خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

phD ....پر...

 

اینم از آزمون دکتری...  

واینم از صحرای افسرده ... 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
فری جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:16 http://fffery.blogsky.com/

چرا؟!!! بابا بی خیال. این دقیقا شکل منه سال اولی که ارشد دادم. در عوضش سال بعد موفق شدم. تازه هنو که چیزی معلوم نیست. نبینم نابغه ها رو غمگین

ولی من بعد آزمون ارشد میدونستم قبول میشم
ولی حالا
میدونم قبول نمیشم
میدونم

طراوت شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 http://nabeghehaye89.blogsky.com

الهی بگردم دلبندم
من که همون سرجلسه چشام پر اشک شد
ولی کنترل کردم جلو نیلو

طراوت جوووونم تو هم؟
هی ی ی ی ی
چیکار میشه کرد
هی ی ی زندگی

برکه شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:49

نگوووووووو........ نه ه ه ه ه ه......
بابا اگه سخت بوده برا بقیه هم سخت بوده دیگه و من مطمئنم تو جزو بهترین هایی
صحراااااااا ججججججوووووووونم چرا گریه!!!!!!!!
ایشا... خدا بهترینها رو برات رقم بزنه

برکه جووون
خیلی ناراحتم
امروز در صدهامو حساب کردم
داغووون بود...

belladona یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:57

دخترم تو قبولی شک نکن

دست رو دلم نذار که خونه بلادونا جونم

فری یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:15 http://fffery.blogsky.com/

خوب منم منظورم این بود که سال اول ارشد قبول نشدم، خو حالا شما دکترا! البته مسلما برا همه سخت بوده . فقط فکر کن که من موقع اعلام نتایج دکترا اصلا به مجاز بودن، نگاه نمی کردم و فقط داشتم درصدهامو نگاه می کردم، از بس که داغون بودن! بعد دیدم یه چی اون پایین قرمز زده! رتبم شده بود 15!!!! از بس که امتحانش سخت بود.
برو از برو بچ بپرس دقیق چی کار کردن که از الان نتیجه رو بدونی و هی منتظر نباشی و بتونی دقیق برنامه ریزی کنی. اصلا هم غصه نخور. واااااااااااالووووووو دنیا که تموم نشده دختر!

به نظرم آزمون دکتری سخت نبود
من تلاش نکرده بودم
اصلا هم از خوندن خودم راضی نبودم
و میدونم رتبه ی من ۵ برابر رتبه ی شما خواهد بود!

حسام سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:12

موسایه زمان جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:46 http://porpot.blogsky.com

میگم بلادونی‌جونم این عکسه صحراست؟ باباش چوپون نمیخواد؟ ((:

بلادونا:
ببین گلم باباش که چوپون نمی خواد ولی شوهرشو نمی دونم

memole جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:07

ان شااله قبولی صحرا جون.


هیچ امیدی نیس ممول جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد