خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

شام شاهانه

داشتم عکسهای لپتاپم نگاه میکردم عکسهای سفره شام شاهانه مون رو دیدم حیفم اومد شما نبینید:

یه شب من و بلادونا میخواستیم شام بخوریم اومدیم سفره گل قرمزی طلاکوب کاملا نو و بدون هیچگونه زدگی مون رو پهن کردیم و ظرفهای نقره ای مون به همراه چندتا نون خاش خاش  چیدیم رو سفره و...

از بس از این سفره رنگین و بسیار مرتب و تمیز مون داشتیم لذت میبردیم که بلادونا ازم پیمان گرفت که در آینده حتما باید یه روز دعوتش کنم خونه ام و دقیقا همچین سفره ای براش بچینم؛ و من هرچی گفتم بابا این شام واین تزیین سفره و سلیقه خیلی سخته ؛ کلی باید وقت صرفش کنم و کلی کلاس برم تا یاد بگیرم ؛ ممکنه شرمندت بشم... 

از اون اصرار و از من انکار تا اینکه گفتم: در راه دوست  جان باید داد؛چشم .

خودمونیما سفره چیدیم با تمام سلیقه

باور نداری برو ادامه مطلب عکسش ببین

 

خیلی اون شب خندیدیم مخصوصا طرز خوردن و اداهای بلادونا خیلی باحال بود

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:03

سلام خوبید؟ مطالبتون رو میخونم... شما هم مطالب منو بخونید بد نیست براتون....معلول هستم و به دنبال سلامتی میروم.

سلام دوست ما
ممنون
انشاله که سلامت باشید

طراوت جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:59

برکه جون شب کابوس ندیدین با این غذای سنگین؟!
خیلی به خودتون میرسیناااا! یکمم دانشجویی زندگی کنین خب

چرا تا صب خواب بد میدیدم دیگه به خودم لعنت فرستادم که غدای سنگین بخورم با خودم گفتم از این به بعد شیر میخورم

ندا جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:59 http://lore.blogsky.com

=)))

ایمان جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:16

سلام علیک.آقا نوش جان گوشت بشه به تنتون خانوم بلادونا خونه نیستن؟یه چی میگم بین خودمون بمونه اصن فک نمیکردم اینقد خوشگل باشه بین خودمون بمونه خانوم برکه خوب؟

باشه بین خودمون می مونه

طراوت جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:49


فری شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:44

والا زمان ما شیر غذای پادشاهان بود! حتما الان مهمتر هم شده! شما کلا خوابگاهی نبودید با این همه امکانات و فرش و ... علوم پزشکی بودن!!!

شیر همین الانش هم شاهانه است چون :
شیر که خیلی خاصیت داره (به یاد صحرا؛چون این تیکه صحراست)
روی هم رفته اوضاع خوبه

belladona دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:51

آآآآآخی سفره مون خیلی شاهانه بوا طفلی

یادته ه ه ه
نه نه نه دقت کردی
حالا طرز خوردن خودتو هم یادت بیار
حالا بخند

عرفان دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 http://dastforosh.blogsky.com

یه آهنگ سریال حضرت علی کم داره.

ولی فک کنم آهنگ زالامب زیمبو گذاشته بودیم

عرفان دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 http://dastforosh.blogsky.com

ده تا دختر گنده خجالت نمی کشید این غذا توی سفرتون باشه!! بدبخت شوهرهای آیندتون من که اصل دوس ندارم جای اونا باشم

اولا ۱۰ تا نه و ۲ تا
گنده هم نه و مثل پنجه ی آفتاب
دوما قراره با یه آشپز
دیگه همیشه شام خوشمزه داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد