خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

نوابغ برتر

آقاجون در یک اقدام انتحاری تو این جشنواره ما همه مون برتر شدیم رفت! اصلن یه وعضی یه حالی! قرار شده شیرینی برنده شدن مون، من و برکه و فم و سید بیوشیمی و دکتر فم اینا پولامونو بذاریم رو هم واسه سید یه کت شلوار بخریم! من ولی یه خبط کردم که خودم موندم تو کف. دو هفته پیش که سخنرانان مشخص شدن، سید بیوشیمی به من گفتش که به برکه بگو که خودشو بکشه کنار چون اون سخنران برتر میشه و من واسه ایجاد ضعف و تردید در جبهه دشمن بهش گفتم تو اول نمیشی و اصلا تو اگه اول بشی من خودم شیرینی میدم و هیچی دیگه امروز به طور مشترک با فم اول شد! احتمالا یه جعبه شکلات از این ولنتاینیای ضایع قلبی قرمز مشکی واسش بخرم و برم تو گروهشون جلو استاد و همکلاسیاش بهش بدم! ینی اینطوری اون ضایع میشه؟ یا بدتر خودم ضایع تر میشم؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
طراوت پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:46 http://nabeghehaye89.blogsky.com

بچه ها میگفتن من و تو و برکه باید همشونو شام ببریم پیتزا پیتزا
خلاصه همه ی شیرنیارو اونوری خرج نکنی که اینوری هم هستااااا، حالا در حد پیتزا و این چیزا نه، ولی یه شیرنی که دیگه باید بدیم، نه؟
وسط هفته ی دیگه بریم بیرون، خب؟

الهی آخی ی ی باشه گلم ما پایه ایم والله امروز مدیر گروه عزیزم که اصلا اهل شیرینی و این حرفا نیست گفتش من فکر کردم شیرینی آوردی

MiLaD پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:47 http://www.ir2seda5.ir

سلام عزیزم وبلاگ خوبی داری مطالب جالبی هم داشت.اگه در جریان باشی الگوریتم جدید گوگل با نام پنگوئن شروع به کار کرده و 80 درصد ورودی های هر سایت یا وبلاگ از گوگل هست و هرچه پیج رنکت بره بالا توی سرچ های گوگل میای صفحه های اول تر و بازدیدت میره بالا پس اگه دوست داری سایت ما رو با نام دانلود آهنگ جدید لینک کن و بعد بیا به لینکستان ما و وبلاگت رو لینک کن. تو سایت ما کدی به کار رفته که هر چه تعداد تبادل لینک کنندگان سایت ما بیشتر بشه واسه نتایج شما هم بهتر بشه و بازدیدتون میره بالاتر. این آدرس رو باید لینک کنی http://www.ir2seda5.ir و از این آدرس هم باید لینک خودتو به صورت خودکار اضافه کنی http://www.ir2seda5.ir/linkestan/ در ضمن اگه به دوستات هم بگی که این سایت رو لینک کنند هم به نفع تو هست و هم من. سپاس گذارم

منم از اون پست قبلیم خوشم میاد دیدی؟!!

قیچی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:00

به سلامتی و میمنت. خوشحالمون کردی ریفیق
ایشالا موفقیت های بیشتر و بیشتر(آیکونه عوق زدن نویسنده از شنیدن آرزوهای تکراری).
البته اعتراف میکنم که خیلی از این پست چیزی نوفهمیدم. والو این دخترا همینجوریشم اینقد غیر مستقیم و پیچ و خم دار حرف میزنن که آدم هیچی نمی فهمه چه رسد به روزی که شدید کیفور و سر حال باشن.

مرسی گلم ممنون از آرزوهای قشنگت اتفاقا اصلنم عق نمی زنم و خیلی هم دوسشون دارم. خوب من به تو حق میدم که چیزی نفهمی

یاسی جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:42

به به من بهتون افتخار میکنم.همیشه شاد و سر خوش و موفق باشین.بوووووووووووووووووووووووووس

فدای تو یاسی جونم ایشالله که تو هم شاد و سلامت و پیروز باشی عسلم بووووووووووووووس

فاطمه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:57

تو اصن هیچیم نگیااا فقط افتخار بدی بهشون بری اونجا بشینی برتر میشی. اصن ذاتت برتره .ذاتت جیگره.

فدای تو بشم خوشگلم من الان چی بگم در مقابل اینهمه لطف تو فاطی جون در حالیکه می دونم خودت اند گلی و ماهی که همه رو خوب می بینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد