خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

دروغ ۱۳ اکتبر

هورررااااااااا   هوررررااااااااااااا     آگاااااه باشید      به هوووووووش باشید:

از همه دوستان عزیزتر از جانشان  دعوت میکنم روزشنبه ۲۷ آبان در جلسه دفاع از پایانامه من شرکت کنند (ساعت ۱۰؛کلاس ۷)  اگه تا اون موقع کلاس و ساعت و .... تغییر کرد به اطلاع تون میرسونم؛ آره آره 

بالاخره نمردید و دفاع مارو هم دیدید لطفا همتون بیاییدخیلی خوشحال میشم هر کی هم نیاد بده  ؛کادو هم بیارید دیگهههههه؛ روزه هم نگیرید پذیرایی حسابی داریم  

منتظرحضور سبز آبی تون هستم  

نظرات 5 + ارسال نظر
پایان نامه... یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:15

من اگه نخوام کسی ازم دفاع کنه کیو باید ببینم؟! هان؟!
خواهر من بنده وکیل وصی نمیخوام.
خودم بلدم از حق خودم دفاع کنم:)
حالا خدایی داری میری؟!
ما تازه داشتیم بهت عادت میکردیم!
حالا نمیشه یکسال دیگه طولش بدی کارتو تا باهم دفاع کنیم؟!
خیلی حال میده ها!
تازه هزینه پذیراییت هم نصف میشه :)
خلاصه فکراتو بکن خبرشو تا فردا بهم بده :)

نخیر آقا من بخوام برا تو وایسم باید تا سال ۹۴ وایسم؛میدونم به من وابسته شدید اصلا یه وعضی داغون شدید معلومه ولی هر آمدنی رفتنی ست و من هم باید برم شما هم تنبلی کن کاراتو سریع انجام بده
ضمنا رهگذرم دل مبند

طراوت یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 http://nabeghehaye89.blogsky.com

برکه جان دفاع من قبل از توست!
همین فردا صبح! تشریف بیارید خوشحال میشم.

میدونی چون دکتری دانشگاه تهران قراره قبول شم یکم کارام زودتر پیش رفت و من بدون دردسر دارم قبل از کنکور دفاع میکنم
خیلی هم راحت و آسوده! تازه کلی هم مقاله چاپ کردم که دهنت وا میمونه اگه بگم چندتا!

آخ جووووون تو میری از دستت راحت میشم نما که حسود نیستیم تو هم برو منم میرم من که تعداد مقالاتمو اصلا نمیتونم بشمرم خیلیه خیلی
یه عااااااالمه ست

قیچی یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:17

ببین نشون دادی که در دروغ گفتن اونم از این نوع اکتبریش اصلن تبحر نداری و باید روو دیتیل دیزاین یا دازاینش (آیکونه هایدگر) بیشتر کار کنی.
آخه خواهر من دیگه الان حتی منی که 1000 کیلومتر با شوما فاصله دارم میدونم که از 25 تا 30 آبان، هفته ی فرهنگی ترکمنستان در ایران و در همون دانشگاه محل تحصیل شوما برگزار میشه و اجالتن (عجالتن) شوما هم باس اون موقع تشریف ببرید خونه. چون اساسن دانشگاهتون تعطیله. کافی یه سرچی توو نت کنی تا متوجه شی
بابا شوما چی فک میکنی از این خالی ها تحویل ما میدی هان؟ (آیکونه "سوال")

چرا متوجه نیستی اون آقایونی که تو اون تاریخ از ترکمنستان و... میان اینجا برا جلسه دفاع من میان من نگفتم که ریا نشه
دیگه هر حرفی رو که آدم نمیشه بگه

هاگن یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:19 http://hamnavaee.blogsky.com

مگه الان ها دفاع پایان نامه توی کلاس برگزار برگزار میشه!!!؟؟؟ .. زمان ما که تو آمفی تیاتر بود.

مال شما الانم تو آمفی تئاتره مال ما از اولشم تو کلاس بوود

حسام شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 http://joyayekar90.blogsky.com/

دعوت عمومیه؟ کدوم دانشگاه..؟

آره عمومیه عمومی از سراسر جهان میان.
دانشگاه خودمون دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد