خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

کنگره پر!

امروز رفتم دانشکده که از دکتر آبسترکت پایانی واسه این کنگره ی بیوشیمی یزد رو بگیرم ولی خوب روم نمیشد بدون اینکه مشقای در خواستی رو انجام داده باشم واسه همین تا چشمش به من افتاد مجبور شدم از خودم حرفایی در وکنم که آخر همشون خودم این شکلی می شدم: بهشون گفتم دکتر من مقدمه رو نوشتم تموم شد!!! مونده فهرست نویسیش که اومدم اینجا کسی بلد نبود!!! حالا امشب خوابگاه می نویسمش!!!! فردا واستون میارم!!!! همین من این حرفا رو زدم. بعدش دکتر خودشون گفتن واسه یزد چیکار کردی؟ و از اونجایی که می دونستم دوست نداره مقاله بفرستم و خودمم حالشو نداشتم و همچنین محض خودشیرینی گفتم دکتر نظر شما چیه؟ گفتش من میگم که فایده نداره!! و خلاص. بله!

این آهنگه هوش از سر من برده یه وعضی اصلن :دی

نظرات 12 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:17 http://www.onamono.blogsky.com

salam khoshbehaletoon ke shadid

مرسی ایشالله تو هم شاد و سلامت باشی

طراوت پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:08

تو خودت قندو نباتی ی ی ی/ شکلاتی شکلاتی
تو خودت چایِ شیرینی ی ی ی/واسه استادِ حسینی ی ی ی

مرسی گلم

برکه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:12

وای من نمیدونم چکار کنم آخه دیگه چقد ملت راجب چشمای من میخوان شعر بگن ای بابااااااا
فکر کردم با این حرفهایی که از خودت دراوردی حالا مجبور میشی بکوب بشینی پای مقاله ات ولی مثل اینکه .....مثل همیشه با نیش تا بناگوش باز پشت سیستمت نشستی معلوم نیست اون تو چه خبره

والله به خدا ینی چی اخه؟چه معنی میده؟والله!
پشت سیستم من خبری نیست! والله!

یاسی پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:58

بلی آهنگ خوبی بود.
چشات گفتن که بشکن
من شکستم شک نکردم.....

آره قشنگ بود یاسی منم دوسش داشتم

قیچی جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:51

سلام علیکم . حال و احوال خوبه دخترمون چطوره؟
خب به سلامتی که کنگره پر شد انشاله در کنگره های بعدی جبران مافات کنی.
آهنگتم هنوو گووش ندادم. صبر کن.
(آیکونه جاست اِ مومنت)
..
..
..
..
..
..
..
باحال بوود از دست تو

سلام قیچی جون خوبی خوشی؟بمرسی گلم منم خوبم
والله دکتر ما با کنگره کلا میونه خوبی نداره.اون کنگره سم شناسی ساری رو هم به همین دلایل نمیرم می دونی!
خودت باحال تری دوست جون

فاطمه جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:27

ای من قربونه این چشای تو.
میدونی من از این کنگره و مقاله و مصاحبه و این بندوبساطای شما سرگیجه گرفتم خدا به داده خودتون برسه

الهی قربون تو برم من ینی حوصله ت سر رف دیگه از این چرت و پرتای من

محبوبه شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:59 http://future-seed.blogsky.com

درووووووووووود بر بانوی زیبایی ها
خوبی عزیزم؟ خوشی؟
دلم برات یه ریزه شد
اشکال نداره عزیزم. گاهی این لاف زدن ها خیلی لازم است. اما خدا نکند عواقبش یقه آدم را بچسبد

سلااااااااااااااااام محبوب جونم خوبی عسلم؟کجایی تو دختر گلم ایشالله که شاد و سلامت باشی عزیزم
والله این جمله آخرشو قبول دارم البت نه واسه این مورد

memole شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:37

یه خبر دست اول!
هنوز برای ارسال مقاله کنگره یزد وقت هست عجیجم!!!
یه سر به کنگره بزن، تا 10 بهمن تمدید شده.

همیشه خوش خبر باشی گلم
نمی دونم والله برم یه ترای کنم ببینم چی میشه این یزد قسمت ما میشه یا نه

فری یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:24

خیلی قشنگه

آآآآآآآآآآره

یاسی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:36

اومدم اینجا بوست کنم (آیکون غافلگیری)

وای یاسی من واقعا غافلگیر شدم من قربونت برم؟ بوووووووووووس

قیچی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:06

برای آپ کردن حتمن باید بیایم سرت داد بزنیم؟؟؟؟؟؟
قولت یادت رفته؟؟؟؟؟
قول نداده بودی روزنوشت هاتو همیشه بنویسی؟
اولین پست بعد از تولدت بوودا....تکذیب کنی میرم لینکشو پیدا میکنما....میدونی که من فراموش نمیکنم
بنویس ما بلادونای خونمون اومده پایین. میفهمی؟

وای بابا حافظه
من خودم یادم رفته بود
حسین منو تهدید می کنی؟ منو از چی می ترسونی من زندگیمو باختم برو از خدا بترس

یاسی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:09

به به تولد گل نازمون مبارک.بووووووس به بلی جون خودم.

خوب راستی دیگه بلی جون هی ما میام به امید آپ کردنت اما....
فدای سرت .مهم تولدته که مبارک باشه قشنگم

یاسی جونم الهی که من قربونت برم عسلم ببخش آبجی که میای و اینجا خبری از آپ نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد