خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

صحرا و خرمالو!

یادش به خیر؛ صحرا رو میگم خیلی آدم باحالی بود به ما می گفت گلابی ما هم بهش می گفتیم هویج! خیلی دوست داشتی بود با یه اخلاق گند که نمی دونم شوهرش چطوری تحملش می کنه معجزه ی عشقه دیگه وگرنه ما که چند باری کارمون به گیس و گیس کشی رسیده بود! تو اون سوئیت قائم که با هم بودیم منو عاشق چند تا پدیده کرد که هر وقت سر و کارم به اونا میفته بی اختیار خاطراتش واسم زنده میشه. سه تا از اون پدیده ها عبارتند از: لواشک لقمه ای جنگلی٬ ژله٬ خرمالو!! من قبلنم عاشق لواشک بودم ولی این جنگلی یه چیز دیگه ست. اصلا با ژله و خرمالو حال نمی کردم ولی الان نمی دونی چقده دوسشون دارم!!! هی یادت به خیر دختره! نمی دونی بعضی وقتا چقده دلم برات تنگ میشه! یه وعضی یه حالی اصلا!  

دوستای گلم عیدتون مبارک به همراه یه کامیون گل مریم!

نظرات 8 + ارسال نظر
میلاد پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:22

عید شمام مبارک بلادونای عزیز...
فقط اون یک کامیون گل مریم را نمیشه عوض کنی؟!
مثلا گل رز یا یاس بزاری جاش؟!

ممنون از شما
یعنی اسم راننده ش رز یا یاس باشه؟ دوست داری؟

برکه:همینه که هست گل مریم باید بخوای!

قیچی پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:47

نقل ِ لواشک لقمه ای و ژله و خرمالو و گیس و گیس کشی نیست. حکایت ِ دور شدن آدم هاست. چه بخوایم و چه نخوایم دور شدن های جغرافیایی به دور شدن ِ دل ها هم می انجامه متاسفانه...

طراوت جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:10

هی ی ی
خدایش بیامرزاااااد!

میاد بابا بلی! یه دو روز دیگه باز پیشمونه

هی ی ی ی خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه آره راست میگی یادم نبود دوباره میاد حالا اگه بیاد چیکار کنیمچشمک ضایع به صحرا

برکه جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:21

وای بللی جون واقعا چقد خوب گفتی که چطوری شوهرش تحملش میکنه(اینو همش بهش میگفتیم)
واقعا یادش بخیییییر
یادمه که یه شب ساعت حدودا ۹ شب صحرا فهمیده بود که لواشک نداره مثل معتادایی که مواد بهشون نرسیده داشت تلاش میگرد که بره بخره

جدی؟ یعنی معتادم بود من نمی دونستم؟

برکه جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:25

چقد خوش سلیقه ای تو بللی جونم؛ آخه گل خیلی قشنگی رو واسه تقدیم انتخاب کردی

واقعا به نظر من خیلی گل خوشگل و خوشبوییه

ایمان خرم روز جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:30

به ما هم بدهید خواهر هر چند گل مریم گل نامحرمیه!!!!!!

به تو گل گلایول سفید میدم پسرم!
ایمان توروخدا از جلد برادر ارشاد در بیا والله بهت نمیاد

صحرا شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:25

دوست گلم تو هم منو معتاد به نبات کردی
منم بعضی وقتا(بعععععععععضی وقتا)خیلی یه کم دلم برات تنگ میشه
سوییت قائم یااااااااادش بخیر
در اینجا از طراوت هم تشکر می کنم که مرا راهی قبرستان نموده وبرام فاتحه هم خوند
من منتظرم ببینم شوهرای خودتون چجوری تحملتون میکنه

جدی میگی؟ نباتی شدی؟واااااای نمی دونستم
خیلی بدی فقط یه کم دلت تنگ میشه واسم؟
شوهر من که اصلا نمی دونه چطوری منو تحممممممل کنه

حسام شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:58

عید شما هم مبارک ..

ممنون حسام جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد