خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

جن!

امروز ساعت ده بنده همچنان در خواب ناز تشریف داشتم که آزی و برکه اومدن به زور کشوندنم بیرون و من در حال خواب دیدن که رفتم نون کره ای از این فانتزیا بگیرم و خوردم و تو خواب روم به دیفال حالت تحول و اینا و با همین حال بیدار شدم و دیگه عاجز بودم از اینکه به این دوستان حالی کنم باباااااا حالم بده ولم کنین برین پی کارتون و به ناچار جلو چششون یه آب زدم به دست و روم و مجدد شیرجه زدم تو تخت تا خود 12! حالا نمی دونم چم شده بود که تا همین یکی دو ساعت پیش ضعف شدید داشتم.چند تا از بچه های اتاقای دیگه هم اینطوری شده بودن امروز بی خود و بی جهت جالبه واقعا؛ در حالیکه من به بی آفت بودن چون بانجون بم شهره آفاقم (آفاق خودم!) هیچی دیگه جن زده شدم رفت:))
آقا این آهنگه دل ما رو برده مخصوصا اون اولش که کوک می کنه!

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:53

وا ااای بلادونا این آهنگه خیلی قشنگ بوود. خییییییلی

آآآآآآآآآره دیدی؟

فاطمه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:58

انگار کلن این مدلیه هر کی بی آفت تر باشه یه دفه کله پاچه میشه.من خوبه خوبماااا یه دفه اصن میریزم به هم.ولی گاهی به خودم اجازه نمیدم .یعنی تلقین میکنم به خودم که من خوبم هیچیم نی.عینه دیوونه ها با خودم حرف میزنم .میگم فاطی لووس نشو الان وقتش نیستااا .بلادونا یه بساطی دارم اصن انگار زوووری زنده م...

ای جووونم فاطی جونم مواظبت خودت باش آبجی جونم

برکه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:06

واقعا چقد مسخره بودااااا دیدی !!!!! تو خواب اینقد نون بخوری که حالت تهوع بگیری! خیلی خنده داره
ولس یللی من اون یکی آهنگ دیگه رو بیشتر دوست دارم :اگه یه روز تو خیابون...

آخ واقعناااا خیلی ضایع س
خوب لینک اون آهنگه رو بذار تو همین پستت مادر

طراوت دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:37

بلی جون یادت رفته سلطانی
یه زمانی واسه خودت صاحب تاج و تخت بودی یاااا(تاج و تخخخخت)
این اهنگه دل منم برده خوشگل

سلطان خوابهی ی ی یادش به خیر طری جون

یاسی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:07

بلادونا این آهنگه این 2 هفته ی منه که 1بار چند روز پیش سر کار هم نشد که گوشش ندم.مرسی از تفاهمت(بوووس بی پایان)
بلی جون مواظب خودت باش .نبینم دیگه حال دختر گلمون خوب نباشه.

الهی بگردم یاسی جون من کشته مرده ی این تفاهم طرفینم فدای تو خوشگلم

memole سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:21

بلادونا جونم الان بهتری عزیزم؟
.
آهنگت خیلی خیلی قشنگه

مرسی گلم قابل تو رو نداشت خوشگلم بووووووووووس

قیچی جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:57

ای سوسوسل. ای مامانی. ای کسی که با هر بادی میری روو ویبره. ایشالا زود زوود خوب شی و برگردی به آغوش گرم خانواده (آیکونه آ؛وش باز).
این خانواده که میگم منظور همین بروبچ وبلاگی هستا حواست باشه.
(آیکونه افزایش کنتراست)

من سوسولم میرم رو ویبره؟معلومه آبجیتو نشناختی داداش اتفاقا از قضا بر عکسمن همین الانم در آغوش بروبچم باور نداری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد