خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

معرفت


معرفت به سواد و پوزیشن اجتماعی و اینا نیست شعور همشم مادرزادی نیست می دونی که...

نوحه زینب حاج سلیم موذن زاده رو تصادفی امشب پیدا کردم قشنگه.

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:11

وای اینو من امشب گوش دادم.میدونی بلادونا به نظرم عجین شدن با اهل بیت یعنی زندگی .نباشن تو زندگیمون ،عشقشون نباشه یعنی هیچ،یعنی فنا.خدا این معرفت رو بهمون بده ایشالا...

برکه پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:20

وای که چقد من این نوحه رو دوست دارم

قیچی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:29

این نوحه خیلی زیباست
نمی دونم چندمین باری هست که شنیدم. اما ممنون که بازم باعث شدی این توفیق دست بده.

خواهش میشه قیچی جون و بسیار ممنان به خاطر روشنگری که فرمودی دوست جونم

یاسی جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:38

الان دارم گوشش میدم بلی.مرسی خیلی قشنگه.نمیدونی چه حالی داد این موقع شب عزیزم.
ممنون

قربونت برم عزیزم یاسی جووووووووووونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد