خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خور و خواب و خشم و اینا!

من هر چی بهتون میگم عوض دانشجوی پایان نامه نویس شدم ملکه کک طماع و فقط صبح تاشب می خورم و می خوابم شما باورتون نمی شه که! اینم سندش:  

 

 زیر نویس عکس: اون دست برکه هستش و داره به جایگاه بنده در مقام دانشجوی باکمالات اشاره می کنه:))

آقا ما هر چی منتظر شدیم امروز از سران معظم دانشگاه روزمون رو بهمون یه تبریک خشک و خالی بگن٬ نگفتن فلذا از این تریبون خودمون این روز رو به خودمون و ارواح عمه مون تبریک میگیم:)))

نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:38

به به. بد نگذره!
جای ما هم خالیه دیگه؟!
ان شالله همیشه سفرتون پر برکت و دلتون پر از شادی و جیبتون پر از پول و لبتون پر از خنده و ... باشه.

آره صندلی اونوری خالیه تو بیا بشین فقط قبلش با سرپرستی هماهنگ کن

برکه پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:50

طفلک من که تو اون دانشکده از صب تا شب فقط هی چای میخورم شدم عین معتادا
اون وقت بللی تو اینجا شدی ملکه کک طماع
میگم هر شب که از در میام تو میبینم هی روز به روز داری خوشگلتر و لپپی تر میشی

ای بابا برکه جون بگذرد ایام هجران نیز هم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:58

شما که مهمون دعوت میکنی، زحمت هماهنگیشم بکش :)
دقیقا کدوم صندلی مال من؟!

بغل دست خودم بشین همون که گلدون جلوشه فقط بلند بلند حرف نزنیا برکه چهارشنبه ژورنال کلاب داره واسه همین داره محکم مقاله ترجمه می کنه جون خودش در ضمن اون اشیا روی رادیات پشت صندلی هم جورابای هم اتاقیمه داره خشک میشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:28

به به. باعث افتخار و مباهات بنده است در جوار شما جلوس کنم.
به برکه بگو بیاره براش ترجمه کنم :)

خواهش می کنم باعث افتخار ما نیز منتها آدم نمک نشناس من واست جا گرفتم صندلی گذاشتم می خوای واسه برکه ترجمه کنی؟هان؟

طراوت پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:54 http://nabeghehaye89.blogsky.com

بلی بد نگذره تپل جون!!
بیا یه دستی هم رو سر من بکش بلکه به این جایگاهی که داری زودتر برسم

ای جووووووون تو دست بکش رو سر من خانم دکتر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:07

شما که نیاز به ترجمه ی من نداری!
بعدش هم شما جایگاهت خیلی خاصه.
شما افتخار بده، اجازه بده ، من ترجمه که سهله، برات تفسیر هم میکنم

اواااااااااا راس میگی؟ باشه قبول

برکه پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:39

خدا بگم چکارت نکنه مگه قرار نبود از اون صورتیه به پایین از دستم عکس بگیری
کل دستم انداختی بعد معرفی هم کردی که این دست برکه ست
آخه بللیییییییییییییییییییییییییی

اون که تو نیستی دختر همسایه بغلیه

قیچی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:48

خوب بذا ببینم چیارو دوس دارم و چیا رو نه دوس دارم (آیکونه دختر کوچولوی همکارم)
وای اوون کیکه اگه از اوون سوراخ دارهاش باشه که خیلی خوراکه... یه جورایی نوستالوژی ما دهه شصتی ها هست (آیکونه کیک)
این سمته چپیه اگه لواشکه یا هرچیزه ترشه دیگه که اصلن دوسش ندارم...کمپوتم که لب نمیزنم یاد بیمارستان میافتم...چیپسو هستم... چایی نه هی باس بریم قضای حاجت (آیکونه حاجت روا)...آب خوبه هی آدم جرعه جرعه بریزه دهنش بازی کنه و بده پایین یا یه نفس بره بالا یا علی (آیکونه "علی یارت")
اوون زردا اگه سیبه حالا بدم نمیاد یکیشو گازگاز بزنم بخورم اما اگه لیموشیرینه، اگه برم زیر کامیون اگه بمیرمم لب نمیزنم اصلن دوسش ندارم...

قیچی چایی نبات واست می ریزم که گر و گر نری دستشویی اون لواشکا که خیلی خوشمزه ست اومدی اینجا می برمت جاغرق که واسه خانواده سوغاتی ببری کیک همه رقم هست شما انتخب کن فقط دیگه تخمه پسته هم هستش به انظمام شکلات و سنجد و آبنبات بجنوردی اونام سیبه تو فقط نرو زیر کامیون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:52

بنده دربست در خدمتم.
هر زمان که کمکی از دستم بربیاد ، باعث افتخاره که بتونم کمک کنم.

باشه من دربست میرم تا دکترا دستتون درد نکنه همون کولر ماشینم خاموش کنین سرده٬ شیشه رو هم بدین پایین بوی سیگارتون اذیتم می کنه مرسی

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:35

ماشین من مدلش پایین کولر نداره اولا.
پنجره هاش دستگیره نداره که بدم پایین ثانیا.
اینم بوی سیگار نیست و بوی جورابه ثالثا.
کرایه تون هم مهمون من باشین رابعا.

وا یهو بگو این ماشین نیست سه چرخه ست! اصلا نخواستیم آقا! زنگ می زنم آژانس تازه واسمون آهنگم میذاره

حسام جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:44

سلام ؛

تبریک میگم.

سلام
مرسی گلم

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:35

نکنه حامله شدی ویار گرفتی !!! :)

آره اونم با گرده افشانی! از کجا فهمیدی؟ ولی چند روز پیشا دچار ابورشن شد! بی ادب کصافط ط ط

محبوبه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:37 http://future-sees.blogsky.com

دروووووووووووووووووود بر ملکه کک طماع خودم

خوبی جان دل؟
کمه که بخدا... این همه فشاری که شما زیر پایان نامه نحمل می کنی، همه اینا که رو این میزه هم براش کمه! بد میگم؟

روزت هم مبارک باشه گلم :) (یه دسته گل با یه جعبه شیرینی)

ای جووونم سلام محبوب عزیزم خوبی گلم؟ کجایی تو بابا این چند روز؟ والله دل ما هزار راه رفت
آخ که خوشم میاد تو می فهمی کی شه منم مث تو دکتر شم از شر این پایان نامه خلاص شم
مررررسی عسلم روز تو مبارک با تاخیر البته

فاطمه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:44

وای یادم افتاد به کنکوور دادنم.از اول تا آخرش فقط می خوردم

بسکه سرو صدا را انداخته بودم و هی این چیپس و کیک و ...باز میکردم.کناریام نوچ نوچ میکردنو زیر چشمی نیگام میکردن.جووون کندم تا آخر جلسه

جدی ی ی ی؟ خدا لعنتت نکنه بچه حرص همه رو در آوردی کهچیپس می برن سر جلسه؟

دکتر خودم جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:27 http://porpot.blogsky.com

الهی بمیرم
بغض انگشتامو گرفته نمیتونم چیزی بنویسم

نه عزیز دلم تو گریه نکن من یه جوری تحمل می کنم این شرایطو

محبوبه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:11

ایشالله به زودی زود خانمی. تواناییش و در تو میبینم با اینکه ندیدیمت. کی بهتر از تو؟ ها؟
بلادونا نمی دونی وقتی حس می کنی قراره تو زندگیت دیگه کنکور ندی چه حالی داره. اندازه سه بسته شکلات تلخ که پشت سر هم بخوری... بلیکن بیشتر...

وای خدا از زیونت بشنوه ای خوشگل منقربونت برم عسلم ایشالله که این خوشی نصیب منم بشه وای محبوب نمی دونی تو زندگیم چقده کنکور دادم

ایمان یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:37

روز دانشجو مبارک خانوم طراوت امیدوارم ببینمتون

مرسی ای دوست
می بینم تو هم شدی مث نادر اسمای ما رو اشتباه میگی فرزندم این پستو اون یک آبجیت گذاشته!

ایمان یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:14

نه خانوم بلادونا این تبریکو واقعاْ برای طراوت گذاشتم.اما روز شما هم مبارک.آخه طراوت پست جدید نذاشته این شد که از اون تریبون تبریک گفتیم با اجازه تون

ایمان دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:40

اینجوری نیگام نکن.خوب دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد