خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

بسی غر دارم

آآآآآآآآآآآآآه ازین زندگی! 

                             آآآآآآآآآآآآآآه و واویلاااااااااااااا 

                                                              امان امان امااااااااااااان 

                                                                                          ای داد و بیدااااااااااااااااد 

                                                                     

 

 

                                                               من رفتم خودکشی! کاری باری امری نیس؟! :دی   

 خلاصه از ما گفتن؛ نگی نگفتی و خبر ندادی و چمیدونم فردا روز بیای گله شکایت که چرا بیخبر رفتی و...! اگه میخوای نرم الان بگو!‌ همین حالا که فرصت هست! 

(آیکون تقاضای نیمه پنهانی جهت یک عدد نازکش! ) 

خیـــــــــــــلی غر دارم. بگم؟! 

غرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغرغررررررررررررررررررررررر

نظرات 8 + ارسال نظر
عباس سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:17 http://abas.blogsky.com

نه بابا کجا میخوای بری خودکشی کنی هااااااان؟ بزار من برم تخمه بیارم شروع نکنیا به منم سر بزن نظر یادت نره من قبلا هم اومده بودما

ها میخوام برم! دوست داری؟
تو نازکش خوبی میشی! من بهت ایمان دارم، اصن تابلوست

فری سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:37 http://fffery.blogsky.com/

خدا این غر رو از ما خانم ها نگیره ...

بگو آآآآآآآآآآامیـــــــــــن

belladona سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:39

بریز بیرون غر هاتووووو حرف بزن!چیکار می کنی؟ اصلا بگو ببینم چیکاره ای؟می خواستم دیشب برکه رو بکشونم با خودم بیارمش اونورا که نیومد گرچه نمی دونم تو بودی یا نه! وخ نداری بیای اینوری یا با هم بریم یه وری سیب زمینی سرخ کرده بخوریم؟

اون برکه ی فلون فلون شده و خود فولون فلون شده ی خودت، هیچوخ اینورا افتابی نمیشین! الکی دل یه آدم بریده رو اینجوری خوش نکن! من منصرف نمیشم گفته باشم! رفتم که برم خودکوشی

ولی اون سرخ کرده رو پایه ام حســــــــــابی

ایمان سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:45

مطمئنی اگه یه نفر مثه من بیاد برای نازکشی دعوا را نمی ندازی؟آخه اول میگین ناز کش میخواین بعد میگین: منظورت چی بود از این کااارررت؟بعدشم دعوا میکنین ادمو

belladona: اونوخ میگن دخترا نازشون زیاده! من رسما عذر می خوام از شما و اگه نمی تونی فراموش کنی که بگو تو همین فلکه پارک(اون طرف جاده قوچان ترجیحا) حلق آویزت کنم تا عبرتی شوی برای دیگران
طراوت: ایمان من از بلی بدترم ولی دراین مورد اصلا خودتو ناراحت نکن! راحت باش! چطور ناز میکشی؟ بلدی؟!

بلی من تا حالا یه آدم حلق آویز ندیدم میشه نشونم بدی؟!

ایمان چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:08

به خانوم بلادونا: کی؟چی؟چیو باید فراموش کنم که نکردمو شما میخواین بکشیدم؟ به خدا طراوت گفت بیا بلادونارو سر ببریم من گفتم نه این چه حرفیه وایشون بینهایت خانومنو اینا ولی خانوم طراوت هی اصرار به قتل شما داشت میخواین بیام مواظبتون باشم؟
به طراوت:آره باو بلدم ناز بکشم.اما خانوم بلاونا بکشدم که دیگه زنده نیستم ناز شمارو بکشم که

افا قراره بمیری؟!
هی ی ی روزگار!

بابا این بلی جون یه چی میگه دیگه، وگرنه خیلی دختر ماهیه! آزارش به مورچه ام نمیرسه چه برسه به شمااااا!!!

نون الف چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:57 http://lore.blogsky.com

بوگو :)

نازمو میکشی بعدش؟

نزنی یه وخ تو ملاجم!

قیچی پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:36

والا ما هرچی توو غر شنیدن و ایضن ناز کشیدن بی مهارتیم، عوضش در قر دادن و قر دیدن، برا خودمون یه پا پروردگار ِ متعالیم. حالا راس ِ کارت بوود سوت بزن سیم ثانیه ....

سووووووووت
اومدی قیچی جون؟ نمیبینمت؟! کوشی؟

حسام دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:11

سر یه بیچاره ای خالیش کن.

میای؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد