خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

حاجی حاجی مکه!

امروز اون تست TNF آلفا که از پایان نامه مونده بود رو انجام دادیم و تموم شد! البته ایشالله که جواب بده(اسمایلی التماس دعا)

این دکتر استاد مشاور آدم خاصیه بصورت امواج سینوسی یه روز خوشم میاد ازش و یه روز ازش متنفرم یعنی یه همچین آدمیه! یه قسمتی از تست، میگم دکتر الان این بافر رو باید اضافه می کردیما میگه نه ه ه ه حاااااجی! الان تست وارد فلان مرحله شده و بعدا باید بافر بیسار اضافه بشه و اینا! اون لحظه که بهم گفت حاجی یه لحظه حس کردم الان نیروهام موندن تو خاکریزا زیر آتیش و من نمی تونم واسشون مهمات بفرستم نمی دونی چه وعضی بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:53


چه مرحله حساسی از تست بووده که حاجی اومده سر زبونش..

دقیقا فاطی اصلا دوست نداشت ما نزدیکش بشیم عینهو مرغ در حال تخم گذاشتن شده بود

قیچی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:21

من بودم احتمالن میگفتم حاجی بچه محلاتن (آیکونه بچه پایین)

خخخخخخخخ

قیچی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:23

حاجی حاجی سیدوتو کشتن...
(آیکونه "حالا تو فک کن فقط کشتن") + (آیکونه "انحراف ذهنی")

دقیقا این پیشنهاد رو یک دیگه هم داد

فاطمه دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:20

یادمه توو آزمایشگااه بیوشیمی بودیم یه پسر تهروونی تو کلاسموون بود .داشت یه آزمایش انجام میداد .شیشه آزمایشو گرفته بوود دستش بعد استادمون شیرازی بوود بهش گفت خوو پِرِش بده،بنده خدا نمی فهمید چی میگه.دوباره استاده گفت :آقا جوون توِش بده .
بیچاره حاج و واج مونده بوود.بهش اشاره کردم بچرخونش.یادش بخیر.

خیلی ی ی ی باحاله فاطی مردم از خنده

محبوبه دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:26

دروووووووووووووووود بر حاج بلادونا :)))

چطوری حاجی؟

:))) واقعا تو اون صحنه ای که گفتی تصویرت کردم و تو دلم قاه قاه خندیدم. خیلی باحالی. من باید حتما یه بارم شده ببینمت دوسی تکه من :)

ایشالله که جواب میده مهربون :)

سلام خوشگله خانوووووم مرسی عزیزم منم خیلی مشتاق دیدارتم عسلم
ولی حاجی خیلی حس قشنگی بود خیلی ی ی

قیچی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:49

هاهاها
من روحم که یهویی هلول کردم

ای جون چه روح لطیفی

فاطمه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:27

میگم این حاج وواج نوشتنه من تو مایه های هلول نوشتنه قیچی شده

عزیزم از سر من زیاده این محبتای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد