خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

اسم تو بارونه...

دیروز دکتر استاد راهنمای جیگرطلا بهم گفتش که این بیست روز مونده به کنکور دکترا رو تعطیل کن بشین بخون و عکس العمل من یک فک بر کف زمین افتاده بود که آخه من بشینم تو بیست روز دقیقا چی بخونم دکتر خوشگلم؟ بهش میگم دکتر من واسه این ارشد چون مرتبط با کارشناسم نبود شش ماه خوندم (دروغ گفتم بهش من نه ماه خر زدم از ترس اینکه فک کنه خنگم گفتم شش ماه!!) اونوخ واسه این یکی بیست روز؟ میگه نه ه ه ه ه باباااااااااااا راااااااااحته این یکی! البته همه میگن راحت تره ولی فکر نمی کنم به این شدت راحت تر باشه:دی 

این آهنگ رو خعلی دوست دارم این شادمهر بعضی وقتا یه چیزایی می خونه که از تنفر من نسبت به خودش کم می کنه می دونی!

نظرات 14 + ارسال نظر
دوست خوب جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:27

در مورد قسمت اول پست نظری ندارم. چون هنوز واسه من زوده بخوام از این حرفای گنده گنده بزنم.
اما در ارتباط با قسمت دوم و اهنگ شادمهر باید بگم که شادمهر جیگره.
عاشق صداشم به معنای واقعی کلمه.
احساسی که تو صداش هست روح را از تن جدا میکنه.
ای لاو یو شادمهر

حرف گنده گنده کدومه؟ اتفاقا از همین الان باید به فکر باشین که فردا خییییلی دیره. شادمهر جیگر شماست والله واسه ما که اینطوری نیست

حسام شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 http://joyayekar90.blogsky.com/

امیدوارم در آزمون دکترا هم موفق باشی ..

ممنونم ازت حسام جان.

طراوت شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:11

الهی من دورت بگردم ننه! تو هوشت از انیشتن هم بیشتره. حیف که بهش ایمان نمیاری خو

به این دوستمون ایمان بگو راه و چاهو بهت نشون بده دختر جون! بعدش بیشین سر درس و مقشات

من فدای تو کجایی تو دختر جان؟انیشتن؟
ایمان راه و چاه کدومه؟

قیچی شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:06

ایشالا هرچی خیره پیش بیاد...ایشالا اتفاقات زندگیت جوری رقم بخوره و چرخ تقدیر برات جوری بچرخه که وختی سال های آینده به این مقطع از زندگیت گریزی زدی، نه بغضی رو گلوت بمونه و نه حسرتی به دلت...

وااااااای ممنونم ازت قیچی جونم چقدر قشنگ گفتی و امیدوارم واقعا همینطور بشه که میگی ایشالله که واسه بهترینها واسه تو دوست گلم

ایمان شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:10

سلام علیکم کی منو صدا کرد؟ خوب خوب هولم نکنین الان میگم.ببین خانوم بلادونای عزیز راه وچاه اینه که ن وبه واسطه این جمله مفت -تو میتونی تو میتونی- الکی خودتوسر کار نذاری پس صبحا ساعت ۱۲ از خواب پاشو بعدش ناهار بخور بعد دوباره بخواب ساعت ۶ بعداز ظهر پاشو برو بیرون یللی تللی دیر وقت برگرد بعدشم که خوابگاه رات نمیدن خلاصه بی مشغله نمیمونی

وای دستت درد نکنه اصلا تو یکی از گره های بزرگ زندگی منو بواسطه ی این سخن نغز و گهربارت باز کردی آفرین مرحبا

قیچی شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:10

من آهنگهایی که روی پست هام میذارم رو با اینکه جایی ثبت نمی کنم ولی دقیقن یادم میمونه.
این آهنگو روی این پست گذاشته بودم:
http://gheychee.blogsky.com/1391/03/25/post-171/
الان چند مرتبه این پستم با این آهنگ مجددن خوندم.

یعنی قدر این حافظه رو بدوناااا محشرههمش می گفتم من این آهنگو چند وخ پیش یه جایی شنیدم اصلا یادم نمی اومد یادمه اون زمان اول وبلاگ تو رو باز می کردم و بعدش می رفتم وبگردی و این آهنگ یه شستاد باری پلی میشد

برکه شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:15

خوب بللی جون مطمئن باش در تو استعدادشو دیده که داره میگه
من و تو که همه امتحانامون تا لحظه شب امتحان یل لللی تل للی میکردیم و یه هو شب امتحان جو میگرفتمون و به کوب میخوندیم و فردا ش هم امتحان مون عاااااااالیییییییییییییییی میدادیم مسلما برا پی اچ دی ۱۰ روز برامون کافیه تازه دکتر بهت ارفاق هم کرده که ۲۰ روز وقت داده

آره بابا دکتر منو دست کم گرفته گذاشتم واسه ۵ روز مونده به امتحان بخونم

ایمان شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:58

راه اونه که برای رسیدن به جایی باید طی بشه.مثلا راه دریایی، هوایی، زمینی،...
چاه هم همونه که ازش آب یا نفت در میاد.
البته تو بعضی هاش یوسف هم پیدا میشه:)
اون یوسف دارهاش خوب چیزیه

من چاه یوسف دار می خوام ترجیحا ولی لطفا یوسفش هوس تجدیدی فراش و اینا نداشته باشه ممنون

ایمان خرم روز یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:35

میبینم یه ایمان دیگه هم هست الان من قاطی کردم کدوم منم خواهر؟خوب اسمو پسوند دار میکنم اوناها.

اوا ایمان من نمی دونم کی جرات کرد پاشو بکنه تو کفش تو آخه بدبختی آی پی هاتون شبیه همه آدم نمی فهمه

فرهاد دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:18 http://www.semicolon.blogsky.com

استاد راهنمای جیگر طلا؟! استاد راهنمای ما رو ببینی ها...
بخوووووون اینقدر وبلاگ نیا فیسبوک نرو!

فرهاد تو هم ببینیش میگی جیگر طلا اصلا ملت عاشق این بشرن باور کن

ایمان خرم شب دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:27

اهای ایمان!
هویت اصلیت را فاش کن!
ایها الناس ایمان اصلی منم. اون یکی میخواد از اسم و اعتبار من سواستفاده کنه.

پسرم باز تو شیطونی کردی؟ خوب اسم خودت با این خوشگلی چرا با اسم بقیه کامنت میذاری اخه؟

میلاد دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:14

جدی میگی؟!
اسمم خوشگله؟! :)
نظر لطفته.
چشات خوشگل میشنوه :)
باشه دیگه با اسم خودم کامنت میزارم :)

خوب مچت رو گرفتم آره اسمت خوشگله شک داشتی مگه؟

یک پیر چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:58

20 روز رو به ریال گفته تو به تومن بخونی کافیه ...
به امید موفقیتت خانمی


فدای تو گلم خوشگلم تو کجایی این چه وعضشه؟

دکتر خودم جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:50 http://porpot.blogsky.com

من اینقدر آدم جوگیری‌م که اگه یکی بهم اینطور میگفت باور کن یک میاوردم (((:
بعد رتبه‌ت خوب شه شیرینی چی میدی؟

جدی ی ی ی؟ من ولی نه
درصدام رو حساب نکردم ولی خدا رو شکر منفی نزدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد