خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

ما یه همچین آدمایی هستیم

همه دوستام از جمله بلادونا رفتن نمازخونه (اتاق 12 نفره) ولی من هنوز تو اتاقم . آخه از شانس خوبم تو نمازخونه تخت خالی برام نیست؛البته یه تخت هست که طبقه دومه که من دوست ندارم. البته هر شب خانم گیلانی میاد و میگه زودتر وسایلت جم کن باید بری نمازخونه و منم میگم باشه ... 

یه لباس سبز فسفری دارم همرنگ این تخت سبزه، صدیقه و مریم (هم اتاقیهام ) به من پیشنهاد دادن که اگه اون لباس  بپوشم و رو تخت سبزه بشینم کاملا استتار میشم و خانم گیلانی منو نمیبینه اینجوری میتونن از هم اتاقی بودن با من تا آخر فیض ببرن. 

خلاصه برم سر اصل مطلب: دوتا دانشجوی پزشکی ترم اولی  برا اتاقمون آورده بودن که داد همه مون دراومد ؛ اتاقمون کرده بودن بازار شام اینقد  به هم ریخته و کثیف بود که فضا برا نفس کشیدن نبود البته یه ذره حق داشتن چون کمد نداشتن ولی بیشترش حق نداشتن چون یه کم هم خودشون روم به دیفال شلخته بودن.

بعد از پیگیری های بسیار بالاخره امروز دوتا هم اتاقی پزشکی  رو از اتاقمون جابجا کردن و ما با رفتنشون بلافاصله شرو به تمیز کردن اتاق کردیم

الان دیگه میشه از اعماق شش هامون نفس بکشیم ...نفس بکش، نفس بکش ؛اینجا نفس غنیمته... 

به به اتاق مون شده دسته گل

برو ادامه مطلب عکسها قبل از عمل و بعد از عمل  ببین

.

  

 

  

 

بعد از عمل

  

نظرات 8 + ارسال نظر
اکبر پسندیده پیرلو یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:41 http://akbarpirlo.blogfa.com

از مطالب وبلاگتون خوشم اومد

طراوت یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:32


برکه ه ه ه؟ پس چرا فقط تو پست قبلی یه سلام دادی بهم؟! نگفتی هنوز شاهانه زندگی میکنی که!!
بلی گفت رفتی نمازخونه!
پس تبریک میگم عزیززززم! جم نخور که کار درست و تو کردی ایول، به به به این دوست زرنگم
برکه بالشت من دم دسته؟! فردا یا پسفردا میام برشدارم!! بزارش دم دست. به هم اتاقیاتم بسپار بگو عشقم میاد دنبال بالشتش. یادت نره هااا

نه بابا به محض اینکه یه تخت تو ۱۲ نفره خالی شه باید برم
هرشب هم خانم گیلانی اولتیماتوم میده
ولی آره ه ه ه من یه همچین آدمیم
تا بحال به زرنگی و خوشگلی و مهربونی و .....دیگه نگم دیگه خودت میدونی.
خوش به حالت که یه دوستی مثل من داری
بالشتت

belladona دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:54

وای خدایی خیلی خوشگل شده اتاق ینی من از در اومدم تو همچین تعجب کردم که اون اوضاع قاراشمیش اینطوری جمع و جور شده! وای شامپو سرم مو و سشوار رو میز غذاخوری فک کن! ینی ایول به صدیق با اینکارش.

بللی جون خوش ب حالت که تو اون شلوغی چون رفتی دل کندن از اتاق سخت نبود ولی من با این اتاق تمیزمون چطور دل بکنم بیام تو نمازخونه ۱۲نفره(بله ه ه هم همینه که هست اینجوری هم نگام نکن )

فری دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:20

چه دخترای گلییییییییییی. به به
اومدن هم بگید ما حق آب و گل داریم، از جاتون تکون نخورید. می تونید وعده کار هم بهشون بدید! یعنی اتاق تمیز کنید، ظرف بشورید... تجربشو داشتم، جواب می ده!

وای فری جون اونا که دیگه نمیان
ولی سرپرسته فک کنم دست بردار نیست و من و از این اتاق تمیز میخواد بندازه بیروووووون؛ ببی ادبااااا

ایمان دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:16

ببخشید فک کردم کامنت بنده رو تایید نکردین نگو تو اون یکی پست بودهمیگم شماهام عکس میذارین نصفه هم قبوله

آره دیگه فرزندی یم پست ها رو درست نمی خونی دقت نمیکنی بعد راجب ما فکر بد میکنی وای وای وای
عکس عععکس عععععععکس

ایمان سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:27

چیه خوب چی میشه عکس بذارین از خودتون هی عکس عکس میکنیعکس بذار آفرین دخملی نازی

آخی ی ی ی ِ؛اون وقت قا قا لی لی چی میخری

ایمان سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:44

ای بابا دختر بزرگ شدی دیگه قاقالیلی کدومه

غزال چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:24 http://harim24.blogfa.com


هه...
اتاقتون تمیز شده ولی اتاق ما درس بشو نیس...اصن یه وضعی...
معلومه ازون شیطونکایی هاااااااااااااااااااااا!!!!!!!!
یه سر به همسایه غریبه ت بزنی بد نیس... خوشحال میشه....
هه ههه هههههههه.....

غزال جون نگران نباش عزیزم کافیه یه ساعت بیای سر کلاس من بشیینی خودم یادت میدم چطور اتاقی که نمیشه توش فیل پیدا کرد و تبدیل کنی به دسته گل شب خواستگاری
ما یه همچین آدمایی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد