خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

بلادونا

 در فراخنای وجودم چگونه از تو بگذرم و دریاهای سپید نام تو را میبرند و عاشقانه دعوتت میکنند ... 

که بیا؛...برگرد... 

در دوری تو بادبادک های جان در افق خیره و قلم درشت در دست گرفته و نام تو را میبرند که بیا...  

در دوری ات کش مویم گم گشت  

چمدانهایم کو و کجا رفتند بلبلان که نام تو را آواز کنند  

آه ای رویای دریا در شب تار سپید؛ آه ای حوری صفت در بزم رویا و امید  

دفترم جا ماند از هرچه مداد و رستنی  

مانده در گوشم صدایت ای تو خوب جستنی 

قلبها در تپش اند تا تو برگردی  و مرا در افق جان به سراسر تدبیر  

بری از جان و جهان در کفنم مشک اسیر 

ای بللی بالا بلا 

تو بیا از در بیا  

 در افق بود که پرسید برکه.. خانه بللی کجاست ...و کنون جام جهان بین تو را میخوانم با صدایی پربغض که کجایی بللی... 

پرده روز بکش از سر دیوانگی و برخیز و برووووو 

و کنون برگرد واز جان نبرووووو 

خاطراتم گشته گم در سور و سودای کهن  

از تو جان گشتم کنون بی جان و بی سر ای بلن

برگرد ای رویای جان آلود من  

تاج نه بر سر ما ای جان جانان خفن

برگرد و بیا ....

نظرات 9 + ارسال نظر
belladona جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:15


وای خدا مردم از خنده با تک تک کلمه هات ببین من چی کشیدم تا آخرشو خوندم مرسی دوستم من این محبت تو رو چطوری جبران کنم نمی دونی چقدرررر دوق زده م الان تا حالا هیچکس واسه من شعری مملو از چرت و پرت نسروده بود دستت درد نکنه خیر بببینی

خواهش میکنم دوستی جونم قابل تو رو اصلا نداره
آخه من که تو تمام عمرم و تو تمام دنیا دوستی به چرت و پرتی تو نداشتم و نخواهم داشت پس تو هر موقع اراده کنی برات از این شعرا پربار میگم
میدونی دوستی جونم اینقد ذهنم اکتیوه که هر وقت اراده کنم فوری میاد

قیچی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:12

خاطراتم گشته گم در سور و سودای کهن

از تو جان گشتم کنون بی جان و بی سر ای بلن

...
این بلن که برای جور شدنه قافیه گفتی عالیه شاهکاره

آره آره کلا اصلا استعداد شاعریم عالیه تووووووپ
قافیه ردیف میکنم هلووووووو
ما همچین کسی بودیم

قیچی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:15

اوون زمون که ما بچه بودیم یه بنده خدایی این شعرو فک کنم در وصف بلادونا گفته بوود:

جوجه جوجه طلائی

نوکت سرخ و حنائی


تخم خود را شکستی

چگونه بیرون جستی

همین جور میگه میگه تا میرسه به اینجا که
تخم خودر را شکستم
یکباره بیرون فیلان و بیسار کردم.


کلا این بلی از بس دوست داشتنی که همه براش شعرای خیلی پر محتوا میگن
این شعرا هیچی هم که نداشته باشه محتوا رو داره

طراوت شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:26


برکه خدا حفظت کنه! خیلی باحال بود؛ کلا میشه ازش یه چیزایی فهمید! درک معنی جزئیش با کرام الکاتبینه

مگه رفته بلی؟! ایشالا زودتر تموم کنید دوتاتون راحت شید برید سر زندگیتون عزیزم

کی دفاع میکنید؟ نزدیکه؟

بابا تک تک کلماتش از عمق جان من بر اومده تک تک شون معنی و مفهووووووم بسیاااااار داره
منظورم از برگشتنش یه جور برگشتنیه که خودش میدونه وگرنه که جایی نرفته همین جا کنار منه و از جاش هم تکون نمیخوره

memole شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:09

وای برکه خدا خفت نکنه، من بلند بلند میخوندم و با فاطمه هی میخندیدم. البته اون قدر این کلمات قصارت پر محتوا و خارج از درک ماست که باید برامون معنی و تفسیر کنی.
ولی آخرش اینجا بود که گفته بودی:
در دوری ات کش مویم گم گشت
.
یه چیزی تو مایه های "و دیگر هیچ" اون شاعر فرهیخته یشعر و ادب بود. ول قابل تناقضش این بود که اوشون اونو در انتها به کار بردن که خیلی بر بار معنایی شعر می افزود.

اگه بخوایید برا شما هم شعر میگم
اصلا تعارف نکنیدااااا

یاسی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:05

انقدر خندکمگرفت که واقعن الان تا چند روز در کف قافیه های نابت به سر میبرم.
کهن...بلن..خفن...
برو...نبرووو...
برکه مطمئنم بلی بهت افتخار میکنه.
از صمیم قلبم دعا میکنم دوستیه قشنگتون پایدار باشه.

آره همش میگه من به تو افتخار میکنم
هر شب هم نماز شکر میخونه برا وجود من
چیکار کنم دیگه خدا منو قابل افتخار آفریده قربونش برم

روناک سنندجی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:57

سلام.خوب هستین؟میگم ببخشید جریان این اسمهاتون چیه؟!!!

سلام ممنون جریانش مثل جریان اسم شماست دیگه

فاطمه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:50

ای من قربونه این بلادوناااا.
خوش به حالت که با همچین جیگری هم اتاقی به خدا

خدا قسمتتون کنه
آره بچه بدی نیست

ایمان یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:15

مگه اسم من عجیب غریبه؟

نه اسمت خیلی قشنگه اتفاقا
ولی اسم اسمه دیگه قضیه نداره که؛خوب اسم ما هم قشنگه دیگه...نیسسست؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد