خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

نظر سنجی!

هر سال این موقع پژوهشکده٬ جشنواره دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار کنه به این ترتیب که ما پست گراجوییت ها!!! جمع میشیم یه جا و کار تحقیقی یا پروپوزال یا اصلن تو بگو هایپوتز ارائه میدیم و خودمون کیف می کنیم و دست آخر به نفرای برتر سخنرانی و پوستر جایزه میدن (اصلنم واسه دید زدن و عکس گرفتن و پذیرایی و ناهار نمیریم). امسال پژوهشکده واسه جایزه ها نظر سنجی گذاشته که آقا چی می خواین بهتون بدیم. من نظر سنجی ها رو می خوندم و تمام مدت به این فکر می کردم که این نظرات جز ایده ی چند تا دانشجوی سرخوش و خوشحال و البته بیکار(نه بیکار تر از من) نیست! چند تاشو گذاشتم تو ادامه مطلب٬ مثلا اونکه گفته واسه خانما روسری و چادر بدین و واسه آقایون جوراب دیگه خداست واقعا!

 

  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فری دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:04 http://fffery.blogsky.com/

جوابای پژوهشکده هم خیلی با حاله!

آره واقعا مثلا فکر کن طرف حداقل یه مدرک ارشد داره و نشسته این خزعبلات رو می خونه و تازه جوابم میده

شوهرجان سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 http://pws.blogsky.com

اکثرا موافق فلش هستن، برخی ها 34 گیگ!

خب بخرن براشون مگه چنده ؟!

دانشگاه نباید خست به خرج بده

آره واقعا واسه این دانشگاه پولدار خرجی نیست این چیزا پارسال به نفرای اول سخنرانی یه نوت بوک و به نفرای اول پوستر نفری صد تومن دادن و به شرکت کننده ها نفری یه کیف دادن الان شرکت کننده ها واسه خودشون نفری یه فلش می خوان یا چادر یا پالتو

طراوت سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:35 http://nabeghehaye89.blogsky.com

منم نظر دادما.
گفتم فلش بدن بلی جون. بهتر از کیفه خو!
نسیم هم گفته کوله لپ تاپ بدن! اینم خوبه؛ نه؟!

اوااا شیطون بلا پس اون تو بودی؟آره واقعا پیشنهاد خوبی دادی چند سال پیشا رویان کوله داد خیلی کار قشنگی بود

memole سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:05


سلام بلادونا حونم. خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ دلم برات تنگ شده.
خیلی باحال بود، من وارد قسمت تظرات نشده بودم. کلی خندیدم.
نسیم به من گفت کوله لپ تاپ و انتخاب کرده، منم دیدم فکر بدی نیس همونو سفارش دادم!
به نظر من پزوهشکده نسبت به نطرات خیلی خوب برخوردکرده. بعضی جاها لازمه بتویسه:
نظر پژوهشکده: نوکر بابات غلام سیا





سلام عزیزم من خوبم خوشم سلامتم تو چطوری خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ هووووو(اسمایلی پسر عمه زا)
آره این پیشنهاد خوبیه خودایی امیدوارم که همینکارو بکنن اون کیف به قول یارو پوست شتری پارسال از اون مشکیا که به هیچ درد من نخورد به هر کی هم بدی یه جوری نیگات می کنه
واقعا خیلی پژوهشکده صبورانه برخورد کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد