خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

F4

ساقی خوابگاه مهتادم کرده :( 

دیگه دست خودم نیس؛ نمیتونم؛ باید برم سراغش! حتی شاید روزی دو سه ساعتم بشه :((( 

الان مواد تموم کردم! نمیدونی چقدر بیقرارم! سه شنبه برمیگردم خوابگاه ولی تا اون موقع نمیدونم چیکار کنم. احتمالا برم سراغ این فیلمای مسخره ی ماهواره 

شایدم خودمو مجبور کنم که بشینم پای نوشتن پایان نامه بلکه از حالت سکنی خارج شه. 

البته آکادمی گوگوشم شروع شده؛ اونم بد نیس 

ولی...ولی هیچی نمیتونه جای اون موادو بگیره! اون فرد اعلاست! به من که خیلی چسبید. اصن دخترونه ی دخترونه اس 

یه سریال کره ای به اسم F4 

همه تو خواباه مهتاد شدن (آیکون فین فین!)

نظرات 11 + ارسال نظر
farhad جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:27 http://farhadiii13.mihanblog.com

veblog khoobi dari

شما لطف داری

belladona جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:37


وای طراوت منو بعد عید یادته که آناتومی گری رو نگاه می کردم؟ شب تا صب صب تا شب اجدادم اومدن جلو چشمم اخرشم تا 4 تا سیزن نکشیدم و ترک اجباری کردم
خدایی خعلی اوضاع خفنیه

وای راست میگیا؛ اونوقتا درکت نمیکردم که آخه چطور میشه آدم اینطور بشه؟!
اما الان کاملا میفهمم؛ اوضام خیطه دااااش بلی

فری شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:37

این روزا منم تو ترکم. بدنم درد میکنه عیییییییین ...

وای نگووووو
از یه خانوم دکتر بعیده ولا! واه واه واه
برو ترک کن دخترررر

+ راست فری دقت کردی هیچوخ آدرس نمیذاری؟!

قیچی شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:50

کلن اهل دیدن سریال و اینا مخصوصن از این چندین و چند قسمتیا نیستم.
یادمه آخرای دوران دانشجویی، لاست و پریزون بریک خیلیارو معتاد کرده بوود اما من حوصله نداشتم حتی یک قسمتش رو ببینم. بیشتر ترجیح میدم اگه قرار چیزی ببینم، یه فیلم 2 ساعته باشه. و سر و صاحاب و کارگردانش رو هم بشناسم و ترجیحن قبلن هم دیده باشم اوون فیلمو تا بتونم چیزای جدید ازش بکشم بیروون.
یه جایی خودنم که بهترین فیلمهای تاریخ شینما ساخته شده و بقیه، همون فیلم هارو با یه سبک و سیاق دیگه روایت می کنن اما موضوعات دیگه افزایش پیدا نمی کنه و اشباع شده.
.
حالا یه سرچی میکنم راجع به این سریال تو بینم چی چیه.

حسین من که به فیلم ندیدنو کنترل خویشتن در این امر؛ معروف بودم تا همین یکی دو هفته پیش باور کن!

تازه داشتم شعار میدادم که ای بابا جمع کنین این بساطو! برین سر زندگیتون! اما وای به امروزم
هی ی ی ...

البته این یکی کارگردانی خیلی حرفه ای و اینا نداره وا! پریزن بریک در این امر مععععععرکه بود. به اونم معتاد بودم البته.
این یکی یه جورایی جوون پسنده. به شکلی رویاییه؛ نمیدونم؛ یه جورایی جذب میکنه

فری شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:59

اووووووووووووووو، کلی ماجرا داره ماجرای آدرس من! اول باید بیای به آدرس جدیدم که از بلی باید بگیری، بعد پیغام بزاری تا بهت رمز رو بدم و بیای به وبلاگ اصلی

اوووووووووووو بابا مخفی؛ ناشناس؛ حرفه ای؛ مرموز؛ باحال!!!
حالا نمیشه تو صندوق پستیم هم آدرس هم رمز ممزارو بدی؟ من بلی رو سالی یه بار میبینمااا! یادت رفته مگه؟ اونا ازین خوابگاه رفتن خوشگلم

belladona یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:32

وای طراوت اینقدر که تعریف کردی ازین فیلمه منم مشتاق شدم ببینمش و یادت باشه که به کل از سیستمت پاکش نکنی و بعد دفاع! توجه کن بعد دفاعم بهم بده ببینمش

الهی الهی؛ خواستی مهتاد شی فقط بیا پیش خودم!
مواد من جنس مرغوبه داداش!
اصل اصل کره ای! خیییییییییییییلی هم با حاله. با سلیقه ای که از تو میشناسم جوره جوووووره

فری یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:04

داداش همه چی تو صندوق پستیه

فری جون این که آدرس اشتباهیه
اونی که بعد از زدن رمز میبینمو میگما! وب جدیدت. میگه موجود نیست
فک کنم اشتباه نبشتی ننه

فری یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:07

خخخخخخخخخخخخخخخخ دیدی اشتباه شد درستش کردم مادر

عاشق شدی

زینب دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:25

به به !!
من دیدمش ! ههه ! همه شو تو یه روز دیدم ! بعدشم داشتم میمیردم !
قشنگه..می خوای آخرشو بگم نمیری ؟ حیف اینجا نیستی والا جنگی برات میاوردم ببینی !

منم مامانم بیچاره نشسته بود من گفتم بیا ببین این چیه . هی غر زد اینا چیه ! بعدم یهویی تا ساعت دو نصفه شب نشست و چهار قسمتشو دید . بعدم فردا شبش تا صبح بیدار بود و تمامش کرد !

حالام تهدید می کنه اگه سریال کره ای بذارم براش سرمو ببره ! (نه که از کار و زندگی افتاد ! )

ولی طراوت جون . تا اولشه نگاه نکن . این پسره جیهو اسمش کیم هیون جونگه . لیدر گروه دابل اس بوده . بعد بری تو خط این گروه و بعدم هی سریال پشت سریال و ...!

چون خودم افتادم توش می گم ولش کن . چون بدجوری اعتیاد آوره !

مخصوصا این گروه دابل اس که اگه مسخره بازیاشونو ببینی دیگه ولشون نمی کنی!

ای خدا بگم دوستمو چیکار کنه که بهم سریال تو زیبایی رو داد . ای خدا بگم چیکارش کنه ! زوری ریخت رو لپ تاپ و منو بر باد داد رفت !


وای جدی؟ زینب جون قبل از شروع اعتیادم ممول تمام و کمال ماجرارو برام تعریف کرده تا بفهمم قضیه رو که هی نگم چرا با خودت این کارو کردی چرا خودتو مهتاد کردی؟!. بعدش من گفتم بزار ببینم این شخصیت جان دی؛ و گو جون پیو؛ چه شکلی ان! و بعد بدبخ شدم رف
ولی خیلی فیلم باحالیه؛ خوش میگذره(آیکون قرص اکس خورده!)

راستی این گروه بامزه که گفتی؛ اسم فیلمش چیه؟
سریال "تو زیبایی" ؟ باحالن؟! برا بعد از دفاع میگماااا! البته گیر آوردنش باید سخت باشه! تو کدوم شهری ساقی جونم؟

زینب دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:52

پس تا اخرشو بلتی ؟خخخ :ـ))
این دابل اس یه گروه موسیقیه . پنجتا پسرن که همین جیهوی خودمون لیدرشونه. دوسالیه تکی کار میکنن. تو ایرانم کلی عاشق دارن. من اهنگاشونو خیلی گوش ندادم فقط کلیپای مسخره بازیشونو دیدم که همین باعث شد عاشق بشم :ـ)) :(( برای مثال یه کلیپ دارن به اسم هیوندرلا (همون سیندرلا . اسم هیون لیدر گروه یا جیهو ) بعد فک کن ۵تایی نمایش میدن . کلشم خنده داره. یا تو یکی از کنسرتاشون درباره دوست دخترای نداشته شون شعر خوندن و مسخره بازی دراوردن. خخخ. اهان تو اف چهار اونجایی که دوست جاندی میبرتش مهمونی همونجا که بعدشم سر از هتل درمیاره. توی مهمونی یه سری پسر روی صحنه میخونن و میرقصن . اینا سه تا عضو همین دابل اسن. دوتا اهنگشونم رو سریاله . یکیش وقتی که میرن ماکائو . بعد جیهو گیتار میزنه . این یکیشه. و یکی دیگه شم قسمت اخر وقتی که چهارسال میگذره جونپیو برمیگرده یه اهنگ تند و شاده .اونجایی که جونپیو داره مصاحبه میکنه . اینم ماله دابل اسه :ـ))
اطلاعات کاملتر دیگه دستم شکست . یه سرچ بکن طراوت جان :ـ))
من اصفهانم عزیزم. :))
سریال تو زیبایی هم درباره یه گروه موسیقی معروفه که یه دختر راهبه مجبور میشه به جای داداش دوقلوش خودشو جا بزنه و خواننده بشه و این خیلی کمدیه. نسبت به اف چار کمدیش بیشتره .
ولی میدونی من خودم این اف چارو دوبار دیدم. اخه بار اول و حتی دوم همه ش دستم رو دکمه فوروارد بود. خیلی کشدارههه .
بعد یه سوال . :)) به نظرت جیهو تو یه قسمتایی شبیه سوسک نمیشه :ـ))



اوووو چه با اطلاع!
مرسی دختر قشنگم. خیلی باحال بود این اطلاعاتت؛
آها؛ پس گروه دابل اس واقعنیه! اوکی

آره؛ اتفاقا دوستان هم اتاقی هم میگفتن که جیهو شبیه سوسک میشه چه جالب! مخصوصا قسمت های آخرش

دکترجون سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:38

وقتی میبینم این همه نیروی جوونیمون پای دیدن این سریالا هدر میره واقعا دلم میسوزه برای خودم و وقتی که پای دیدن اینا حروم شده....

دکتر جون؟!
درسته ولی موادی که مارو معتاد کرده خطرش کمتره ازون ناس و کراک و... که باقی جوونا رو مشغول کرده!! ولا!

اینجا دیگه جوونا تفریح خاصی که ندارن؛ اگه فیلمم نبینن چی مییییشه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد