خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

خوابگاه نشین های نابغه

ما ۵ دانشجوی خوشحال هستیم؛ یهو و در شرایط ... امتحان؛ وبلاگ نویسیمون استارت خورد.حالام قراره توش از هرچی دوست داریم بنویسیم.

یورولمیاسیس!!

آقا ما دیروز از ارومیه برگشتیم و اینقدر بهمون خوش گذشته بود که نمی خواستیم بعد از 22 ساعت از اتوبوس پیاده شیم و می گفتیم من از این دنیا چی می خوام دو تا صندلی خااااالی...

مردم ارومیه واقعا آدمای شاد و باحالی هستند و در عین حال باشعور و همینطور مهمون نواز اصلا یه وعضی یه حالی. ایشالله که نصیب و قسمت همگی.

نظرات 12 + ارسال نظر
فری دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:27

به به. به گردش ها خانم. ایشالا بازم بری همراه با ما!

مرسی فری جون ایششششششالله من که از خدامه با رفقا برم سفر

فاطمه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:05

سلام خانووم.سلام عزیز رسیدن به خیر.بابا نبودی جیگرمون له شد.
ایشالا همیشه به سفر و دل خوش...

سلام فاطی جونم خوبی خوشی عسلم؟قربون تو برم گلم تو خودت کجایی مادر؟ایشالله که بهترین ها واسه تو خوسگلم بووووووووووس

برکه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:21

ببین من تایید میکنم که بهشون خیلی خوش گذشته چون یک ریز فقط دارن از اونجا تعریف میکنن
ضمنا من از این دنیا چی میخوام دوتا گوش بیکار که بشینه پای خاطرات بلا دونا
تو گوشم شده ارومیه ارومیه ارومیه

واااا بچه جون از خداتم باشه که خاطرات سفر واست تعریف می کنم اگه خودت بودی که گوش مارو برده بودی

ایمان دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:09

سفر بخیر آقا ما برای این دوستت برکه خانوم نوشتیم تو خوشگلی کامنتمونو تایید نکرد!!!!!!!!!!!چراشو دیگه نمیدونم سر قضیه اون نصفه عکسه که گذاشتی ها

خوب تو خوشگلی من که شکی نیست به هر حال!!!

صحرا دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:35

منم دیروز برگشتم
منم بهم خوش گذشته بود
مردم شهر منم آدمای باحالی هستن
منم باحالم

ای جون خوبی خوشی گلم؟ اومدی مشهد؟واقعا؟

زینب دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:54

سلام بلادونا بانو !
خوب بود ؟ معلومه دیگه..همین که پیاده نمی شدی یعنی خوب بوده دیگه !! خخخخ !
واقعنی اینقدر ارومیه خوب بوده ؟ بگم به خانواده بریم !!

خوشحالم خوش گذشته !
حالا کجایی بلادونا ؟ تو هم خانه به دوشی ؟

سلام عریزم خوبی دخترم؟ مرسی عزیزم آره واقعا عالی بود و بهارشم باس محشر باشه من که میگم برین خیلی خوش میگذره
من ساکن نماز خونه م گلم

یاسی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:13

ای جاااان .ایشالا همیشه به سفر و شادی عزیزم.خوشحال شدم که تو شادی غرق بودی گلم.همیشه شاد باشی و صندلی خالی زندگی پر از دوست خوب باشه.

مررررررررسی یاسی جونم قربونت برم عسلم منم واسه تو آرزوی بهترین ها رو دارم خوشگلم بووووووووس

قیچی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:08

سلام نلیچم
نجوسن؟ ساغول سن؟
از بس منی یارپاق کیمی هجرانلا سارالدیب...باخسان اوزونه سانکی قیزیل گولدو قیزاری
...
زلدیم بیلادوونا

سلام عزیزم خوبی خوشی؟ ای شیطون بلا ترانه ترکی بلتی؟اونم استانبولی؟ قربونت ایشالله که همیشه سبز باشی و چهارفصلت بهار باشه

طراوت سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:23

وووووی بلی خوج به حالت
حسابی کیفت کوکه پس
چی سوغاتی آوولدی بلام؟! اصن منو دوس دالی؟

(اگه متحولت کردم سوغات منو بزار کنار قوربون دستت؛ میام میبرم هفته دیگه)

فدای تو عشقم تو بیا دیدن ما سوغاتی هم داریم نقل و حلوای ارومیه معلومه که من خیلی دوست دارم عزیزم (آره متحول شدم)

زینب شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 http://khaterehaye20.blogsky.com/

دخترم ؟

بلادونا جان !! خیلی تفاوت سنی داشته باشیم سه چهار ساله ! نه پنج سال..! من بیست سالمه هااا

اگه می گفتی خاله بهتر بود !!

خوبه باز نمازخونه هستش...

عزیزم من عادت دارم به ملت میگم دخترم...فرزندم... ای جونم زینب جون تو بیست سالته گلم؟ الهی ی ی من بیست و هشت سالمه خوشگلمآره خوب از هیچی که بهتره نماز خونه

زینب شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:03 http://khaterehaye20.blogsky.com/

28 !

باشه مامان !!
شوخی کردم...! من تیکه کلامم همینه...ولی نه آخه بی شکلک نوشته بودی جدی خوندمش !!


بازم شکر واسه نماز خونه !

آآآآآآآآآآآآآآره
ماماااااااااااااان؟ نه مادر دیگه مامان نه
قربونت گلم

ندا شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:56 http://lore.blogsky.com

به پای کرمانیا میرسن عایا ؟:))

نه والله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد