خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

اختلالات

من اینو تقریبا مطمئنم که شما می تونین حدس بزنین عکس زیر چه اختلالی رو نشون میده:


اواااا ببشخید این که عکس دستاپ کامپیوتر دانشکده برکه ست شما ببخشید بچه رو نمی دونم چرا از این عکسا گذاشته طفلی دلم واسش سوخت (خنده ی شیطانی)
نه این عکسو میگم:
 

دست این بیمار در یک حالت اسپاسم خل شده و انگار که اصلا نمی تونه تکونش بده و برش گردونه به حالت نرمال! این عکس رو آزاده موفق شد که بگیره و خودشم فکر نمی کرد که همچین مورد نادری رو بتونه ضبط کنه...





بچا این دست منه که دو تا از عشقای نازم - شلغم - رو گرفتم و اصلا فکر نمی کردم که دستای دلبرم اینقدر تشنجی بیفته ازتون می خوام خیلی به جلوه های ویژه از قبیل آستر بیرون زده آستین توجه نکنین و بگین که چه حدسی زدین راحع به این بیماری دست طفلی، بگین من تحملشو دارم
نظرات 31 + ارسال نظر
ایمان پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:07

بالاخره نصف صورت شمارو هم دیدیم

چشمتون روشن

برکه پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:30

حالا یه وقت نگی که اون عکس دسکتاپ منو هم خودت گذاشتی هااا
اون انگشتاتم که اختلال نیست الان مده البته فک کنم از بس شلغم خوردی به این روز در اومده
وای بللی صحنه شلغم خوردنت یادم اومد هیچکی نمیتونه به زیبایی تو شلغم بخوره

اوااااا من گذاشتم؟خخخخخخخ
مرسی عزیزم دستم هم منظور نظر بودا
بله تو و آزی با شلغم خوردن من 60 سال جوون میشین

هاگن جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 http://hamnavaee.blogsky.com

به به!! چه چشمی!! چه مویی!! ..چه سری!!....چه دمی!!!!! عجب پایی!!!!

ایمان جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:27

پسسسسسسر تو خوشگلیولی زبون نیش داری داری

طراوت شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:21


بلی اون دست توست واقعن؟ یا با فتوشاپ درست شده؟!
چرا اینطوری شدی ننه؟ تو که حالت خوب بود

وای طراوت جونم نیستی ببینی آبجی چه به روزش اومده
خخخخخخخخ نه فتوشاپ نیست خودمم بوخودا

یک ماما با چکمه های سفید یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 http://newmidwife.blogsky.com/

ووووووی سندرم شلغمیست و همکاران!!!!

آآآآآآآآره دقیقا خودشه من این کشف بزرگ رو به ملت همیشه در صحنه تبریک میگم

فری یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:47

این عکس دسته یا چش و ابرو؟!

هر چی دوست داری همونه

نون الف یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:35 http://lore.blogsky.com

بلی جون به دادم برس:))
4شنبه دارم میام سیرجان :))

ای جونم ندا جون
بهت خوش میگذره شک نکن

فاطمه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:11

ای من قربونه چشات .عزیزم .وااااااای دلم خیلی تنگت شده قربونت برم.یعنی مااااه ُجیگر،عسل،خوردنی چه بگم دیگه ا.....

یادمه یه سندرم کمبوده کلسیم بوود تورسو بوود فک کنم عینه اون شده .شلغم هم که سرشار از کلسیم

قربون تو برم فاطی جونم عقشم عسلم
آآآآآآآره فاطی خدا خیرت بده نمی دونی چقدررررر زور زدم و یادم نیومد ایول بابا دمت گرم تورسو بود

فاطمه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:48

ای من قربونه این ناخنای خوشکلت یعنی هموگلوبین داره از تراوش میکنه

من فدای تو واقعا نکات مربوط به سلامتی رو خوب میگیری ایول

نون الف دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:39 http://lore.blogsky.com

:)) بلی یه کارگاه نیمه تعطیله هاا :)) بیا کمکم خو =))

خخدا رو چه دیدی شایدم مخاطب خاص

یاسی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:12

وای بلی جون چه ناز افتادی.به به خوشحالم که یه ذره از رخت و دیدم.بووووس بهت عزیز.شلغمم واسه خودش چه کیفی کرده با اون دست خوشگلت

قربونت برم یاسی جونم خوب جیگمل بیا یه عسک درست و حسابی واست بفرستم شما آدرس ایمیل بده خوشگلم

یاسی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:24

به به عکس بلی خودمو میخوام.اینم ایمیل من

منتظرتتتتتتتتتتم

فوتو هز بین سند

ایمان سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:32

من میخوام ازدواج کنم شما دختر خانوم با شخصیت و زیبا سراغ دارین واسه بندهاگه کسیو سراغ داشتین میام منم ببینین

خدایا یه زن واسه این پیدا کن مرسی

نون الف سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:05 http://lore.blogsky.com

بلی من شب ساعت 9 پروازمه از کرمان، تقریبن از 2 و 3 هم بیکارم ، مسلمن مخاطب خاص دار میشم =))

به سلااااااااااامتی ایششششالله که به خیر و خوشی ما رو هم دعوت کنینا

یاسی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:39

بلیییییییییییییییی جونم مممنونم از محبتت.خیلی خوشحال شدم که توی این روز عید چهره ی قشنگت و دیدم.مهربونم که در اوج سادگی زیبایی .بلی جونم شرمندم نشد با ایمیل واست جواب بدم چون چند ماه ایمیلم مشکل داره و هیچی نمیشه send کنم عزیزم.
خیلی خیلی خوشحالم کردی .بوووووووووووووس به دوست عزیز نزدیکه از راهِ دورم.

فدای تو خوشگلم یاسی جونم
والله اینقدارم که میگی من نیسنم یاسی جونم
فدای تو عزیزم حالا رخ ماه شما رو هم می بینم همین جا همین روزا واسسسسسا
قربونت برم عزیزم

ایمان چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:14

خدا پیدا کنه؟!!!!! من زن چادری نمی خوام

خدای تو فقط خدای خانومای چادریه؟

ندا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 http://lore.blogsky.com

بلی نبودی که ببینی مخاطب خاص دار کرمانی شدم =))

ای ی ی ندای شیطون بلا بگو ببینم قضیه چیه؟

نون الف پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:27 http://lore.blogsky.com

دروغ چرا بلی ، همین الان یهو دلم برای شهرتون تنگ شد :(

الهی ی ی راست میگی؟ خیلی باحالی دختر البت یه چی هم بگم که میگن خاک اونجا دامن گیره و خلاصه شانس آوردی که دامنت اونجا گیر نکرد راستشو بگو ببینم دامن کوتاه پوشیده بودی؟

نون الف پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:53 http://lore.blogsky.com

اصن نپوشیده بودم :))

ای بابا راس میگی؟

نون الف پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:54 http://lore.blogsky.com

والا یه بنده خدایی اونجا خیلی همراهی و ساپورت کردن مارو و گفتن فقط به خاطر شخص بنده اون همه راه کرمان تا سیرجان و امدن :))
البت باس بگم رفسنجونی بودن :))

ای جوووونم می بینی توروخدا چقده این بچه ها باحالن؟والله به خدا

ایمان پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:09

نه اسم خدارو چادریا مصادره کردن دبه اسم خودشون مشکل اینه میگن خدا زیر چادر اوناست در ضمن خدای منو تو یکیه پس به من نگو خدای تو

ایمان جون من چادریم پس خدای من و تو فرق می کنه خدای مصادره شده

نون الف پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:40 http://lore.blogsky.com

اره خدایی شرمنده اش شدم :))

دشمنت شرمنده
والله به خدا
ندا خو یکی دو روز می موندی شاید به نتایج خوبی می رسیدین

نون الف جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:13 http://lore.blogsky.com

اون قراره بیاد تهرون :))
گفته حتمن میام بهت سر بزنم =))

به ه ه ه به سلامتی ایشالله که خوش بگذره بهتون

نون الف جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:33 http://lore.blogsky.com

والا بلی من فعلن دلم دوباره میخواد بیام کرمان :(
خو مگه چی میشه دعوتمون کنی، دلم باغ شازده ماهان مونده :(
میخوام بیام بگردم شهرتونو دوباره :(

من قربون تو دختر خوشگل نداجونم خو ناراحت نباش دیگه ایشالله ایندفه با هم بریم اونجا منم دلم خیلی واسه باغ شازده ماهان تنگ شده دیگه یه 5-6سالی میشه که نرفتم اونورا

نون الف شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:52 http://lore.blogsky.com

خو زودتر دعوتمون کن بیایم دیگه :دی

ندا جون توفیق اجباری نصیبم شده که برم خونه و حتما دعوتتون می کنم

نون الف یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:40 http://lore.blogsky.com

آح جون :)

فدای تو

محبوبه دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 http://a-tree.blogsky.com

درووووووووووووووووود بر بانوی زیباییی ها
خوبی گلم؟ خوشی؟ سلامتی؟ شادی؟
الهیییییییییییییییییییییییییییییییی
این توییی بلادونا جونم؟
من اصلا هیچ حدسی نزدم. فقط محو اون چشمای مهربون شدم. دختر یکم بیا اینورتر بیشتر ببینمت گلم. دلم برات یه ریزههههههههههههه شده بوووووووووود

کاکشی منم عخشت بودم عین این شلغما

شاد باشی گلم :)

سلام محبوب جووووونم خوبی خوشی؟ منم خوبی عزیزم قربونت برم کجا غیبت می زنه آخه نکن با دل کوچیک ما اینکارو
فداااااااااای تو عسلن محبت داری ایشششالله که تو هم همیشه شاد و سالم و موفق باشی بووووووووووووس

فری دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:37

منم عروسی دعوت

یه تیم هشت نفره تشکیل بده واسه ساقدوش ندا بعدش با ساقدوش دوماد عکس بگیریم

ایمان شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:18

راست میگی بلادونا؟تو چادری هستی؟باشه خوب خفن ضایع شدم نیگا کن

فری سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:17

گاهی که دلمان می گیرد می آییم اینجا و با دیدن همین چش و ابرو کلی ذوق می کنیم که یکی از دوستانمان را دیده ایم و دلمان باز می شود ...

ای جونم فدای تو فری جونم بوووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد