خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

درسو دانشگا؛ درسو دانشگا؛ دسو دانشگا

سلام عزیزان  

دلم شدیدا شدیدا برای همه و وبلاگ تنگ شده بود  

من؟ همین دوروبرا بودم! زیر سایه ی اتاق مطالعه! 

لاکن حالمان از هر چه کتاب و دفتر و رگرسیون و طرح آزمایش و نوت استیک و جزوه کنکورای سالای قبل و خودکار رنگی و بیسکوییت و کیک و شکلات و حتی زنگ آلارم گوشی شبیه مال خودم بهم میخوره 

 چقدر خوب؛ نــــــــــــــــــــــه؟ 

 

ولی...با این که این ماه آخرو حسابی استفاده کردم و کاملا از خوندنم راضی بودم اصلا نتیجه رضایت بخش نبود   

فوووووووووووق العاده سخت بودالتبه بعضی از درسارو ۹۰ زدم اما بعضیارو هم فک کنم ۳۰ یا ۴۰!! 

نمیدونم؛ شایدم از افتضاح یکم بهتر بوده. 

هر چی هست از شما دوستای سبز میخوام برام دعا کنید. شدیدا استرس دارم! 

هر شب دارم تو خواب تست میزنم؛ آهاااا؛ حالم از هر چی تست زدنه هم بهم میخوره؛ وووووووق

اما؛ اما 

از امرووووووووووووز؛ مـــــــــــــــــــــــن میخوام برم دنبال عشق و صفا و احتمالا مقاله! 

دیگه گور بابای قلی! هر چه آید خوش آید

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:52

قبولی
از نظر اینجانب پروفسور برکه تو اکی هستی
(در جریان هستی که مهترین نظر هم تو این آزمون نظر اینجانب هستش)
برو هل للی تل للی تو کن
خوشحال باش

جناب پرو(خلاصه ی پروفسور بود!) به نظر جنابعالی تهران قبول میشم؟تروخدا درست فکر کنین بگین. برام خیلی مهمه کلا هدفمه

فری شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:34 http://fffery.blogsky.com/

خوش اومدی خوش اومدین، همتون

مرسی عزیز دلم
فری نتایج تو چی شد؟ ببخشید اینروزا اینقدر درگیر بودم یادم نبود بیام بپرسم گلم
چی شد دخترکم؟

صحرا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:35

آفرین طراوت جوووون
برو دنبال صفا
منم دارم سعی میکنم

باریکلا دختر
چون اینقدر حرص خوردم، بیفایده! ولاااا! چه فایده؟!
برو کیف میکن مگو چیست کیف

belladona یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:58

ایول ایول طراوت جونو ایول
ببین تو برو یه تخت خالی بذار تو اتاقتون من سال دیگه میام

آیکن طراوت در حال رقص و پایکوبی و بلی در حال خوندن!!!

راس میگی بلی جون؟ دوس داری با من هم اتاق بشی؟!

ایمان یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:05

این بیت شعرت منو کشت:برو کیف میکن مگو چیست کیف!!!![:S008 منم تهران بودم نامردا میگفتین منم میومدم راستی ببین این چارخونه بهم میاد؟

خب ولو چندماه که درگیر همین کوفتی ام! کیف چمیدونم چیه خو؟
قراره تااااازه بفمم!
من که نرفتم تهران! بیا دوتایی کله ی بلادونارو بکنیم! تنها رفته بیرون با بچه های وبلاگ ماروهم نبرده

فری یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:17 http://fffery.blogsky.com/

به به! تازه خانم یاد ما افتاده! بگم جریمت اینه بری خودت وبلاگمو بگردی پیدا کنی؟! نه بابا، ما از این عشوه خرکی ها بلد نیستیم! شبانه فردوسی آوردم. هعععععععععععی، می گذره روزگار...


عزیزم رو به موت بودم میدونی؟!(آیکون بلادونا)
ایول بابا! داری میری دیگه؟ اونوخ چه رشته ای به سلامتی؟

قیچی دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:56

سلام و ایشالا که موفق باشی
یعنی ممکنه آدم کف درصداش 40 باشه و قبول نشه؟
بلا به دور...
...
ضمنن دوستان سبز مبزم نداریما . گفته باشم مارو قاطی این بازی های سی اسی نکن. ما همون پیرو ول آیتیم و بس...

یعنی ممکنه قبول بشه؟!
گمون نکنم

حسین فک میکردم سبز سبزی!
سفیدی؟ بهت نمیاداااا! مرد سبزه باشه بهتره
(آیکون همون کوچه علیچپ معروفت)

فری دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:25 http://fffery.blogsky.com/

اره دارم میرم خدا رو شکر فردوسی هزینه هاشو زیاد نکرده. و در نتیجه منم تصمیم گرفتم برم.

چه خوب
ایشالا موفق شی
راستی برا منم سوال بود که تو کجای اون کامنت نوشتی مشهدی؟!!

حسام سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:12

ایشااله موفق باشی..

ایشالا
مرسی حسام

ایمان سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:40

والا از تو چه پنهون طراوت خانوم بنده از خانوم بلادونا حساب میبرم بد جووور اینه که شما زحمت بکش کله شونو بکنین من پشتتونم

باشه، پس هوامو داشته باش رفیــــق!

memole جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:02

طراوت جون سلام. از صمیم قلب آرزو میکنم قبول بشی و مطمئن هستم که قبولی

تو که حتما حتما حتما قبولی عزیزکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد