خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

مکن ای صبح طلوع

  

دیروز و امروز بنده به نوه نگهداری گذشت و نشد سیاه بپوشم و برم تو جمع عذادارا البته این چیزا به دل آدمه که دل من به اندازه کافی سیاه هست :(( 

دوستان اگه کسی جایی رفت و نرفت و دلش لرزید منو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارین.

نظرات 10 + ارسال نظر
محبوبه شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:07 http://future-seed.blogsky.com

الهییی... خوب بگو ببینم نوه را خوب نگه داشتی؟ قاقا هم براش خریدی؟ پارک هم بردی؟ نقاشی هم کشیدی؟ ... حسابی خسته نباشی بلادونا جونم

من که نه خودتو دیدم، نه دلتو... اما یه چیزی و خوب میدونم که دلت خیلی هم پاکه ... اینو خوب حس می کنم ...

آخ نمی دونی یکیشون فقط ونگ ونگ می کنه خوب طفلی حق داره فقط دو ماهشه! اون یکی ولی شیرینه آخه شیش ماهشه اول با نمکی شه. یکیش ۴ سالشه خون منو هر روز میکنه تو شیشه اون دو تای دیگه ۶ ساله و ۹ ساله ن که یه ذره عاقل ترن ولی بلدن چطوری حال آدمو بکنن تو قوطی و اینها موجوداتی هستن که جون من بهشون بنده می دونی.
فدای تو خوشگلم این نظر لطفته محبوب جون و دیگر هیچ!

یک پیر شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:30

عزیزممممممم فدای دلش بشم خدا نکنه دلش سیاه باشه ...
نوه داری هم ثواب داره ..اصلا حدیث داریم که نگهداری از نوه مخصوصا این همه (ماشالا )از 100 روز عبادت بالاتر است

به مهتاب جون صفا آوردی خواهر
این حدیث رو قبلا شنیده بودم ولی یادم رفته بود این جماعت احتمالا فردا هم بیان اگه نیومدن خودم بهشون میگم بیان که ثواب ببرم

محبوبه شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:31 http://future-seed.blogsky.com

اول شدمممممممممممممممم

الهیییییییییییییییییی... این همه نوه رو با هم نگه داشتی؟ بلادونا جونم قابلیت هات خیلی بالاست! رو نکرده بودی خانمی
خداروشکر کوچیکترین نوه های بابای من از آب و گل دراومدن وگرنه تو این سن و سال اصلا طاقت ونگ ونگ بچه ندارم... پیر شدیم رفت این بسندگی ِجون به نوه ها رو خیلی خوب میفهمم اما! ...

خدا همه رو حفظ کنه براتون عزیزم جای من روی ماه همه رو ببوس (آیکون بوس بارون)

محبوب جون تو که همیشه اولی تکی دوردونه ای اصن یه وعضی
همه رو با هم نه دو تا دوتا یا سه تا دوتا:) محبوب منم اعصاب مصاب ندارم باور کن ولی چاره ی دیگه ای هم ندارمفدای تو بشم گلم

romina شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:50

اینم خودش نعمت بزرگیه
بچه ها فرشته های پاک خدا هستن
فکر میکنم نگهداری اونا بیشتر ثواب داره تا شرکت در مراسم سوگواری

قبول دارم حرفتو دوست گلم ولی آدم بعضی وقتا خلوت و تنهایی میخواد می دونی.

یک پیر شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:55

میدونی میخوان از تنهایی درت بیارن .

آرررره جون عمه شون (بنده عمه ی سه تاشونم:)))

ایمان شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:51

کی گفت کی گفت بچه ها فرشته ان؟خانوووم بچه ها یه مشت گانگسترن که حواست جم نباشه سه سوته سر تخته میشورن آدمو.آره منم میدونم دلتون سیاهه بلادونا جون.هی ی ی ی ی چیکا میشه کرد همممم

والله ایمان این فرشته ها این مدلی هستن دیگه ایشالله خدا یه پنج قلو میگی نه واقع نگرتر یه سه قلو بهت عنایت کنه بلند بگو آمین هی ی ی ی تو هم از فرسنگ ها اونورتر رنگ دل منو دیدی؟آره دل من سیاه ست ولی آبی رو خیلی دوست دارم روزای روشن مهتابی رو خیلی دوست دارم

طراوت یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:38 http://nabeghehaye89.blogsky.com

الهی ی ی ی
مبینا که شیرییییییینه. از طرف من یه گاز محکم ازش بگیر
اون کوچولوی تازه به دنیا رسیده هم که از همه شیرین تر!
از اونم یه گاز محکم تر بگیر

فدای تو طراوت جونم من ازش گاز بگیرم اون شش تا لگد بارم می کنه ها
مرسی عزیزم

قیچی یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:52 http://gheychee.blogsky.com

در نوه داری ما هم کمو بیش حس و حال شما رو به تجربتی نه چنان کم بها، درمیابیم. هرچند شمارگان این فقره موجودات ِ "متین الاوامر" در منزل ما از واحد تعدی ننموده است.
...
انشالله برای شما در این شب ها و آن شب ها بهترین ها رقم بخوره.

ببین تو عمرا بفهمی من چی میگم اولا که تحملت خیلی بیشتره احساساتی نمیشی و خلاصه بچه حساب کار دستشه و اونم یکی یه دونه؟ ایشالله خدا به تو هم سه قلو بده
ممنونم قیچی جون واسه شما نیز

ایمان دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:00

بلادونا جان امین کدومه اولاْ خدا اول مادرشونو عنایت کنه بعدشم ۳ قلو؟گناه کبیره مرتکب شدم مگه؟این مجازاتم باشه؟ مطمئنم مادرشونم بچه نمیخوان

حسام دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:55

محتاج دعا.

ما بیشترتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد