خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

من ارگ بــم و خشت به خشتم متلاش/ تو نقش جهان...

من ارگ بــم و خشت به خشتم متلاشی

تو نقش جهان ، هر وجبت ترمه و کاشی

این تاول و تب‌خال و دهان سوختگی‌ها

از آه زیــــاد است ، نــه از خوردن آشی

از تُنگ پریدیم به امید رهایـــی

ناکام تقلایی و بیهوده تلاشی

یک بار شده بر جگرم  زخـــم نکاری؟

یک بار شده روی لبم بغض نپاشی؟

هر بار دلم رفت و نگاهی بـه تو کردم

بر گونه‌ی سرخابی‌ات افتاد خراشی

از شوق هم‌آغوشی و از حسرت دیدار

بایست بمیریم چه باشی چـه نباشی  

آهنگ

نظرات 5 + ارسال نظر
belladona دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:24

آآآآآآآآآآخی چه خوشگل خوشم اومد ایول و به به و چه چه
تو ولی هم چشمات دو تا رطب قلمبه ی تپله! هم جنس چشات مرغوبه هم اینچ با اینچت ترمه و کاشیه اصلن یه وعضی یه حالی

وای جدی ی ی ی!!! بللی جونم تو چقد به من اعتماد به نفس میدی با با همه زیبایی ها و خوب های خودتو به من گفتی
آخه خودت که میدونی " آی دونت هو کاپاسیتی "
عزیزم با این تعریف هایی که تو کردی من امشب تا صب خوابم نمیبره آخه در جریانی که چقد جنبه دارم

رز دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:36 http://acme.blogsky.com

من عاشق این شعرم

آره به نظرم خیلی قشنگه

مرتضی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 http://kooris-6.blgsky.com

سلام!
دست نوشته هات خیلی جذابن و زیبا...
دعوتید به وبلاگم...
موفق باشی

ممنونم دوست عزیز

طراوت چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:28

اوه یــــــــــــــــــــــــس!

OOOOoh NO

محمود غلامی چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 02:52

هر روز و شب این است دعایم همه ای دوست ........در زیرو بم قافیه افسرده نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد