خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

بیخود

دیدی بعضی روزا، بعضی جاها، بعضی آدما، بعضی حرفا، بعضی رفتارا و حتی بعضی تصمیم ها طوری هستن که بعضی وقتا دلت میخواد کلتو محکم بکوفی تو دیفال، خین بیاد؟ 

الان برای من ازون وقتاست! 

بعد از دیدن فیلم مزخرف بیخود و بی جهت 

اونم به اصرار من، همراه 5 نفر آدم گرفتار... 

 

ولی یه نتیجه غیراخلاقی داشت: این که قبل از رفتن به سینما به اسم فیلم توجه کنم! معمولا به هم میان

نظرات 11 + ارسال نظر
belladona پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:21

الهی ی ی مگه چی بود فیلمه که اینقدر در روحیه ت تاثیر منفی داشت؟نتیجه ی غیر اخلاقیت خیلی باحاله

بیخود بود دیگه بلی؛ بیخود
حیف وقتم

قیچی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:05

جالبه که هر فیلمیو بیشتر ازش تعریف میکنن، درجه ی مزخرفی و آشغالیش افزون تر هست. (آیکونه "ساختار خراب سینما")

ولی خب مثلا فیلم "ورود آقایان ممنوع" جالب بود که. تعریفم زیاد میشد..
ولی خدایی ساختار سینما خرااااااااااب
البته تقصیری ندارن بیچاره ها...
مثلا تو این فیلم اوج طنزش جاییه که بچه به پدرش میگه: خشتک پاره!!
اونجاست که دلت میخواد سرتو بکوبی

قیچی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:09

راستی یلدات مبارک خانووم

یلدای شما هم مبارک قیچی جان

هاگن جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:35 http://hamnavaee.blogsky.com

اتفاقا خیلی فیلم خوبی بود که!!

دقیقا کدوم صحنه اش خوب بود هاگن؟!

نون الف شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:35 http://lore.blogsky.com

ایمان شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:18

متاسفانه نمیتونم بیام تو مصاحبه همراهیت کنم.اما ایشالا مشهدو بتونم بیام فقط بفرمایید کجا بیام

نه دیگه آقا ایمان! مصاحبه میومدی خوب بود؛ مشهد بیای چیکار خو؟!

یک ماما با چکمه های سفید یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:06 http://newmidwife.blogsky.com

چه خوب که گفتی ....پس نمیرم که ببینمش!!!
با اینکه دلم هوس فیلم دیدن تو سینما کرده بود

خواهش شود عسیسم
نه ولا؛ این فیلمو نرو که حیفی

ایمان یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:13

حالا بیا یه ساعت برای خانوم توضیح بده باز آخر سر میپرسه مشهد میای چیکار.


ایمان دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:58

مصاحبه ت چی شد؟خوب شد مصاحبه ات طراوت؟

هی ی ی ی؛ ایمان دست از دلم وردار که خینه
بزار با یه مثال روشنت کنم!! سوالایی که از دوستان قبل و بعد من پرسیدن در حد ۲+۳ بود؛ خب؟ اما سوالیی که از من پرسیدن نه تنها ۳ عدد سوال بود؛ بلکه در حد ۱۳۷۶۵ * ۱۲۹ تقسیم بر ۸۷ بود
یعنی این مدل آدمایی بودن اینا

قیچی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:51

خب تو که میای تهران دم دست خودمون خیالمون راحته. میگم طراوت کیک مکزیکی خوبه ها نه؟ پای سیبم من دوست می دارم. حداقل از پای مرغ بهتره... زیادم روو دستت خرج نمی افته.

خب ای که وگفتی یعنی چه؟!یعنی من قبولم؟
ببین قیچی؛ تو مرام من نیست غیر از پای مرغ بزارم جلو مهمون
اتفاقا خیلی هم خوشمزه ست هاااا

ایمان چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:42

امیدوارم قبول بشی

مرسی؛ منم امیدوارم

ببین ایمان؛ اذیت نکن لطفا! بزار دوستای خوب وبلاگی بمونیمو کدورت پیش نیاد؛ خـــــــــــب؟
مرسی دوسی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد