خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خیلی خوابم میاد

میدونید تو این لحظه ؛دقیقا تو این لحظه؛ دلم چی میخواد؟ میدونید تواین لحظه عاشق چی شدم ؟ حسرت چی رو میخورم ؟.....

عاشق تنبل شدم ....دلم میخواد یه تنبل بودم از یه درخت آویزون بودم و خواب بودم؛ خواب خواب . از بس که اینا خوشگل و عمیق میخوابن .

دیدید تنبل ها چقد قشنگ از درخت ها  وارونه (به گفته دکتر ورچپپه)  آویززون میشن و شبانه روز خوابن،خواب خواب

آها یه سوال؛... این تنبل ها که اینقد وارونه اند سرشون واریسی نمیشه؟ سردرد نمیشن؟... آخی ی ی ی گناه دارن طفلکی ها چرا خدا جون این بیچاره ها رو ااینجوری آفریده ؟...

خدایا ممنونتم که منو؛ من آفریدی 

  

نظرات 10 + ارسال نظر
belladona چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:54

الهی بگردم این خرسه چقده نازه گناه دارن به خدا همش اینجوری باید زندگی کنن؟ ای جووووونم
برکه جان دیشبم تو مث همین تنبل خوابیده بودی تو تختت یادته؟

آره دیگه... اون طوری خوابیدنم خیلی کیف میده هااا.. یه بار امتحان کن
انگار همه خستگی آدم در میره

دوست خوب چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:29

خستگیت در میره؟!
حالا کجا میره؟ با کی میره؟ با چی میره؟
به پلیس خبردادی؟!
نکنه بزار بره از این مملکت بعد بجای فرار مغزها میگن فرار خستگیه برکه! :)
حالا چی شد که در رفت؟! اذیتش کردی؟
برو از دلشدر بیار. منم ارزو میکنم که خستگیت که در رفته برگرده پیشت و دیگه هیچوقت تنهات نزاره. همیشه خوب و خوش در کنار هم زندگی کنین :)

نه نه مادر خدا بگم چیکارت نکنه پسر گلم ایشالله پایانامه ت شرو شه اون وقت ؛ خستگی و بدو بدو رو شیش عقدش کنی و به پای هم پیر بشین ؛هیچ وقت هم نتونی شیش طلاقه کنی

دوست خوب چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:51

اهای ...ابجی!
کجا گازش را گرفتی با عجله میری واسه خودت؟!
استادتون بهت یاد نداده واسه مردم آرزوی خوب کنین ؟!
همین کار ها را میکنی که پایان نامت مشکل میخوره هی:)
بجای اینکارا چهارتا ارزوی خوب بکن تا اشالله همون ٢٧ آبان ٩٢ که گفتی پایان نامت تموم بشه :)

ببینم پایانامه خودتون چی میشه ببینم استاد خودتون چی بهتون یاد میده
تازش هم خدا گفته حتی نمک سفرتونم از من بخوایید
من هم آرزوی بزرگ میککنم هم آرزوی کوچیک
نه واقعا میخوای یکی از آرزوهاتو بگو ببینم چطور آرزو میکنی یه کمک بخندیم

شاعرشنیدنی ست پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

اینقد این آرزوت به دلم نشست الان
ولی خداییش خیلی سخته وارونه بودنااا
به روزم

ایمان پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:26

.سلامون علیکم ورحمت الله.خواهر این برادرهایی که باهاشون صوبت میکنی تو این نظرات با شما چه نسبتی دارند؟در ضمن اون طرز خوابیدن باعث لغزش مردان جامعه میشود پس پاشو ببرمت اون خواهر دستبند بزنه اونجا خستگی در کن

علیکم السلام برادر عزیز
برادر شما منحرفی به ما چه؟
شما لغزش داری به ما چه؟

یک پیر جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:24

اخییییی دلم خواست واقعا بعد این همه دوندگی ...
بعد از پنگوین ها این دومین حیوونیه که دوستش دارم زیاااااااااد
خدایی ببین چه حالی میکنه ...زندگی داره میکنه

وای گفتی پنگولن ؛ وای که من عاشق این پنگولنام ؛چقد باااا مزززه ان

حسام شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20

جالبن..

طراوت شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:17


برکه تو همینجوری به قول بلی شبیه اینا میخوابی! حالا وااااااااای که خدا تورو یه تنبل میآفرید؛ اونوخ دیگه دست اونارو از پشت میبستی میشدی پادشاه تنبلا!
آخ اسم پادشاهو آوردم یاد بلی خودمون افتادم که یه زمانی سلطان خواب بود

(حالا به دل نگیر دیگه ه ه ه ه! دوستیم یه چی میگیم بخندییییییم
اوخ اوخ بدتر شد؛ نه؟)

وای فک کن من پادشاه تنبلا تو هم پادشاه زنبور عسلا
یادته زنبور عسلا رو..... دلم برات تنگ شده
راستی عسل چی شد؟؟؟

ایمان شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:41

من منحرفم خواهر؟!!!!!! من که هر خواهریرو میبرم خونه صیغه میکنم قبلش!!!!!!! شما چطور جرات میکنی با بنده اینطوری صبت کنی؟به جرم توهین به سران پاشو ببرمت بازداشتگاه بنده مدام در خدمت خواهرها هستم اونخ اینجوری شما جواب خوبیامو میدین؟

نه تو رو خدا برادر منحرف نمی خواد در خدمت خواهر ها باشی
کار رو به جاهای باریک نکش وللللللشش کن اصلا کی گفته شما منحرف شدی جاده منحرف شده شما پرت شدی تو دره

طراوت شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:28 http://nabeghehaye89.blogsky.com

مرسی عزیزم!‏
پس ازین به بعد به من بگو ملکه!‏

عسل آماده اس، صاحبش دودره به ما چه!‏ یهو میبینی مث اون یکی، از دست رفت هااااا!‏

مرغوب ترینشه؟؟؟ بهترین شو میخوامااااا ...گفته باش....م ..
ارزون حساب کن مشتری شیم
من میخوامش فرصت نمیکنم بیام بگیرم در اولین فرصت میام آبجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد