اثر داره.
اینجا هم بدتر بوود و چون ما داریم تا یهماه دیگه اسباب کشی میکنیم میریم خونه ی جدید، دیگه نظافتو ول کرده بودم. اما این هفته جمعه کلن وقت گذاشتم همه جا رو تمیز کردم واقعن لذت بخش خواهد بوود.
+ ضمنن به جای اوون قرصا باس قرص برنج بذاری که اگه قبول نشدی کار یکسره بشه.


اسباب کشی کردم اومدم خونه. اینجا دیگه ازون خبرا نیس!!!
ببخشید یکم دیر جواب دادم. نیس شدیدا مشغول درسم...
این آخریا استرسم گرفته دارم همینجوری میمیرم! تو دیگه راه نشون نده که میرم سمتشا! گفته باشم
اونوخ دیگه طراوت نداریییییین
گریه ی حضار

برکه یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:13

دختر شرم کن تو مثلا دختری ی ی
خدایا شکر که اونجا نیستم وگرنه من اصلا تحمل شلوغی رو ندارم در جریان که هستی حسسسسااااااسسسسس

آره آره در جریانم( آیکون همون چشمک ضایع بلادونا)

belladona یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:02

تو قبول شو من می دونم چی بهت جایزه بدم آره!(چشمک ضایع)


آخ جونمی جون!
(کوچه علیچپ ضایع)

ایمان یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:39

بله بله مونده.عزیز من خوب اصن بالشت جاش همونجاس راستشو بخوای نمیدونم چرا وقتی چیزیو مرتب میکنن برام گمش میکنم!!!!! دم دست باشن وسایل بهتره هرچیو بخوای دست میکشی بر میداری شمام امتحان کن پشیمون نمی شی

تو واقعا مردی ایمان! بهت تبریک میگم! مث یه مرد؛ هر روز دنبال جورابت میگردی و بازم مث یه مرررررد؛ حتما شلوارتو دم رفتن اتو میکنیاونم به زور مادر والده!!!
من امتحان کردم دیگه؛ بسمه باااا!

حسام شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:28

چطوری درس می خونی..؟

اینجوری؛ اینجوری

ایمان شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:12

از تعریفتون ممنون.راستش یه دختر از مردونگیم تعریف میکنه ذوق مرگ میشم دست خودم نیست.چیکا کنیم دیگه


خواهش میکنم؛ حقیقته!

زهرا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 http://loser-in-love.blogsky.com

دخترم!!!چه قد بی اعصاب!!
اتاق به این خوشملی مگه چشه؟؟
ایشالا همین امسال موفق میشییییییی


اعصاب مصابم داره کم کم میاد گلم!
اومدم خونه؛ اینجا دیگه همه چی رو به راهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد