خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

آهنگ مناسبتی!



به لطف راننده سرویس عجولمون و البته دقیقه نودی بودن خودم، اینروزا اکثرا از سرویس سلف جا می مونم و مجبورم یکی از دو مسیر رفت یا برگشت رو پیاده گز کنم و این همون چیزیه که بهش میگن توفیق اجباری برای دیدن پاییز قشنگ. یه هوایی و حالیه، چون مسیر کوتاهه و خوشگل یه چیزی مث همین عکس به جون رئیس اداره خوابگاه ها:)). واسه پیاده روی امروز حال کردم این آهنگ  یاس رو گوش کنم گرچه ترانه چشمای منتظر به پیچ جاده بیشتر مناسبت داشت ولی فکر می کنم آدم دلش می گیره بخواد تو این هوا اون ترانه رو گوش کنه می دونی!

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:36

این هوا هوای دونفره است.
دست در دست هم، قدم زنان ، خش خش برگا زیر پا، نسیم خنک تو صورت، حرفای عشقولانه....گشت ارشاد، کلانتری، تماس با والدین، آبروریزی، و ...


من میگم این ژن عشق در من بیان نشده میگن نه! آخه هوای دو نفره چه کوفتیه که من هیچ وقت نمی فهمم ای خداالبته اون قسمت گشتشو خوب اومدی گرچه ازت گذشته دیگه و بخوای هم کاری به کارت ندارن

فاطمه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:39

من این اهنگای قدیمی رو بیشتر دوس دارم .مثلن ترانه های ساله ۵۰ ایناااا.صدای پریسا مثلن .صدا داره هااا حالا فرصت بشه یه اهنگشو میذارم.
لامصب موسیقی خیلی تاثیر گذاره .برا من که اینطوریه ...

الهی ی ی ی فاطی منم بعضیاشونو دوست دارم خدایی چیز خوبیه واسه منم اصلا تسکینه باور کن. حتما بذار زود زود

محبوبه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:04

سلام باونی زیبایی ها...
خوبی عزیزم؟
واقعنی دانشگاهتون از این جاده ها داره؟ دانشگاه ما واقعنی که داشت. ینی هر وقت میام اینجا فقط هوس می کنم دوباره برگردم به اون دو سال. اصلا اینجا منو هوایی می کنه... عاشق قدم زدن تو پاییزم اگر غم نان بگذارد...
آهنگ دوم بیشتر تر می چسبه گلم. مرسیییییییی . 8 تا بوس
می دونم که دلگیره. همینش قشنگه. خود آزاری دوس نداری؟

سلاااااااااام محبوب جونم مرسی گلم تو خوبی؟
نه جاده ش خیلی خل مشنگه این شکلی نیست حالا یه عسک ازش میذارم قدر دانشگاه تونو بدونی
محبوب جون می بینم اون روزی رو که فقط رپ گوش بدی وایسا حالااااا
خود آزاری چی هست؟

[ بدون نام ] دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:35

کجا کاری به کارم ندارن؟!
من هربار با دوست دخترام میرم بیرون ، یه جا گیر میافتم.
تا حالا با چندتاشون منو گرفتن :)

اوااااااا جون خودت می بینم چند وقته صورتت سرخه نگو جای سیلی انتقامه

[ بدون نام ] دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:47

نه بابا.سیلی کدومه.
این یک بیماری ویروسی بود که یک دوماهی من و از ریخت و قیافه انداخته بود.
رفتم دکتر پوست گفت این لکه های قرمز مال بیماری " rosary" هست و دو سه ماه طول میکشه و از این چرندیات...
ما از اون آدما نیستیم که با سیلی صورتشونو سرخ نگه میدارن.
ما یهو کف گرگی می زنیم و خلاص :)

اوه آفرین چه شیرزنی هستن ایشون که با کف گرگی حساب کارو میدن دستت سلام ما رو بهشون برسون
بیماری روسری؟ ینی چی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:58

گفتم که چیه.
بیماری ویروسی که احتمال میدن به علت سر و کله زدن با جک و جونور و دام و طیور باشه.
مثل حساسیته. اما هیچ عارضه ای نداره .فقط یک سری لکه ی قرمز رو بدن.
منم یکی دوماه رو صورتم بود.

اواااا جدی؟ من نفهمیدم فکر کردم جای سیلی رئیس بزرگته

فاطمه سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:45

بلادونا میگم این اهنگای بَن تمبونی شهرام چل چطوره؟
مثلن این:
ای قشنگتر از پریا
تنها تو کوچه نریاا
بچه های محل دزدن
عشق منو میدزدن
ای یار قشنگه قد بلنده مشکی پوشم
با لنگ ابروهات شَرَق شرق نزنی تو گوشم...

ابروهای تو رو میگه ها. وای بلادونا پیشت بوودم اینو می خوندم واست

اووووووووووخ نگو بعضی وقتا این آهنگا خیلی فاز میدن مثلا جواد یساری یا قادری اینا
واااااای فاطی مردم از خنده ابروهامو یادته؟

یاسی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:14

وای چه عکسی چه هوایی.دلم میخواد الان اونجا بودما.هیچی نفر دیگه ای نبود اشکال نداره راحتتر قدم میزنم.(آیکون آدم مرده از تنهایی و الکی دل خوش)

راس میگی به خدا یاسی. اگه یه دوست باشه که صد و بیست ساله که می شناسدت خوبه که خیلی حرف نزنه و از طبیعت لذت ببریدر غیر اینطورت که تنهایی خیلی قشنگ تره اصلا یه فرصت عالیه
یاسی جون همیشه دلت زنده باشه به عشق گلم بووووووس

memole سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:38

ترانه ی چشمای منتظر به پیچ جاده رو هستم

قیچی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:26

یه عکسی گرفتم از یه جاده ای در بهار...این آهنگم بهش سنجاق کردم. اما هیچ وقت حس و حال منتشر کردنش نبوود. امشب توو تقریبن این کار رو کردی. مرسی . (آیکونه "محول الحول و الاحوال")

الهی الهی نمیشه باید بذاری اون پستو یالله یالله همین حالاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد