خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

محض اطلاع

 آقا جان این تست های بیوشیمیایی ما تموم شد فقط مونده TNF آلفا و دیگر والسلام!  

آقاجان بالاخره این داستان مقاله نوشتن ما تموم شد! برین دعا کنین ISI شه وگرنه بازم همین آش و همین کاسه.  

خوبه دیگه سه روز دیگه کنکوره و من الان سه روز وقت دارم واسه پی اچ دی بخونم همینطور واسه کنگره نوروساینس پوستر طراحی و چاپ کنم (خاک بر سر اورال نشد) سه شنبه هم که کلا تو راهیم واسه تهران و همینطور دکتر گفته مقدمه ی پایان نامه تو بنویس اوووه تازه وقت اضافه م میارم! 

اصلا حال خوشی دارم الان که تست مست و آزمایش ندارم! خوش میگذره ه ه ه ه! 

سمیرا دفاع کرد شد نوزده و نود و هفت! رکورد گروه در چند سال اخیر. 

منوره فردا دفاعشه. 

من و آزاده امروز و فردا تدریس قورباغه داشتیم و داریم، امروز بد نبود البته بنده فرق کزاز ناقص رو با اثر ترپ قاطی کردم و نه خودم فهمیدم چی گفتم و نه مدعوین! 

این پست جهت حضور به هم رسانی بود وگرنه هیییچ ارزش دیگری ندارد

نظرات 10 + ارسال نظر
رویا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:55

به به مبارک باشه بلادونا جان...چقدر خووب،امیدوارم همه چی روبراه باشه دفاع از پایان نامه ت بخوبی پیش بره و ایندفعه تو رکورد بزنی و 20 بشی...همیشه از طریق خوندن وبلاگ و نوشته هات متوجه میشدم که خیلی زمان و انرژی گذاشتی و میذاری برای درس و دانشگاه و حتم دارم که انشالله بهترین نتیجه رو خواهی گرفت.

موفق تر باشی.

مرسی رویا جون لطف داری گلم ایشالله که بهترینها نصیب و قسمت تو

طراوت یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:57

آقاجان نمیخوااااام!
من هنوز یه سال دیگه مونده
برکه چی ی ی؟ نکنه اونم تموم میکنه؟

همیشه همینطور موفق و شاد باشی عزیز دل خواهر

فدای تو خوشگلم ای بابا غصه نخور دیگه برکه یه چند روزی بیشتر از من هستش منم حالاحالاها هستم در خدمتت گلک

برکه یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:08

دستت راستت کوبیده شه رو سر من
آخه کی تست های بیوشیمیایی و مقاله من تموم میشه
یعنی به چشم خودم میبینم اون روزو

کوبیدم بگیر که اومد

فاطمه دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:00

ووووی سلااااام عزیز دل من.
بابا ول کنین این درس و مقاله و کنگره و سمیناررو این بند و بساطا رو والا نون و آب توش نی .شوهر کنید اینقد خوبه، هم آب توشه ،هم نون توشه،اصن همه چی توشه خیلی خوبه جونه
فاطی
بادونا عسل جیگر طلا دلم تنگت بوداا. ایشالا به سلامتی ،ایشالا خوش باشی و موفق و سلامت.بوووووووس.
منو که میشناسی گیسو طلا هستم

وای سلام فاطی جووووونم خوبی خوشی؟ فدای تو عسلم گیسو طلا جونم
منم دلم واست تنگ شده خوشگلم تصمیم داشتم بهت زنگ بزنم عیدو تبریک بگم باهات حرف بزنم اصلا فرصت نشد درگیر همینا که میگی شوهر ازش بهتره بودم

قیچی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:03

به به چه بچه های خوب و فعالی آفرین آفرین ایشالا همیشه به مقاله و آی اس آی و یو اس اِی و همایش و هازبند و اینا...
تهرونم اومدین خبرمون کنید ببینیمتون...

مرسی قیچی جون
ایشالله نصیب و قسمت خودت
خوب الان تهران هستم و دانشگاه علوم پزشکی تهران این تالار رازی لامصب خوب انتن میده:-D

ایمان خرم روز پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:45

پاشم برم تهران مث اینکه یه خبراییه اونجا

شما چرا زحمت بکشین قربان بفرمائید کجایید ما خدمت برسیم

یاسی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:57

موفق باشی بلی جون.وای سالن رازی 1ماه پیش اونجا بودم الان تو رویای خودم تو و خودم و تصور میکنم که همو دیدیمبه به فاطی هم داره میادبچه های دیگه هم تو راهن بلی جون.(تصورات عاشق برو بچ)

جدی یاسی جون؟ای بابا چرا من دیر رسیدم چرا تو زود رفتی؟:-o
وای راست میگی یاسی جون اینقده دلم می خواد همه رفقا رو ببینم دور هم:-)

محبوبه جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:03 http://future-seed.blogsky.com

درووووووووووووووووووووووووود
خوبی خانمی؟ میبینم که خیلی خوشی!
میگم با این همه وقت اضافه که داری میخوای چکار کنی؟ بیا با من یک دست گل کوچیک هم بازی کنیم. نظرت چیه ؟؟:)))))

+تو می تونی بلادوناییی

سلام محبوب جونم قربونت برم دوست گلم ینی من اگه اپسیلون اراده تورو داشتم احتمال داشت که بتونم میدونی

حسام سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:13

ممنان.
موفق باشی.

خواهش
خودتم موفق باشی

دکتر خودم جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:47 http://porpot.blogsky.com

تو اینقدر دوست‌داشتنی هستی که حتی خدا هم دلش نمیاد برات کمتر از عالی پیش بیاره

ای جونم نظر لطفته داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد